Ga naar inhoud

Mickeymike : 19 februari 2016 : Dr. Heinz : St Lucas Gent


Aanbevolen berichten

Op 16-2-2016om14:51 zei Eline33:

@wannabe-a-C @Mickeymike, hoe gaat het nu met jullie??

heel goed. ben al heel erg goed hersteld en alles gaat weer zijn normale gangetje. Om te sporten moet ik nog een tweetal weken geduld hebben, daar kijk ik wel heel erg naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gebeurd.....ik ben ervan af ! 

Vrijdag stond ik als tweede gepland, om half 10. Ik denk dat ik zoiets ook ben binnengegaan. Om half 1 werd ik wakker in de paza. Gisteren mocht ik dan naar huis tegen de middag. Heb gelukkig niet echt iets gevoeld bij het verwijderen van de drains. Was wel content dat ik van mijn buisjes allemaal verlost was, hihi. De pijnstillers die ik kreeg waren goed maar desondanks bleef ik mijn borsten voelen. Ook thuis hielp de dafalgan niet zo super. 'S nachts een vreselijke nacht gehad, koorts, serieuze diarree en heel veel pijn én dan nog moeten slapen op mijn rug, vreselijk. Ik ben dat echt niet gewoon en ik ben dikwijls wakker geworden van pijnlijke rug. Hopelijk went dit....

vandaag minder pijn maar wel nog last van maag en darmen. Ik denk dat mijn lichaam toch wat afgezien heeft met zo twee operaties na elkaar, ook al was die aan mijn oog onder lokale verdoving. Soit, morgen moet ik terug naar pc. Benieuwd want ik vind nu al dat ik kleine borstjes heb, hihi. Zo bizar om mezelf te zien zo zonder uitsteeksels. Er is blijkbaar aan elke kant 400g weggedaan. Best wel veel ! Morgen gaan shoppen voor sportbh.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren naar de pc geweest en het verband werd verwisseld door verbanden waarmee ik onder de douche mag. Voorlopig zie ik dat toch nog niet echt zitten dus nog effe het washandje gebruiken.

ik heb mijn wonden dus nog niet gezien maar wel al het resultaat, amai wat een verschil. Ik heb gewoon rechtopstaande kleine borsten, alé, een c-cup, maar het ziet er prima uit. Zo bizar, dit wordt echt wel wennen. Van mijn pc mag ik eigenlijk alles doen behalve heffen, kracht gebruiken. Dus vandaag heb ik een T-shirt aangedaan, ging goed. Ben ook blij dat ik op mijn zij mag slapen, ook al doe ik dit wel heel voorzichtig en pas als ik pijn in rug begin te krijgen.

volgende week maandag gaan de draadjes eruit. Benieuwd om ze dan eens te zien.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickeymike Fijn dat je het achter de rug hebt!! Wel akelig zo'n nacht, hoe kan het dat je koorts kreeg, kon dat verder geen kwaad? Lijkt me inderdaad erg lastig dat op de rug slapen en dan zo blijven liggen. Ik ben bang dat ik dan toch op mijn zij rol ofzo... Hoe gaat het nu met je kwa pijn?

Als ik het hier zo lees verschilt het nogal kwa pc met de regels  in wat je wel en niet mag doen. Geloof dat ik daar maar het zekere voor het onzekere zou nemen en die rust echt pakken.. 

Ja jou lichaam heeft wel heel wat te verduren gehad met 2 operaties zo kort op elkaar, Maar goed de tijd nemen om je lijf te laten herstellen, dat heeft het wel nodig!

Ik ga zo richting Bergman, 1e consult!^_^ heel veel sterkte en succes met je herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 de pijn valt vandaag goed mee, meestal is het erger tegen de avond. Ik doe het uiteraard rustig aan, ik probeer goed te luisteren naar mijn lichaam. Dat gaf de pc mij ook aan. Dat slapen is nog beetje krampachtig, vooral uit schrik om iets verkeerd te doen. Maar volgens pc kan geen kwaad, buikliggen mag zeker niet maar dat doe ik sowieso niet.

wandelen is ook goed en dat heb ik al elke dag gedaan, rustig wandelingetje van max een half uurtje daarna moe 

Succes met je eerste consult, de eerste stap.....een kleine stap voor de dokter maar een grote voor jou.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickeymike.  Spijtig voor jou dat je zo een slechte nacht achter de rug had.  Ik had dan weer meer geluk, denk ik.

Ik had totaal geen pijn, niets die tegen trekt.  Ik denk vooral dat dit ligt aan de manier van opereren.  Ik heb geen draadjes (dus die moeten er achteraf ook niet meer uitgehaald worden)  en daar ben ik heel erg blij om. Ik ben zo iemand die al flauw valt van een naald te zien :P. Bij mij werd alles mooi toe gelijmd, waardoor ik al daags na mijn operatie mocht douchen.  Na twee weken kwamen de lijmstrips los en mocht ik die af trekken en ik heb nu mooie egale littekens.  Vind mijn borsten er super uit zien na 4 weken. Ik denk, doordat het niet genaaid is, dat ik ook geen pijn heb gehad. (geen enkele pijnstiller)  Ik was twee dagen na mijn operatie al terug vrij actief. Ik kon alles behalve heffen en kuisen. Zelf een potje eten maken ging al terug vanzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn al mijn vetbandjes eraf gegaan en de knoopjes afgeknipt. De eerste keer mijn borsten volledig gezien, raar, en eraan voelen al helemaal.....raar dat je niks voelt als je aan je tepel wrijft...brrr....

nu mag ik mij inwrijven met crème maar ik durf niet echt. Ik doe dit  heel zachtjes uit schrik dat ik iets verkeerd ga doen. Over de littekens moet ik papieren plakkers doen, behalve rond tepelhof, hij vindt dit het beste om te genezen. 

