Ga naar inhoud

Bandage eraf !!!


Gast kitty

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Het is vandaag een week geleden dat ik onder het mes heb gelegen. Ik heb mn borsten in de spiegel bekeken en ben er heel erg tevreden mee.

IK HEB MIJN BANDAGE AF GEDAAN.

Het punt is dat ik dit heb gedaan omdat de bandage die ik aan had losser kwam te zitten. Zonder overleg met mn Dr. heb ik de bandage uit gedaan en een sportBH aangetrokken !!

Kan dit overigens kwaad? Ik ben zo bang dat je borsten kunnen misvormen/hangen.

Ik heb de Dr.gebeld en hij was er furious over dat ik zonder overleg mijn bandage uit heb gedaan. Op het laatst zei hij: 'Zorg er maar goed voor dat je je sportbh aan hebt'!

Het was beter geweest als ik de bandage + mn sportbh aan had gedaan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik had er ook echt niet bij nagedacht om eerst de Dr te bellen :$ !! zooo stupid !

Over de hechtingen:

Als ik het bij de Dr.Damen zelf zou doen moet ik over 14dagen terug komen en bij de dokter 8 á 9 dagen. Waarom zit hier een groot verschil in?

Ik wil het bij mijn huisart laten doen, dat kan toch ook volgende week donderdag dan? Dan heb ik 14dagen gewacht anders had ik vandaag of morgen naar mn huisarts gemoeten.

Ik hoor het graag !!

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kitty, bij mij was het ook het geval dat die bandage losser kwam na een week, ik had een mailtje naar de kliniek gestuurd en zij namen een beetje later contact met me op en na overleg met de dokter mocht ik de bandage de'r af doen en een stevige sportbh aan. Ik heb mijn hechtingen er na 13 dagen bij m'n huisarts laten verwijderen, stelt echt niet veel voor hoor, ze knippen de knoopjes eraf aan het uiteinde en de rest vergaat vanzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ morgan en vinder:

Bedankt voor jullie reactie. Ja ik vond die bandage eerlijk gezegd wel fijn. Het zat lekker strak haha. Maar als het geen kwaad kan, dan zal het nu wel goed zijn.

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.