Ga naar inhoud

Nieuwe Bikini Victoria's Secret


Gast Mols1234

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

Vandaag kreeg ik hem dan eindelijk, mijn nieuwe Victoria's Secret Bikini, HELEMAAL uit Amerika.

Die had ik al bestelt voor dat ik wist dat ik pijn ging krijgen en dus 26 dagen later een BV moest ondergaan.

Het is een pracht van een bikini. Zeer goed materiaal en prachtige kleuren. het broekje past me Maat M. Maar het topje maat S, dus niet!!!!!

Dit is voor A/B en kleine C, aaaaaaaargh :102:

Het heeft me ook nog €95 gekost om dat ding hier te krijgen!!!!

Nou ja, marktplaats dan maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , idd mooie bikini .

Dat is dus nu het probleem ... pakweg 'een S' onderaan en dan heb je vanboven eigelijk een 'M' nodig voor de cups maar dan is de omvang meestal weer te groot . Bij setjes mag je dikwijls niet onderling verwisselen . Heb zo al eens een bikini moeten terughangen . Ze verdienden blijkbaar niet graag aan mij :14:

Ja , grotere borsten zijn soms ook best moeilijk tijdens het shoppen , dat hebben ze met kleine gemeen :131:

Mss moet je hier in 't lingerie-hoekje een nieuw onderwerp starten met 'te koop' ? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik dus altijd zo griezelig aan kleding winkelen op internet en dan vooral in Amerika en die landen. Het terug sturen is zo goed als onmogelijk. Mja, je hoopt toch dat alles goed zit. Echt onwijs jammer dat het niet past :( Dat is echt flink balen :( Hopelijk kan je hem nog verkopen op Marktplaats inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Nou, ik heb een M onderaan, dus die past nog en had een S bovenaan, en daar had ik dus op gekocht. Maar door die onverwachte 2de BV heb ik nu dus eindelijk een gelijke maat!! Daar ben ik dus wel blij mee!

Bij deze bikini maakt de omvang trouwens niets uit, alleen de CUP , EN je mag dus verschillende maten kopen, boven en onder.

Bij deze dan, haha:

Te koop een prachtige bikini

Mag ook alleen de TOP kopen en dan een andere maat en zelfs soort broekje bestellen!

Dan bestel ik een andere maat top mee voor mezelf! Duurt 1,5 week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik pas hem hellaas ook niet maar wil graag wat bestellen van victoria secret. Misschien kan jij de volgende vragen beantwoorden hoelang duurt het voor ze binnen zijn uit amerika en hoeveel kosten komen er ongeveer bij?? Hoop dat je me kan helpen en succes met het verkopen van de bikini hij is echt mooi dus komt vast goed. Je kan misschien ook proberen hem te verkopen op de hyves van victoria secrets daar staan vaker bikini's te koop.

Gr. BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.