En  hoe was jouw consultatie @Eline33 ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickeymike Consult was prettig! Goed gevoel bij de pc en duidelijke uitleg gekregen. Ook gesprekje daarna met een consulente, dat was ook wel fijn. Die kan ik tussendoor nog mailen/bellen mocht ik nog met vragen zitten. Verzekering was meteen akkoord, nog voor ik het pand uit was! 19 april wordt ik geopereerd.:43:

Spookt de hele dag af en aan door me hoofd haha,

Lijkt me heel maf om je borsten voor het eerst in de spiegel te bekijken, ineens heel iets anders dan het altijd was! Kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt om te beginnen met de creme, denk dat je op geleide van je eigen gevoel dat moet doen? Zolang het geen pijn doet en de wondjes dicht zijn is het volgens mij wel goed.

Voel je ook duidelijk dat het gewicht minder is geworden?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 alé, nog een kleine 2 maand en het is aan jou, spannend . Ik voel nog niet zo veel het verschil in gevoel,in rug want ik loop nog niet echt correct. Ik merk dat ik een gespannen houding aanneem wat echt niet goed is maar die spanning van mijn naden voel,ik,zo als ik recht loop. Maar nu alle plakkers weg zijn, zal dit wel beteren. Ik probeer er alvast op te letten, maar loop ook al jaren teveel naar voor gebogen. Msh dat ik nu wel ga pronken met mijn nieuwe borstjes, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickeymike ja dat komt natuurlijk op spanning te staan als je flink rechtop loopt, Nu weer helemaal opnieuw aanleren rechtop te lopen en niet meer met gekromde schouders;) Hoe gaat het nu kwa slapen?Kom je de dagen wat door?

Jah ik kijk er ook naar uit!! Pronken haha;) Echt leuk betaalbare lingerie en bikini's kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames, ik zit wat verveeld met het uiterlijke....ik vind dat ik 2 verschillende borsten heb. De linker is perfect, wel nog gezwollen, maar de naden zijn mooi, de tepel zit mooi en ik heb er ook gevoel in. De rechter daarentegen ....de tepel staat er letterlijk op en geeft een soort bobbel, zelfs te zien met kledij en totaal geen gevoel. Nu ik weet dat dit zijn tijd nodig heeft maar gewoon om aan te geven hoe verschillend ze zijn. Ook de middennaad is minder mooi en mijn vel is wat samengetrokken. Het is net alsof er 2 verschillende dokters aan gewerkt hebben. Ik heb een foto geplaatst in een album.

enig idee of dit nog goed komt ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Mickeymike hoe is het nu met je borsten. Ik heb je foto gezien en bij mij is er ook een verschil. de ene borst is heel mooi en de andere ziet er minder mooi uit. ook zit het litteken daar aan de onderkant strakker. waardoor het lijkt of er een deuk in zit. Ik ben goed aan het smeren hoop dat het daardoor soepel wordt en ronder. Vannacht heb ik een keer zonder bh geslapen maar vanmorgen vond ik dat mijn littekens dikker waren. dus maar gauw mijn bh om. Ben een paar weken later als jou geopereerd dus ben benieuwd hoe het nu bij jou is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Thursday, August 06, 2015 om 13:19 zei Mickeymike:

Hey,

Ik ben nieuw hier en zit al enkele uren te lezen over borstverkleining en al jullie verhalen klinken zo aanlokkelijk om het toch te doen.

Even voorstellen : Ik ben 42, ben 1m68, weeg rond de 65 (in niet vakantie-modus ;) ) en heb maat E/F. Ik heb al gans mijn leven last van mijn grote borsten, maar niet op medisch vlak. Ik heb altijd het gevoel dat jongens eerst naar mijn borsten keken en dan naar mij, ik droeg vroeger tenten van kleren, is ondertussen wel veranderd maar hou niet van een decolleté , vorig jaar toch voor het eerst een bikini gekocht maar als ik hem durf aandoen kijk ik constant naar mijn boezem want voel mij zo bloot, ze irriteren mij gewoon en ik zou eindelijk eens de koe bij de horens willen aanpakken.

Er schrikt mij wel nog enorm veel af, maar het vooruitzicht van een kleinere cup, amai....dat moet de hemel zijn.....

De prijs houdt mij nog wat tegen want als alleenstaande moeder niet evident. Ik vrees vooral, als ik jullie verslagen lees, dat ik geen goedkeuring ga krijgen of terugbetaling omdat ik niet echt medische klachten heb ( ik loop wel wat voorovergebogen omdat ik zo wat mijn borsten wil wegsteken). Heeft daar iemand ervaring mee ? Ben aangesloten bij de CM.

Alvast bedankt om mee te lezen

Hoi 

Ik krijg het ook vergoed dat is bij een bvk makkelijker, vanaf maat E doen ze niet moeilijk, je hebt dan wel een verwijzing nodig van de huisarts. Dan daarmee naar de pc en die vraagt het dan aan bij de zorgverzekeraar. En natuurlijk heb je nek klachten en hoofdpijn en ingesneden bh bandjes....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.