Ga naar inhoud

Sandra2005 : 20 oktober 2015 : Dr plovier : Be clinic


Aanbevolen berichten

Hey, had vanaf het begin al gevoelloze tieten onderin hoor. Een soort fluwelen laag aan de onderborsten. Nu merk ik dat gevoel wil terugkomen maar dat fluwelen laagje is een soort van dunner geworden..sorry voor de uitleg..kan niet anders omschrijven :35: ik voel wel wat maar dus niet zoals het uiteindelijk moet gaan voelen. Staat weer tijd en geduld voor ....

Zie ook niets vreemd op je foto's maar voor de zekerheid in de gaten houden!

Zijn trouwens aardig wat topics over als je meer reacties wil lezen!

Succes nog met je tetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb wel wat gevoel als ik in mijn borst knijp bijv maar is maar minimaal. Net of een groot gedeelte verdoofd is.

Vind het gewoon een raar gevoel Want heb dat vanaf het begin niet gehad en nu opeens na 9 weken wel. Maar de vorm van mijn borst is idd precies hetzelfde nog. Ben er een beetje huiverig voor daar ik bij de eerste operatie een scheur had na 8 jaar en toen voelde ik ook alleen wat pijn scheuten en geen vormveeandering. Maar het lijkt me sterk dat alleen van op de zij liggen of buik een prothese zou scheuren dus daar ga ik maar niet van uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.