Ga naar inhoud

Molly81 : 15 december 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja t worden anatomische... Nu alleen de cc's daar ben ik nog niet over uit.

Advies was 345-390 scheelt niet zo gek veel en ik lees overal dat je dan voor t grootste moet gaan, maar ik wil t ook weer niet te groot.

Hoe is jouw uitzicht nu ;)) ?

Alles goed gegaan, veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hello ladies,

Ik weet dat t herstel voor iedereen anders is, maar hoe lang duurt t ongeveer voor je weer van de bank af kunt en normale dingen kunt doen?

Ik word 15 dec geopereerd en zat me af te vragen of ik een week later evt naar de kerstborrel vh werk kan ;)

Of is t echt zo dat je de eerste weken plat moet liggen?

Kan nu al zo moeilijk stilzitten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft echt niet plat te liggen de eerste dagen is de pijn het ergst mijn pc adviseerde om juist te bewegen de eerste 2 à 3 dagen waren echt wel erg daarna gaat het snel beter en kun je rustig aan weer wat dingetjes doen zijn ook meiden die nergens last van hebben of juist wel ik denk je het Zelf moet ervaren en kijken hoe het dan met jou gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je even moet kijken hoe jezelf op de pijn reageert. Ik ben nu dag 3 po en ben sinds vandaag weer op de been met rustmomentjes. Voel me al goed zonde pijnmedicatie nu maar was voor mij dan ook een borst prothese wissel dus dat zal ook schelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

of je naar de Kerstborrel kan hangt er een beetje vanaf hoe je je op dat moment voelt,qua pijn en moeheid,(dus dat kan je het beste even op de dag zelf bekijken ) en of er daar geen kans is dat mensen tegen je aan lopen, want daar moet je mee oppassen.

je hoeft echt niet dagen/weken plat, ik liep eigenlijk ( ondanks de pijn) vanaf de eerste dag al gewoon rond, in de bank zitten en tv kijken,boek lezen etc, wel moet je voldoende rust nemen, dwz dat je een aantal keren per dag even gaat slapen of liggen ( bank of bed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dagen lag ik veel op de bank, maar met een week liep ik alweer lange rondes met de hond :14:

Zolang jij eerder weg kan bij instortingsgevaar (chauffeur!), kan je best even binnenspringen op die borrel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was met 1 week po weer prima op de been. Aangekleed en make uppie enzo. Ik had wel naar de kerstborrel gekund. Verschilt idd per persoon:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 3 dagen dacht ik dacht het nog maanden ging duren om ook maar iets te kunnen

En was ik een wrak

De dagen erna ging het elke dag een beetje beter

En nu op dag 9.... Alles weer gedaan

Zelf gedoucht

Zelf aangekleed

Hele dag wezen shoppen

Boodschappen gedaan

Auto gereden

Helemaal heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon na een week euhh..nog niks :P

Maar was wel mijn eerste bv, dual plane, kiekenborst van tevoren, dus bij mij was alles super opgespannen en echt ellendig..

Na een week was ik al blij dat ik bij het gewoon liggen al iets minder pijn had, mr bij de minste beweging..auw auw :)

Had het zelf ook zo niet verwacht, dus niemand kan je er antwoord op geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het er ook aan ligt of je voor de spier of dual plane krijgt, dat laatste is wel effe andere koek natuurlijk.

En ik mag absoluut straks de eerste 2 weken niet auto rijden van mijn pc, vraag me ook af of je wel verzekerd bent als er dan wat zou gebeuren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dual plane inderdaad...nee autorijden lijkt me sowieso geen optie, maar ik was in de veronderstelling dat je 2 weken absolute rust moest houden (lees: op de bank/bed blijven) maar dat hoeft dus niet, dat is al een geruststelling :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb dual plane gekregen en ik ben de dag na de operatie vrolijk mee boodschappen gaan doen.

Bijna geen pijn, meer een soort stijfheid, spierpijn.

Het is per persoon zo verschillend! Ik had dus nergens last van, ik vroeg me zelfs af of het wel dual plane was geplaatst hahah :45:

Het is dus echt even kijken hoe het gaat na je operatie :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan er weinig over zeggen van te voren.

ik heb achter de spier en het is me alles meegevallen. Heb de 1e 3 dagen wel veel op bed gelegen. Gister aangekleed en gewandel en savonds een verjaardag. Vandaag 5e dag po ook een stuk gewandeld. Wel met pauzes tussenDoor want voel mn boobies wel trekken.

slapen gaat bij mij ook best aardig vanaf dag 1 en slik ook stuk minder medicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na zes dagen gaan eten met een vriendengroep van m'n man. Heb niks verteld. Ging heel goed!

Al zat m'n man wel naast me om dingen ff aan te geven etc.

Morgen 15 dg PO (dual plane). De pijn wordt steeds minder. Alleen s avonds. Ai!!!

Alsof er een speldenkussen in m'n huid aan de onderkant van m'n borsten in de fik staat en er in drukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na zes dagen gaan eten met een vriendengroep van m'n man. Heb niks verteld. Ging heel goed!

Al zat m'n man wel naast me om dingen ff aan te geven etc.

Morgen 15 dg PO (dual plane). De pijn wordt steeds minder. Alleen s avonds. Ai!!!

Alsof er een speldenkussen in m'n huid aan de onderkant van m'n borsten in de fik staat en er in drukt.

Je bent wel een bikkel mijn complimenten :1: want mijn ervaring is ook blijf bewegen wat is toegestaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na zes dagen gaan eten met een vriendengroep van m'n man. Heb niks verteld. Ging heel goed!

Al zat m'n man wel naast me om dingen ff aan te geven etc.

Morgen 15 dg PO (dual plane). De pijn wordt steeds minder. Alleen s avonds. Ai!!!

Alsof er een speldenkussen in m'n huid aan de onderkant van m'n borsten in de fik staat en er in drukt.

Haha die omschrijving klinkt behoorlijk pijnlijk.. goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo ladies, nog 3 nachtjes (slik..) dan is t mijn beurt, stress slaat toe!!!

Hebben jullie nog tips voor me wat ik bijv. Mee moet nemen, of moet smeren etc?

Verder dan m'n sport BH, kussen voor onderweg en dextro kom ik niet haha.

Oh ja en ik las ergens een voedingskussens erna zou handig zijn, die heb ik nog in huis gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben nu 3 maanden PO en ben heel tevreden over de vorm en grootte maar ze blijven zo hard aanvoelen. Je kunt er niet echt in knijpen zeg maar of t omhoog pushen. Ik heb cohesive 3 kan t nog soepeler worden na verloop van tijd of blijft t zo? Mij is verteld dat ze aanvoelen als gummy beertjes maar die zijn in mijn beleving toch zachter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.