Ga naar inhoud

McGhan Limited; wie weet meer over deze implantaten? Zijn ze uit de handel gehaald ed?


DoubleD

Aanbevolen berichten

Zou graag jullie ervaringen lezen met deze implantaten.. Ga er ook zeker nog verder op Googlen maar nav wat ik tot nu heb gelezen benieuwd naar jullie ervaring/mening

Deze implantaten zijn bij mij 20/7 na 13 verwijderd en vraag me af in hoeverre t verband heeft gehad met bepaalde gezondheidsklachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

MC ghan is wat tegenwoordig Natrelle heet. Zover ik weet zijn dit altijd (ook in Amerika door de fda) goedgekeurde implantaten geweest.

Een paar jaar geleden hebben ze, dacht ik,wel te kampen gehad met een serie implantaten die sneller konden scheuren.

Waarschijnlijk zul je op Amerikaanse fora meer kunnen vinden,áls er iets over te vinden valt :)

13 jaar geleden.... Heb je toen dan nog vloeibare implantaten gehad? Of was het reeds gel?

De vloeibare implantaten zweten makkelijker (ook weer zover ik weet) doordat de inhoud vloeibaarder is.

Had je destijds gladde prothesen? In dat geval is er meer kans geweest op overmatig kapsel, maar dit zal in principe niet méér geweest zijn dan bij een ander merk,tenzij de laagjes aan de buitenkant (de envelop) dunner was dan bij andere merken. Maar dit is wel iets wat waarschijnlijk te googlen valt.

Welke gezondheidsklachten had je? Doel je op de migraine? Of ook andere dingen?

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh daar vraag je me wat, ik durf t nie te zeggen, dat is iets wat ik half sept even zal moeten navragen als ik dat nie op Google kan vinden..

Weet t echt nie, wist nie eens t merk noch cc

Vandaar

Ik heb iig ook m'n operatie verslagen opgevraagd

Lijkt me erg interssant om te lezen

Bedankt voor je antwoord in ieder geval

Je hebt me gerustgesteld

Ik doel idd op migraine want dat is iets wat ik op Amerikaanse forums veel ben tegen gekomen na t plaatsen van implantaten in t algemeen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze linkjes voor je:

www.fonteine.com/frank.htm

www.thenakedtruthaboutbreastimplants.com

en op www.beautyjournaal.nl Als je klikt op plastische chirurgie staat er een artikel van dokter Frank Niessen.

En dat zijn juist de linkjes die mij hebben doen twijfelen, waar ik best van schrok. Helaas op het forum weinig tot geen dames die meer duidelijkheid kunnen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.