Ga naar inhoud

ndg : 25 mei 2010 : Dr Madot : Duinbergenkliniek


Gast ndg

Aanbevolen berichten

ik ben 23 jaar en laat eind deze maand een bv uitvoeren in de duinbergen kliniek door dkt

r madot.

Had een goed gevoel na die eerste consultatie, volgende week terug om maat te kiezen en dan de datum prikken.

Heeft iemand van jullie al ervaring gehad met deze kliniek?

Het is keivervelend opmerkingen te krijgen over je kleinde boezem maar ik denk dat de opmerkingen tegenover een bv ook niet mals zijn.

Mijn man en ik zijn zelfstandig en die eventuele reacties schrikken mij wel wat af.

hoezeer ik het ook doe voor mezelf ,ik denk ook moeite te hebben met stomme reacties.

Hoe gaan jullie daarmee om?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ndg,

welkom :)

ik heb zelf persoonlijk geen ervaring met deze arts/kliniek.

mischien andere wel,al heb ik die naam van de arts nog niet echt voorbij zien komen,maar goed,ik zie er ook zo een berg per dag,dat er soms wel eens een of meerdere me ontschieten :o

ik zelf heb ook geen ervaring met reakties van andere mensen,ik heb mijn bv nooit aan de grote klok gehangen,enkel me man en me ouders weten hiervan af,oohja en een hele goede vriend,verders niemand.

maar goed,of je het altijd kan tegenhouden,rekaties,ik denk dat dat echt ligt aan jezelf,of je het mensen verteld ja of nee,begrijp je....

wel fijn dat je mischien al eind mei de operatie kan plannen,is dus niet zo gek lang meer in de zenuwen zitten :6:

greetzzz moontje

hoop dat je wat ervaring rijker word over je arts en kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ndg,

welkom :)

ik heb zelf persoonlijk geen ervaring met deze arts/kliniek.

mischien andere wel,al heb ik die naam van de arts nog niet echt voorbij zien komen,maar goed,ik zie er ook zo een berg per dag,dat er soms wel eens een of meerdere me ontschieten :o