Ga naar inhoud

Noraa : 13 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Sorry, mss niet t antwoord wat je verwachte:p Ik heb wel 2x kriebel in mn keel gehad en hoesten is wel een hel, dus je moet zeker niet verkouden zijn. Mijn nies heb ik nog elke x in kunnen houden, dat zal ook geen pretje zijn ben ik bang

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

5 dagen po

Het lijkt in een minimale stijgende lijn te gaan. Overdag gaat het stukken beter. De rugpijn lijkt ietsjes minder aanwezig en ben wat minder beperkt in dingen. De nachten blijven shit. Ik wordt iedere nacht nog 4-5x wakker van de rugpijn. Even opstaan, maar de wc en beetje losmaken en hup weer naar bed, hopen dat ik weer in slaap val:p

Gister wel wat 'nieuwe' pijn gehad die ik niet echt kan beschrijven XD Ik lees veel over stuwing maar zou niet weten hoe dat voelt en of dat het was:p Medicatie is ook al een stuk minder:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nora, herkenbaar allemaal ben donderdag geopareerd nu 3 dagen po 2 e nacht aardig geslapen, vannacht weer shit om 3 uur erge steken diclofenac genomen en geslapen tot 7 uur.. Moet ook steeds hoesten heel vervelend om erbij te hebben! Ik mocht wel op mijn

Zei slapen maar dat lukt niet, je rug wordt zo stijf he. Overdag gaar het beter dan snachts bij jou ook? Het wordt gelukkig steeds beter. Sterkte nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ojee dat hoesten lijkt me een hel. Ik heb nu 3x moeten hoesten ofzo en dat vond ik al verschrikkelijk:p in neem nu smorgens nog Diclofenac, heb er overdag meer aan als snachts denk ik. Heb er nog 1 dus alleen morgen nog:p Op mn zij slapen durf ik nog niet, wacht ik nog wel ff mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik neem ook maar een hoesttabletje dat helpt wel goed, ik rook ook en dat is niet goed natuurlijk maar probeer om 3 per dag te doen.. Maar wil eigenlijk gewoon stoppen! Ja daar wacht ik ook nog ff mee hoor. Wanneer moet je wee gaan werken/school?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit was een goede kans geweest om te stoppen:p snap dat het lastig is! Door wie ben je geholpen?

Ik moet dinsdag weer werken maar zit er aan te denken om nog 2 dagen er aan vast te plekken en donderdag pas te beginnen. Dan heb ik 1,5week vrij gehad. Ik heb een kantoorbaan dus dat moet prima lukken. Zit er alleen over in wie mn haar kamt en vastmaakt voor werk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door dokter altahir Bergman in Heerenveen. Ik woensdag weer werken zit bij de receptie ik zit alleen met autorijden.. Schakelen is moeilijk lees is veel! Ja haha ik heb he gister voor het eerst gewassen en toen een lage knot opzij zelf gedaan dat lukt wel of een vlecht opzij maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk30 Oke dus ook best wel vlot weer aan het werk. Hopen dat het goed gaat! Ik pak denk ik eerste week nog even de bus naar werk, wil nog niets forceren en ben uber voorzichtig haha:p Heb je het zelf gewassen? Bij mij heeft mn vriend het gedaan, wassen kan hij nog wel maar kammen niet XD dus toch zelf maar proberen met mn hoofd schuin

@K1980 Over borstvoeding kan ik (nog) niet meepraten:p Ik moet wel zeggen dat ik die rugpijn heb onderschat! Dus ga van t ergste uit, dan kan het alleen meevallen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 dagen po

Jeej we hebben de week gehaald! Het gaat elke dag een stuk beter. Gister voor t eerst aangekleed en make up gedaan. Lekker het huis uit geweest en naar de Makro gegaan. Voel me gelijk al een stuk actiever ipv dat bankhangen. Nu ook weer aangekleed, ff make uppen en een wandeling maken:) ik heb morgen nog een dagje om te oefenen met aankleden enzo, donderdag weer aan het werk. Ik heb een kantoorbaan dus dat moet helemaal goedkomen. Het enige waar ik tegenop zie is mn haar doen.. t is maar waar je je druk om kan maken haha:p

