Ga naar inhoud

Sport-bh Hema goed?


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Hoiii!

Ik heb het hier en daar al gevraagd, maar misschien is het beter om het hier te doen: zijn de sport-bh's van de Hema ook goed? Geven die genoeg steun? Ik heb nu een Medium sport-bh van de Hema en die zit echt veel lekkerder dat de bh die ik van de kliniek heb gekregen. Die knelt veel te veel en doet zeer.

En wie weet waar ik nog een beetje 'mooie' sport-bh's kan vinden?

Thanks! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ookal reaktie op die vraag in je topic gegeven,maar geeft niks,ng een keer

ja ik vind de hema bh,s super! zitten heerlijk,lekker zittende stof,worden niet snel faal van kleur na tig keer wassen,en ze geven zekers genoeg steun,heb nu 750cc,,zware prothesen dus,en ik heb er genoeg steun aan,en als ze wat gezakt zijn,ook je bh lubberd soms wat door de zwaarte,ff schouderbandjes wat aantrekken en hup we kunnen weer verder :101:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Phantasia,

Ja ik vind de sportbh van de hema fijn zitten, lekker stevig.. En de schouderbandjes zijn inderdaad makkelijk verstelbaar.. Ze hebben verschillende soorten sportbh's, dus kies type heavy sports.. Hierbij de link van de hema:

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/lingerie/sportbeha-(21700077).aspx

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hm, ik kan die van mij niet vinden op die site. Ik heb nu een medium sport-bh. Die zit niet zo hoog als die andere, maar hij zit wel gewoon stevig. Vind dit echt 100 keer fijner dan die Triumph-bh! Morgen nog maar even wat Hema-bh'tjes inslaan! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die van de hema beter zittend an die van de kliniek. Die van de kliniek: daar gingen de randen op mijn litteken irriteren. En de stof was heel zacht dus gaf weinig steun. Die van de Hema draag ik het meeste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Oh, wat goed! Nou, dan zal het wel goed zijn. ;)

Bibi: een voorsluiting lijkt me ook wel makkelijk inderdaad, al heb ik met de rugsluiting ook niet veel problemen hoor. Doe de bh gewoon aan de voorkant vast, draai hem om en trek hem dan over m'n borsten heen. Geen probleem. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Aaah, die heavy-bh zit nog veel beter! Bij die medium-bh lopen er van die naden over je tepels. Blijven er ook zo lekker in staan. Ik heb ook meteen een padded Hema-bh gekocht en een roze beugel-bh bij V&D, maat 75D! Zie foto. ;) Ben hier zo blij mee! :D Ze mogen echt niet slinken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Helpppppppp!!!

Ik heb de BH van de Hema (heavy sports) en deze zat heerlijk. Maar nu beginnen de boobes te dalen (althans dat denk ik dan) en de bh zit me nu te strak.. mn borsten komen tegen de onderste band, deze zit half/half zeg maar.

Dus half over mn onderomvang en half op mn borsten.

Deze heb ik in de grootste maat, ik kan niks vinden wat vergelijkbaar is kwa stevigheid énnnnn die groter gaan kwa cup.

Heb vandaag de Triumph Tri Action aangehad, 80G.. maar die gaf geen stevigheid, zat echt niet lekker stevig zeg maar.

Iemand tips voor een veiligvoelende sport bh hahaha ;)

Mijn kliniekbh is nu ook echt irritant aan het worden en knelt teveel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.