Ga naar inhoud

TamaraN : 8 augustus 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Wel frappant dat jij gelijk al 20 minuten kan lopen, terwijl je wel aangeeft zoveel pijn te hebben! Ik kon de eerste paar dagen alleen maar van de bank naar de wc lopen en terug haha. Was elke keer weer blij als ik op de bank zat.

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

En lippgloss, ik heb juist het minst pijn als ik sta/rustig loop, dan voel ik de minste druk en voel ik op een gegeven momenten de spieren ontspannen!

Het gast vandaag ook alweer stukken beter, slik nog wel braaf de pijnstillers, maar denk er pas aan om ze in te nemen als de wekker afgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter met je gaat Tamara!

Blij met het resultaat tot nu toe?

Ik heb alleen maar steeds meer pijn, moet ook zeggen dat ik een andere BH moet waar ik nog steeds, pfff, op wacht. Mijn borsten moesten flink uitdijen zei dokter hupkens een uur na de operatie en daar had ik een andere BH bij nodig. Vandaag komt deze binnen. Ik hoop dat het ook verschil geeft in de pijn want ik heb het idee dat mijn hechtingen eruit springen. Maar goed in de spiegel kijken doet goed oh wat kan een mens zich dan gelukkig voelen! Dat jij lopen fijn vind.. Ik vind het echt verschrikkelijk, loop krom van de pijn. Zo zie je wel he iedereen is anders en ervaart het anders. Ik ging zingend de kliniek uit en jij niet, nu gaat het met jou stukje beter en met mij slechter hahaha.. Hoe dan ook.. We hebben BOOBIES!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sam, welke bh heb je nu? En welke heb je besteld? Vervelenddar je er nog op moet wachten, zo'n bh kan echt een wereld van verschil zijn als hij goed ondersteund. Hopelijk issie snel binnen!

Ik had de eerste dagen ook niet de juiste, te groot. Daarna een stevige en war een heerlijk verschil ;)

Hoe gaat het met jou Tamara?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He vervelend Sam dat je steeds meer last krijgt! Ik heb twee verschillende bh's waar ik mee afwissel. Dat vind ik vooral fijn omdat ik nogal opgezwollen ben en al die lijnen gaan snijden, zo verdeel ik de druk een beetje. Hupkens had mij ook die andere BH aangeraden, die heb ik ook maar besteld. Had hij ook tegen jou gezegd dat je drie uur per dag zonder BH mag?

Ik ben er ook zo blij mee he! Het is zo mooi! Vooral als ik dan voor en na foto's bekijk, tjee wat een verschil!

Liesje, hier gaat het eigenlijk wel goed, moet vooral oppassen dat ik niet te veel doe. Mar vind het zo lastig om alles steeds aan mijn vriend te vragen! Vannacht voor het eerst ook niet zo goed geslapen, maar dat kwam vooral door kramp in mijn buik en niet door de borsten. Door die stomme narcose is alles verstopt volgens mij hehehe. Hopelijk komt dat vandaag wat op gang, want dat was ff een hel vannacht. Maar goed, alles voor mooie borsten he,

Jij mag vandaag op controle he liesje? Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liesje! Ik heb nu een sportbh van een lingeriezaak, vriendin van ne had deze ook dus dacht zal wel goed zijn. Ook nog €60,00.. Pff.. Maar hij zit helemaal niet fijn! Ik heb het idee dat die veelste klein is. Als het goed is komt vandaag mijn carefix Anna binnen en hopelijk gaat het dan beter!

Tamara.. Mag je 3 uur zonder BH ja???? Oh dan ga ik die maar eens ff uit doen dan want ik heb um nog geen 10 min uit gehad. Slim van je km er 2 te hebben gaat idd snijden steeds dezelfde. Hopenlijk komt de postbode zometeen! Ik heb nu in mijn linkerborst helemaal geen gevoel en rechts een beetje.. En ook zit mijn ene tepel hoger dan de ander, heb hier meer over gelezen dus geen zorgen maken??!!??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naja hij zei dat tegen mij, geen idee of dat klopt hoor! Ik durf het sowieso nog niet, doe hem af en toe wel ff los om een beetje te kunnen ademen en luchten hahaha. Verde voelt het te raarzonder!

Ik heb links ook nog geen gevoel, rechts begint te komen. Tepels heb ik wel gevoel in, en net gelukkig mijn piercings weer in gekregen. Wel heb ik idd ook dat de ene hoger zit dan de andere, dat is heel normaal.

Zag net trouwens dat ik van de ene BH echt snij wondjes heb..... Hopelijk laat ik snel wat vocht los!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.