Ga naar inhoud

TamaraN : 8 augustus 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi dames!

Ik hoop dat ik de titel goed heb gedaan!

Ik lees en snuffel al een tijdje op de site, en heb al veel aan alle informatie gehad!

Op het moment heb ik een A cup en aanstaande zaterdag is het zover! Dan krijg ik mijn bv! Het is allemaal heel snel gegaan, en vind het mega spannend! Ben blij als het eenmaal zaterdag is, kan niet wachten!

Ik krijg 400cc, dual plane, Mp+. Ben benieuwd welke cup het uiteindelijk wordt. Na zaterdag zal ik mijn verslagje ook hier plaatsen!

Groetjes Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Komt helemaal goed in Amstelveen :)
Ik gok dat je op een D cup uit komt

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom hebben ze voor m plus bij jou gekozen?

Ik word 5 september geopereerd ben heel benieuwd

Ook Door hupkens

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes meid ik word 5 september door hem geopereerd waarom heeft hij bij jou voor m plus gekozen want dat wil hij bij mij ook doen alleen dan is je projectie stuk minder en dat wil ik juist niet dus weet nog niet wat ik moet doen.

chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes meid ik word 5 september door hem geopereerd waarom heeft hij bij jou voor m plus gekozen want dat wil hij bij mij ook doen alleen dan is je projectie stuk minder en dat wil ik juist niet dus weet nog niet wat ik moet doen.

chris

Stuur een mail of bel.. en laat weten wat je het liefst wilt. Het gaat om jouw wensen.

Succes morgen Tamara. Ben heel benieuwd naar je verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik mag ook morgen... Spannend!!!

Ik ben zo gaan twijfelen laatste dagen heb nu 350,375 en 400cc klaar liggen zodat ik nog kan kiezen.

Jij krijgt 400cc dat is waar ik eigenlijk ook voor Zou gaan. Ik ben 1.66 en weeg 52 kilo. Mijn omgeving is bang dat het te groot zal zijn. Hoe laat mag je? Ik moet 07.45 aanwezig zijn.

Liefs Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren ben ik trotse eigenaar geworden van 2 prachtige boobies. Het is 375 cc geworden. Met tekenen kwam dokter Hupkens al snel tot de conclusie dat die idd heel mooi zou passen. Ik ben de gelukkigste vrouw ook al lijk ik voor mijn gevoel overreden door een vrachtwagen, echt een helse pijn maar i dont care ik heb waar ik al zo lang op heb gewacht!!! Superfijne arts, fij personeel! Aanrader..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis! Leuk je even gezien te hebben gisteren! Jij voelt je dus ook alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden?

Ik zal straks een uitgebreid verslag plaatsen, maar nu even kort; operatie was goed gegaan, alleen het wakker worden uit de narcose en de uren daarna waren niet zo goed. Mijn bloeddruk was veel te laag 80/40, en ze wilde me de hele tijd omhoog zetten dan ben daardoor een paar keer flauwgevallen. Toen mijn bloeddruk onder controle was kreeg ik last van hypo's waarvoor ik weer een paar keer heel slecht ging. Ik kon dus ook pas eind van de dag naar huis!

En pas thuis kwam eigenlijk het besef dat ik borsten had hahaha.

Ik ga nu nog even rusten, en zal later uitgebreider verslag doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sam, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Fijn dat het goed gegaan is. Leuk personeel he?! Had je ook David als assistent anesthesioloog?

Tamara, oei meid, dat klinkt niet fijn! Wat vervelend dat je zo slecht ging na de narcose. Hopelijk voel je je nu weer wat beter?? Ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik had ook David, wat een leuke man is dat!!

Gefeliciteerd!

Ik heb ook geen fijne eerste week gehad, maar vanaf dag 4 wordt alles beter! Veel drinken en snel die narcose je lichaam uit.

Sterke met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij dan een uitgebreid verslag van gisteren!

Een vriendin van mij bleef vrijdag al slapen zodat we zaterdag op tijd naar de kliniek konden. Ik moest er om 9.30 uur zijn. Daar aangekomen me gemeld en werd gelijk vriendelijk ontvangen. Ik moest nog even wachten beneden en rond 10 uur werd ik opgehaald om mee Naar boven te gaan. Daar mocht ik me installeren en omkleden en zo een leuk blauw operatiejasje. Er werd een infuus aangelegd door een erg aardige verpleegkundige. Iedereen was erg aardig trouwens! Dokter Hupkens is wel een beetje een autistische stijve hark, maar hij doet zijn werk goed ;)

Toen ik geïnstalleerd was kwam Hupkens me aftekenen en de laatste dingen doorspreken. Hij vroeg nog welke maat ik wilde, 400 of toch 450cc. Heel even dacht ik gek te doen en voor 450 te gaan, maar toch maar bij mijn keus van 400 gebleven!

Vervolgens werd mocht ik naar de operatiekamer en binnen een paar minuten was ik in dromenland.

Het wakker worden uit narcose vind ik sowieso al erg vervelend, en ook deze keer viel het niet mee. Ik had direct erg veel pijn, waarna ze me gelijk recht op zette om de druk te verminderen op mijn borst. Ze hadden alleen niet goed mijn bloeddruk in de gaten gehouden, die was veel te laag, dus vervolgens ging ik weer knock out. Dat ging een paar keer zo, dat ik steeds wee weg viel. Uiteindelijk wat prikjes en pijnstilling verder en toen ging het even iets beter. Maar toen begon het volgende, ik kreeg waarschijnlijk last van hypo's omdat ik al (voor mijn doen) zo een tijd niets gegeten had, en daar kon ik slecht tegen. Na flink wat dextrose, thee met suiker en beschuit ging het iets beter. Inmiddels waren we een paar uur verder, en heb ik al een aantal vrouwen zien komen en zelfs ook al een aantal zien gaan. Die liepen gewoon vrij vlot en vrolijk de deur uit! Toen baalde ik wel een beetje.

Ik had nog niet geplast en de eerste poging ging ook weer heel slecht, moest weer snel terug gelegd worden op bed. Half uur later lukte het gelukkig wel.

Het was toen rond 3 uur, en rond 4 uur mocht ik eindelijk naar huis! Ik blij, en mijn vriend die de hele tijd in de stress zat ook!

Thuis aangekomen was ik heel rusteloos, kon mijn draai niet vinden, wilde steeds bewegen maar was ook weer erg moe. Uiteindelijk even geslapen en toen ging het beter. Toen kwam het besef ook pas, ik heb borsten! Toen heb ik ook voor het eerst goed kunnen kijken, en ik vind ze mooi!! Tuurlijk gezwollen etc, maar ik heb gewoon borsten!!

De nacht ging eigenlijk redelijk, steeds twee uur slapen, even opstaan wat bewegen om de druk wat te verminderen en weer slapen. Was vrij op tijd wakker en had gelijk zin om naar buiten te gaan. Vriend nog eventjes laten slapen (al dat zorgen voor mij is natuurlijk zwaar ;) ) en toen even 20 minuten buiten gewandeld. Heerlijk! Weer binnen was ik gelijk moe, dus een dutje gedaan, en toen een serie gekeken. Net nog een rondje van 20 minuten gedaan en vervolgens weer een dutje hahaha. Zo even eten en dan een poging doen om te douchen!

Al met al gaat het vandaag stukken beter en komt dus eindelijk het besef dat ik borsten heb!

Ik had trouwens geen David maar um, Daniele, volgens mij, maar ze kan ook anders geheten hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.