Sinds vandaag ook helemaal zonder medicatie. Slapen gaat ook steeds beter. Van de 5x die ik in het begin wakker werd, was het vannacht maar 2x. Het lekker liggen kan ik alleen nog niet, die verdomde rug blijft protesteren. Al met al ben ik tevreden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Noraa dat het goed met je gaat! Ben nu 5 dagen vanmiddag ff naar het kruitvat gewandeld van dat bank hangen wordt je ook niet beter haha. Morgen werken zie er erg tegen op.. Maar als het niet gaat ga ik naar huis.. Heb vandaag maar 1 paracetamol genomen. Slapen gaat bij ook al beter maar 1x wakker geweest. Succes donderdag op je werk maar dat komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen! Jij gaat ook als een speer of niet:) met stappen komen we er wel! Dankje en jij ook veel succes morgen. Laat je even weten hoe het ging? Weten ze er op werk iets van of niet? Bij mij niet en dat wil ik graag zo houden:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noraa, hoe gaat het met je? Gister gewerkt ging goed hoor! ben met een collega mee gereden, lukte me zelf niet om te rijden.. Gister wel een beetje moe Savonds.. Vandaag ben ik vrij dus kan ik bij komen. En vanmiddag voor controle naar de kliniek. Jij vandaag aan het werk voor het eerst weer? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 dagen po

Heb mn eerste werkdag erop zitten. Appeltje eitje;) Ben wel met de bus naar werk gegaan, autorijden durf ik not niet. Ik heb dan ook maar een kantoorbaan haha. Ik loop nog wel een beetje als Robocop als ik mn vriend moet gelovenXD rugpijn is nog wel aanwezig maar niet meer zoals in het begin. Smorgens met opstaan ben ik wel superstijf maar dat wordt minder als ik in beweging ben. Ik heb op dit moment t meeste last van de huid in mn decollete, die staat helemaal gespannen. Heb af een toe een steek (zenuwpijn?) maar dat hoort erbij. Die vette huid en bolle buik van de narcose mogen ook wel vetrekken haha.

@Anouk30 hier gaat alles prima, mss wel boven verwachtingen;) fijn dat het bij jou ook goed ging! Ik nu ook wel beetje moe maar dat is eerder van het vroeg opstaan denk ik. Gaan morgen je pleisters eraf? Ook spannend hoor, lijkt me wel eng:p succes morgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het zo goed gaat! Ook met werken.. Ik durf ook nog geen auto te rijden hoor. De pleisters zijn er vandaag af gegaan voelde er niets van. Aan de ene borst was de wond een beetje rood en trekt heel erg. Dokter heeft er nog naar gekeken moest nog 2 weken een pleister op blijven. M'n buikje gaat als aardig weg haha dus dat zal bij jou ook snel weg trekken! Heb jij je pleisters er al af dan? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, nee ik moet aankomende dinsdag op controle en dan worden ze verwijderd. Voelt wel veilig hoor, die pleisters:p buikje wordt al minder hoor, drink zat brandnetelthee! Nog eventjes geduld voor hebben voor t helemaal weg is:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,dat spierpijngevoel had ik wel, wordt nu al minder. En die ribben idd ook, alsof het vanuit je boobs doortrekt naar je buik. Het voelt alsof er een mega blauwe plek zit haha. Hij gaat t bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb even gezocht maar kon er geen topic over vinden. Ik weet dat je veeeel geduld moet hebben voor je borsten gelijk zijn en ik lees ook bij veel meiden dat ze voor een lange periode ongelijk zijn. Ik heb er helaas ook last van en het staat nu al een maand 'stil' qua verandering en heb nog steeds verschil.

Mijn vraag dus: na hoeveel weken/maanden waren je borsten klaar met veranderen en op gelijke hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nora,

wat bedoel je precies met ongelijk? Qua grootte, of hoogte van de borstplooi?

Ik ben nu bijna 9 weken po en bij mij zijn ze ook echt nog niet gelijk.

Bij mijn rechterborst zit de borstplooi hoger, staat mijn tepel nog meer naar beneden en omdat het volume nog niet helemaal aan de onderkant zit lijkt die borst een stuk kleiner..

Frans zei tegen mij dat dit wel 4 maanden kon duren voordat ze niet meer zo verschillend zijn.

Op je vorige foto kon ik het verschil niet zo goed zien eigenlijk?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.