Ga naar inhoud

ndg : 25 mei 2010 : Dr Madot : Duinbergenkliniek


Gast ndg

Aanbevolen berichten

ik ben 23 jaar en laat eind deze maand een bv uitvoeren in de duinbergen kliniek door dkt

r madot.

Had een goed gevoel na die eerste consultatie, volgende week terug om maat te kiezen en dan de datum prikken.

Heeft iemand van jullie al ervaring gehad met deze kliniek?

Het is keivervelend opmerkingen te krijgen over je kleinde boezem maar ik denk dat de opmerkingen tegenover een bv ook niet mals zijn.

Mijn man en ik zijn zelfstandig en die eventuele reacties schrikken mij wel wat af.

hoezeer ik het ook doe voor mezelf ,ik denk ook moeite te hebben met stomme reacties.

Hoe gaan jullie daarmee om?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ndg,

welkom :)

ik heb zelf persoonlijk geen ervaring met deze arts/kliniek.

mischien andere wel,al heb ik die naam van de arts nog niet echt voorbij zien komen,maar goed,ik zie er ook zo een berg per dag,dat er soms wel eens een of meerdere me ontschieten :o

ik zelf heb ook geen ervaring met reakties van andere mensen,ik heb mijn bv nooit aan de grote klok gehangen,enkel me man en me ouders weten hiervan af,oohja en een hele goede vriend,verders niemand.

maar goed,of je het altijd kan tegenhouden,rekaties,ik denk dat dat echt ligt aan jezelf,of je het mensen verteld ja of nee,begrijp je....

wel fijn dat je mischien al eind mei de operatie kan plannen,is dus niet zo gek lang meer in de zenuwen zitten :6:

greetzzz moontje

hoop dat je wat ervaring rijker word over je arts en kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ndg,

welkom :)

ik heb zelf persoonlijk geen ervaring met deze arts/kliniek.

mischien andere wel,al heb ik die naam van de arts nog niet echt voorbij zien komen,maar goed,ik zie er ook zo een berg per dag,dat er soms wel eens een of meerdere me ontschieten :o

ik zelf heb ook geen ervaring met reakties van andere mensen,ik heb mijn bv nooit aan de grote klok gehangen,enkel me man en me ouders weten hiervan af,oohja en een hele goede vriend,verders niemand.

maar goed,of je het altijd kan tegenhouden,rekaties,ik denk dat dat echt ligt aan jezelf,of je het mensen verteld ja of nee,begrijp je....

wel fijn dat je mischien al eind mei de operatie kan plannen,is dus niet zo gek lang meer in de zenuwen zitten :6:

greetzzz moontje

hoop dat je wat ervaring rijker word over je arts en kliniek

hela moontje,

zo slim ben ik natuurlijk niet geweest en in m'n enthousiasme heb ik dit aan mensen vertelt.

Hopelijk zijn die te vertrouwen maar ik vrees ervoor.

We zijn zelfstandig, baten een frituur uit dus khou me al vast!!!

De klanten hun reacties....thh uiteindelijk is het ik en ik zal verdomd tevreden zijn als alles goed verloopt!

De zenuwen zijn er allesinds al, hopen nu op een geslaagd resultaat hé

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Ndg,

Las in de chatbox dat je gisteren je bv hebt gehad! Proficiat !!! :43: Je hebt dus nog wel wat pijn, is natuurlijk ook normaal 1 dagje po, hopelijk valt het toch mee?! Hoeveel cc heb je gehad en hoe is het geplaatst?

Wens je een fijn herstel en laat je lekker verwennen, hoop dat je nog niet te snel terug in de frituur moet staan. Doe in ieder geval rustig aan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hela,

de prothes werden voor borstspier geplaatst, 200cc om een natuurlijk effect te behouden.

ben nog steeds helemaal ingepakt en voel nog allerhande pijntjes, rond m'n tepels, soms midden de borst, op verschillende plaatsen.

