Jump to content

Noraa : 13 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

De titel zegt het al.. Ik weet niet wat ik er van moet denken.

PC 1 adviseert 2 verschillende maten (met een verschil van 25cc), terwijl PC2 dat afraadt ivm het hoogteverschil dat in de tepels kan ontstaan.

Nu zie ik hier best veel dames die 2 verschillende maten hebben dus ik vroeg me af hoe jullie hier tegenaan kijken.

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Je hebt twee verschillende borsten dus kan me voorstellen dat je twee maten moet hebben om het verschil op te heffen. Heb zelf 50cc verschil en ben heel blij met die keuze :) Hoogte verschil snap ik niet zo goed, de prothesen worden toch even hoog geplaatst? Of bedoelt 'ie dat je tepel bij de ene borst dan verder naar voor komt dan bij de andere? Want bij mij deden ze het juist voor dat effect zodat de boel weer gelijk zou zijn en even groot enzo :)

Klopt, ik moet zeggen dat mijn borsten minimaal verschillen maar daar tegenover is die 25cc ook erg minimaal natuurlijk.

Ik weet niet precies hoe hij het bedoelde, maar in het 1e opzicht klonk het wel logisch.

De foto's hier op het forum met 2 verschillende maten zien er in ieder geval mooi uit!

Thanks voor de reacties! In eerste instantie was ik een beetje huiverig voor twee verschillende maten, maar begin al aan het idee te wennen en de PC zal het natuurlijk wel het beste weten.

• 1 month later...

Morgen is het mijn grote dag! Ik ga voor 350/375cc. Ik moet me om 07.00uur melden:) zenuwen nog niet echt aanwezig maar die komen morgen ochtend vast en zeker;)

Thanks ladies! Jaa m'n verslagje volgt zogauw ik weer fit ben om hem te typen haha

Heey heey

Heel veel succes morgen! Zenuwen zijn toch ook niet zo zeer nodig? haha ;-) Maar verheugen doe je je vast wel!

Ik moet nog even wachten maar wens jou heeeel veel succes en goed herstel!

Heel veel succes en een fijn herstel gewenst! Ik ga je volgen :D

Ik ben maandag aan de beurt..

X

Heej ladies! Hier mijn verslag:)

Ik moest mij om 7uur melden dus we waren netjes op tijd. Kreeg gelijk een kamer toegewezen, meisje waarmee ik op de kamer lag werdt net weggereden. 7.15 kwam de verpleegkundige het een en ander uitleggen, ik mocht me omkleden (mooi blauw smurfen ding:p) en wat medicatie innemen. Iets na half8 werd ik opgehaald en moest ik al afscheid nemen van vriendlief. In de volgende ruimte kreeg ik mijn infuus. Hetgene waar ik het meest tegenop zag, nog meer nu ik 'alleen' was. Het waren 2 super aardige verpleegkundige en het is allemaal gelukt, heeft wel wat traantjes gekost haha. Nog wat dingen checken, bloeddruk opmeten enzo. Toen kwam Frans het aftekenen en doornemen wat er afgesproken was. Ik mocht weer in bed gaan liggen en volgens mij was het iets over 8 toen ik naar de OK ging. Daar mocht ik mezelf op tafel leggen en werd ik vastgezet. Ook bij mij begonnen ze over m'n laatste vakantie te vragen haha en weg was ik.

Om half11 lag ik weer terug in de 1e ruimte. Ik kreeg via het infuus iets van medicatie toegediend (naar gevoel). Ik had best wat pijn, ik gaf het een 7. Ik had vooral last van druk op de borst en ademhalen. Daarna kreeg ik wederom wat medicatie via het infuus en werd het iets minder. Toen ik iets meer wakker was ging ik terug naar de afdeling, 11uur was dat ongeveer, vriendlief werd weer gebeld.

