Ga naar inhoud

Waar moet je nu echt op Letten?


Liesje1

Aanbevolen berichten

Hoi

Waar moet je nu echt op Letten om te weten dat die bh goed is voor de aankomende 2 tot 4 weken na de operatie ?

Ik heb van triumph triaction een 80C, zit strak /stevig en van de zijkant krijgen mijn borsten druk, voelt dus dat ze naar het midden worden gedrukt iets. (Is dit goed? Worden de protheses zo niet te veel die kant op geduwd? ) Ook de band onder de borsten zit bij strak, drukt ze lichtjes omhoog (kunnen de protheses dan wel zakken? Dual plane geplaatst).

Dan heb ik ook de Bella, maat L.

Deze zit niet los, ook niet strak. En geeft lichtjes druk van de zijkant, niet echt voelbaar zoals de ander. En van onder soepeler..

Zit dit dan niet te los dat alles teveel alle kanten op kan gaan?

Waar hebben jullie op gelet bij de bh voor de eerste weken? Welke punten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor de vorige 2 operaties de lipo elastic en de carefix anna, maar deze x zeiden ze opeens dat ze niet stevig genoeg waren. Gelukkig had ik ook nog een shockabsorber bij me en die was prima volgens hun dus ik denk dat je beter die triumph aan kan doen. Daar heb ik sowieso al goeie dingen over gehoord en volgens mij adviseerd Nio hem ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goede vraag Liesje!

Ik heb precies hetzelfde. De Triaction van Triumph heb ik in 75D en die zit onderlangs(de band) strak, waardoor ik pijn krijg aan mijn ribben(door de nog aanwezige zwelling denk ik), verder zit die bij de cups perfect en gewoon strak/sluitend. Maar mijn borsten worden ook een beetje naar binnen gedrukt. Ik weet niet of dat kwaad kan?

Dan heb ik de 80D van Hema waarvan de band onderlangs iets losjes zit(prettiger voor mijn gevoel) en verder zit die goed, maar in vergelijking met die Triaction vind ik die losjes zitten. Dus dan ben ik weer bang dat die 'te los' zit terwijl hij verder goed is.

Haha, lasig hoor! Hoop dat iemand het antwoord weet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lipgloss: van de triaction heb ik ook 75D aangehad, cups pasten goed, alleen zat wat strak, ook Ivm zwelling , dus kreeg ik de 80C aan. De vrouw zei dat als je een maat groter neemt in omvang je een cup maat naar beneden gaat. Misschien zit jou de 80C van de hema dan goed?

@Vienna: dus toch een stevigere Vergeleken met de triumph zit de Bella (ook van carefix) inderdaad best los. Die had ik mee naar de kliniek, maar ze hebben er verder niets van gezegd. Heb nu ook maar weer de triumph aangetrokken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dat zou ik eens kunnen proberen dan ja.

Maar kan in de winkel niet passen omdat ik nog wondvocht heb bij mijn tepels enzo, dus is niet echt hygienisch.. Dus moet ze steeds maar op de gok meenemen.

80C zou ik eens kunnen proberen dan, we blijven bezig zo, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De band bij mijn shock absorber zit ook strak (75G in het middelste gaatje, ik heb normaal ook 75 en ben 9 dagen po), je ziet de afdrukken heel erg in mijn lijf staan als ik hem uit doe en het jeukt daardoor ook, maar ik heb het er maar voor over. Ik lees trouwens over dat naar binnen duwen wel eens dat ze dat extra (een beetje) doen in de eerste 6 weken om de implantaten op die plek in te laten kapselen en de borsten dus iets dichter bij elkaar te krijgen, maar dat is in Amerika...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Triumph tri action,

Ivm baarmoederverwijdering 2 weken na bv heb ik bijna 4 weken op bed gelegen. Borsten werden door Triumph goed ondersteunt maar heb inderdaad wel idee dat door het liggen ze misschien te ver uit elkaar zakte...

Nu weekje later, en ik ben steeds meer uit bed, zie ik dat decolleté netjes spleetje geeft. Ook met passen bh's.

Ik denk dat we niet bang hoe en zijn dat borsten te een naar buiten vastgroeien, teveel naar binnen vastgroeien...

Nio adviseert Triumph en moet zeggen, het irriteert wat op de huid ( omdat we hem 24/7 dragen, maar het voelt goed)

Ik he Triumph 80F op Nio's advies, maar gewone bh's passen 75f nu prima...

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh moet als een soort van tweede huid zitten. Hij mag niet afknellen. Er moet nog wel een klein beetje speling overblijven.

Ik ben een fan van de Anita Sport bh.. uiteraard heb je diverse andere merken die ook goed zijn. Van de Hema vind ik zelf persoonlijk niet zo stevig. Ik lees heel veel op het forum dat er massaal bh's bij de Hema worden gekocht? Dat blijft persoonlijk.

Een zwarte bh ( wegens het verfbad), zit vaak wat strakker dan een lichte kleur bv wit. Geloof me, het is zo!

De bh mag niet te los ( zeker niet in 't begin).. alles moet mooi op z'n plek blijven.

Voor de jeuk/ en de striemen ( dus niet op de wond) mag je verdovende creme lidocaïne gebruiken. Deze creme is via huisarts te verkrijgen. En het werkt écht! Vooral de band kan zeer pijnlijk zijn op den duur. Beter dan ff wat insmeren. Kun je weer een halve dag door ;-).

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de triaction. Van de kliniek kreeg ik een 80E maar heb ook een 75F en die zit perfect. Wel strak om de ribben maar dat zal ook door vocht komen.

Ze worden wel platgedrukt. Maar volgs mij hoort dat zo? En dan hebben we straks een maat groter met onze eigen bh toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na de operatie een Anita Sport BH Extreme Control aan, die gaf de kliniek mee. Met een elastieken band erboven om de boel goed op zijn plek te houden. Deze was wit, k heb er nog eentje in het zwart gekocht. Hij zit prima. Vier weken dag en nacht dragen, de laatste twee weken alleen 's nachts. Nog een week dus, dan alleen 's nachts. Ik ben aan het aftellen! Want onder zomerkleding is het allemaal erg zichtbaar, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, moet ik een grotere cup gaan dragen? De bh zit best strak, en mijn inplantaten lijken maar niet te willen zakken. Zou dat door de bh komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.