Denk dat dit uiteindelijk wel zal overgaan, is nog vroeg hé.

die plankband gaan verwijderen zie ik totaal nie zitten, alsof ze m'n vel zullen aftrekken...aiaiaiaiai

2weekjes thuis dus zou voldoende moeten zijn hopen we!!!

Dank voor reactie!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ndg,

Van Harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :43:

dat word een mooi maat met 200cc voor de borstspier.en lekker nu alles gehad voor de zomer,en je herstel alles op het gemakje hoor,niks forceren.

met voor de borstspier zul je idd wle genoeg hebben aan 2weken,al ik natuurlijk niet weet wat voor werk je doet?

beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ndg,

Hé eindelijk iemand met hetzelfde als ik, 200 cc voor de spier! :D Leuk! Allerlei pijntjes zijn normaal hoor, gaat geleidelijk allemaal weer over! Wanneer word je 'uitgepakt'? :4: Schijnt nog wel mee te vallen met het verwijderen van de tape, wat ik al van anderen heb gelezen!

Nou doe nog rustig aan en straks in de frituur ook, al heb je geluk dat ze voor de spier zitten, dan zul je toch een vlotter herstel hebben!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Proficiat ! Zoals Eefje ook al zei, eindelijk iemand met 200cc ! Ik ga ook voor het natuurlijke uitzicht maar dan achter de spier, dus het zal 220cc worden.

Hoop dat je herstel vlot verloopt, hou het nog wel even rustig hé. Ga je foto's nemen en in een album plaatsen? (dan zou ik héél graag je ww wel willen hebben). Ik vind het zo moeilijk om zelf te kunnen inschatten hoe m'n borsten er gaan uitzien na de bv met 220cc...

Succes nog !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ngd,

Kwam eens even jou verloop volgen , hoop dat alles heel goed gaat voor de rest , en die ellendige tape er rap vanaf mag !

Dan kan het genieten ervan beginnen he .

Een spoedig herstel verder !

liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allen voor de reacties!!

Lees het ook graag dat er nog mensen zijn die voor ietwat kleiner dus (200cc) gaan

De meeste foto's zijn idd van vollere cups dus zal deze week een foto plaatsen.

die tape eraf laten halen was uiteindelijk vlug gebeurd maar toch niet pijnloos vind ik.

een epilatie, daarmee is het te vergelijken; alleen laat ik nooit zo'n grote oppervlakte aanpakken.

Blij dat ie eraf is en ook met het resultaat.

Dokter zei ook dat ik goed gekozen had, hoera voor mijn 2nieuwe vriendjes.

Pijn al heel wat minder in de borsten door de tape die weg is.

Heb er het volste vertrouwen in dat andere pijntjes ook zullen verdwijnen.

Nu nog weekje doorbijten en dan mag ik kinneke terug vasthouden en daarna ja

shoppen...Ze verdienen het na die 'lijdensweg'

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ndg,

Nou, weer een stapje verder, zal wel een opluchting zijn van die tape verlost te zijn! Ben benieuwd naar je foto's hoor, je bent er alvast tevreden over, dus dat belooft! Nog een fijn herstel, leuk dat je straks weer je kleintje mag vasthouden zullen jullie allebei wel gemist hebben!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je tevreden bent, en ik kijk uit naar je foto's !

Daar zie ik dus ook heel hard tegen op hé, m'n kindjes niet kunnen pakken. Het zijn zo'n knuffelaars bij mama :119: Gelukkig is m'n vriend een week thuis om ze naar school en kribbe te brengen. Nadien zien we wel hoe we het gaan regelen want ik denk niet dat ik na een week al ga kunnen autorijden.

Geniet nog van je twee nieuwe vriendjes en een goed herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je leest weinig over kleine protheses, maar toch kunnen die ook een volle cup geven.

Zo ken ik iemand die van niets naar serieus volle c is gegaan met 190. Meer had ze echt niet nodig

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.