De middag heb ik beetje zitten doezelen. Ik was super moe en best wat pijn, vooral rugpijn en druk op de borst. Tussendoor komen ze paar keer checks uitvoeren, bloeddruk en medicatie enzo. Frans zou na alle patienten het controle rondje lopen dus we moesten tot einde van de middag wachten. Rond half3 wilde ik naar de wc (meisje naast me was al gegaan en infuus was afgekoppeld, ik wilde dat infuus ook weg). Opstaan was lastig, draaierig en licht in mn hoofd. Plassen was een mini beetje. Ze wilde toch het infuus laten zitten omdat ik nog niet helemaal helder was. Half5 kwam Frans langs, gecheckt en alles was prima en ik mocht naar huis. Opstaan ennaar de wc ging nu iets beter. Infuus werd afgekoppeld, aankleden en tas pakken. Toen we beneden de lift uitliepen werd ik weer niet goed, licht in me hoofd en misselijk, dus even gaan zitten. Auto stond praktisch voor de deur dus toch maar dr heengelopen en erin geploft. Normaal 30min rijden maar nu 45min omdat we in de spits zaten. Autoritje ging best aardig qua pijn, wel misselijk maar kon me aardig inhouden. Helaas 2 straten voor we thuis waren moest ik overgeven, in de auto. Wel 3x achter elkaar:( maargoed daarna was ik niet meer misselijk haha. Jammer genoeg hadden we geen kotsbakje of zakje bij ons dus het lag op mn schoenen en de mat XD.

Thuis gekomen (4hoog zonder lift pffff) op de bank geploft. Mn vriend ging boodschappen doen voor avondeten en de auto schoonmaken. Heb een maaltijdsalade op en zat op de bank tv te kijken maar mn ogen vielen echt dicht dus ben half9 naar bed gegaan.

Ik verwachtte een kutnacht met weinig slaap en veel pijn, het weinig slaap gedeelte is me mee gevallen. Eerst werd ik om 11uur wakker toen mn vriend naar bed kwam. Dan duurt t wel weer ff voor je slaapt. Even rechtop gaan zitten om (proberen) je rug te strekken. Weer opnieuw gaan liggen en je draai vinden. Om 3uur werd ik weer wakker van de pijn. Wat medicatie genomen en kruik in mn rug gelegd want ik kon in 1e instantie niet liggen van de pijn. Daarna half8 wakker geworden en ben ik naar de wc gegaan. Daarna tot een uurtje of 9 gedoezeld en maar opgestaan.

Nu zit ik als een stijve hark op een stoel haha. Heb verder nog niet naar mn borsten gekeken. Het is allemaal nog te pijnlijk en gevoelig dus ik laat alles nog even lekker zitten:) zo mn medicatie maar nemen en kijken of we de dag door komen:p het is in ieder geval lekker weer om binnen te zitten!

2 dagen po

Gisteren viel qua pijn wel mee. Nu de 2e nacht gehad en die was wat minder prettig dan de 1e helaas. Mn hele nek en rug zit muurvast en doet super pijn waardoor ik niet lekker kon liggen. De kruik heeft wel wat geholpen maar ook niet zo erg als de 1e nacht. Mn vriend gaat straks wat tijgerbalsem halen, hopen dat dat helpt, tips zijn welkom!

Ik ga vanmiddag douchen en voor het eerst kijken, ben heel benieuwd! Voor nu zit het nog lekker veilig ingepakt haha. Ik hoop dat ik de dag een beetje doorkom, wil vanmiddag ook wel even een stuk gaan wandelen want dat stilzitten bevorderd het ook niet.

Guest boobies24

Hoi Noraa

Leuk om je verslag te lezen! De stijvigheid wordt met de dagen minder... Ik had zelf ice balsem, werd eerst heel koud maar vervolgens kon ik mijn nek en schouders goed ontspannen.

Rustig aan en een goed herstel gewenst! X

3 dagen po

En we zijn weer een dagje verder. Slapen ging opzich wel aardig, beter dan afgelopen nacht. Heb nu ook Diclofenac geregeld dat ik 2x daags neem. De stijfheid is nog fors aanwezig al lijkt het ietsjes te zijn afgenomen. Ik has gister wel even een dipje, werd helemaal gek van mezelf:p Kon geen kant op, alles deed pijn.

Straks eindelijk mn haar wassen, na 4 dagen is het echt hard nodig haha. Ik hoop vanmiddag toch wel even naar buiten te kunnen. Binnen zitten is niks, verveel me kapotXD

Heyhey leuk verslagje. Deed overgeven niet heel erg veel pijn eigenlijk? Ik ben van mezelf al autoziek dus ben idd bang dat ik straks ook moet overgeven. Maar die druk van het overgeven lijkt me pijnlijk op de borst. Of niet?

Eerlijk gezegt kan ik me daar niet heel veel meer van herrineren. Van het ene op het andere moment kwam het ineens. Ik had geen tijd om na te denken over evt druk op de borst haha. En het was ook gelijk weer over:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.