Ga naar inhoud

Ervaringen aesthetic beauty clinics borstvergroting


Kimmetje187

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :1:

Na heel veel gelees denk ik dat ik op consultatie ga bij aesthetic beauty clinics in Veldhoven maar heeft iemand hier ook een borstvergroting laten doen? Wil echt bij een goede kliniek terecht komen en omdat ik niet heel veel klinieks tegen kwam buiten welnesskliniek en klinieks waar ik niets van terug vind en daar dus zeker niet ga, van aesthetic beauty clinics heb ik een paar goede ervaringen gelezen maar had er liever meer over gehoord en zal het heel fijn vinden mochten jullie je ervaring van daar delen. Andere klinieks mag je ook voorstellen maar ben er bijna zeker van dat ik hier eens ga horen :1:

Groetjes Kim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik .. Maar dat wist je al haha ,

Weet je ook wat je precies wilt .

Rond of druppelvormig

En welke cup wil je uitkomen?

Want daar zit ook verschil in welke pc je krijgt

Weet dat koeijers die daar ook werkt veel druppelvormig doet

En schiettecatte meestal rond volgensmij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja inderdaad :)

En nee ik kan me niet voorstellen wat bij mij zou staan en wat het natuurlijkst zou uitziet ronde of druppelvormig, maar ik neem aan dat als ik op die consultatie ga dat het dan wel duidelijk zal zijn en ik zal zien wat het beste bij mij past? en B of C cup, ik ben een heel smalle dus niet te groot maar wil van mijn a cupje af ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, maar ik ben bang om bij een slechte dokter terecht te komen wil echt dat het goed word gedaan heb al vaak gehoord van meisjes die een borstvergoting laten doen hebben en waarbij het litteken zo lelijk en hard zichtbaar is. Daarom zocht ik eerst een kliniek die het langs de oksel doen maar met een sneetje onder de borst is het blijkbaar makkelijker en kan het mooier zijn nadien dan langs de oksel, maar is jou litteken groot of valt dat echt goed mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag pleister eraf gehaald en t ziet er super uit nu al na 2 weken en als ze eenmaal in de plooi vallen en korstjes eraf zijn en je goed smeert zie je er niet veel tot niks meer van zijn ongv 6 cm, zal morgen is fotos plaatsen ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey :)

Fijn om te horen, ik ga 10 September op consult maar dan met dr Schiettecatte omdat ik dat zelf heb gevraagd ( had veel goede ervaringen over hem gelezen)

Hoop wel dat hij ook druppelvormige doet want altijd als ik iets lees van hem gaat het over ronde en nu jij druppelvormige en is het bij dr Koejiers.

Maar ze zullen allebei wel beide doen zeker? Had ook wat over Koeijers opgezocht en vond er niet veel van daarmee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb ze daar ook laten doen. Erg vriendelijk, uitgebreid en duidelijk. Ik had Drs Schiettecatte, dacht zelf ook eerst aan anatomisch maar hij gaf aan dat de beginsituatie erg goed was en ronde mooi zouden passen.

Ze zijn nu 3 weken geleden gedaan, erg mooi geworden maar ik hoop wel dat het litteken nog wat minder zal gaan opvallen en dat als ze gaan indalen, het litteken misschien iets meer naar onder zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze daar ook laten doen. Erg vriendelijk, uitgebreid en duidelijk. Ik had Drs Schiettecatte, dacht zelf ook eerst aan anatomisch maar hij gaf aan dat de beginsituatie erg goed was en ronde mooi zouden passen.

Ze zijn nu 3 weken geleden gedaan, erg mooi geworden maar ik hoop wel dat het litteken nog wat minder zal gaan opvallen en dat als ze gaan indalen, het litteken misschien iets meer naar onder zal gaan.

Ja dan zal hij bij mij ook wel ronde aanbevelen, ik denk dat hij dat zelf het mooiste vind ik heb nog niemand gehoord die zei dat ze bij dr Schiettecatte anatomische heeft late steken. Maar ik had gewoon gelezen dat anatomiche minder nep lijken dan ronde daarom dacht ik aan anatomische maar als ze dual plane worden gestoken heeft het blijkbaar ook een natuurlijk zicht. Heb jij ze ook dual plane laten steken ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, morgen zou het zo ver zijn....

Helaas gaat het allemaal niet door..

Ik ben bekend met het ehlers danlos syndroom ( bindweefsel wat niet genoeg aan maakt in mijn lijf )

En ze vonden het een te hoog risico om mij te opereren..

Een andere optie zou zijn dat ik geholpen zou worden in Boxtel, daar zit een ziekenhuis.. maar daar vinden ze het risico op nabloedingen ook te hoog..

Iemand nog tips voor een andere kliniek?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik lees hier ook ff mee. Ben aan het oriënteren en lees veel positieve ervaringen over deze kliniek. Prijs ligt niet al te hoog en voor mij zijn Veldhoven en Boxtel lekker dichtbij. Dat zie ik als groot voordeel.

Ik ben exta benieuwd naar resultaat van de dames die daar anatomische bv krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier ook ff mee. Ben aan het oriënteren en lees veel positieve ervaringen over deze kliniek. Prijs ligt niet al te hoog en voor mij zijn Veldhoven en Boxtel lekker dichtbij. Dat zie ik als groot voordeel.

Ik ben exta benieuwd naar resultaat van de dames die daar anatomische bv krijgen.

Ik ben er gisteren geweest bij dr Schiettecatte en hij raad me een 250cc dual plane rond aan, wou eerst ook anatomische maar ronde dual plane is ook heel natuurlijk. Verder voelde ik me echt goed bij het gesprek met de consulente en met de dokter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.