Ga naar inhoud

Alpha : 24 juli 2015 : Dr. ? : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai allemaal

Ik ben een moeder van twee volwassen kinderen en heb jaren getwijfeld over een borstvergroting. Mijn borsten waren "leeg" en geslonken tot een kleine B-cup. Altijd droeg ik push up beha's met padding. Nu ik bijna vijftig ben dacht ik: het is nu of nooit. Het werd nu ;-)

Tien dagen geleden ben ik geopereerd, Mentor rond HP 375 cc en 350 cc, Dual Plane, in de Velthuis kliniek. Met het resultaat ben ik superblij - eindelijk gevulde borsten - al moet ik natuurlijk nog geduld hebben voor ik het werkelijke eindresultaat zie. De operatie en de pijn vielen me reuze mee. Van de narcose had ik totaal geen last. De zwelling die voelde als stuwing was van de derde tot de zesde dag het ergst, daarna nam hij snel af.

De enige tegenvaller is mijn gewicht. Na de operatie woog ik ineens 3,5 kilo zwaarder - ik vermoed vocht, mn buik staat bol, terwijl die normaal plat is. Nu, tien dagen later, willen de kilo's maar niet verdwijnen. Ik wil graag gerustgesteld worden... is het normaal? Gaan ze vanzelf weg? Hoe lang gaat het duren? Wat kan ik intussen doen behalve veel (groene) thee drinken?

Hoor het graag,

groetjes

Alpha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het meegevallen was met je operatie !

Ik had ook last van een vochtbuik.. Heb nu nog beetje vocht bij me ribben en buik dus kan wel paar weekjes duren! Is heel normaal

Veel drinken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het meegevallen was met je operatie !

Ik had ook last van een vochtbuik.. Heb nu nog beetje vocht bij me ribben en buik dus kan wel paar weekjes duren! Is heel normaal

Veel drinken !

Zal ik doen. Hoop dat ie dan verdwijnt. Dankjewel voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, dat heb ik ook hoor! Nu 5 dagen na de operatie en een gigantische buik. Ook 2 5 kg zwaarder dan de dag vd operatie (natuurlijk moet daar t gewicht vd protheses nog vanaf)

Heb ook tijdje last van de stoelgang gehad. Veel drinken en regelmatig ff lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja liesje1 ! bewegen ook belangrijk ,

ik merkte nadat ik door de stad was gelopen na 5 dagen ongeveer dat het vocht aan het wegtrekken was

en ook weer me botten tevoorschijn kwamen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 3 kilo zwaarder dan gewoonlijk. Je ziet op mijn foto's dat mijn buik mollig oogt en dat heb ik normaal nooit. Dus ga ervanuit dat het door de operatie komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging van een gespierde buik naar een (vond mijn vriend een goede benaming) hongersbuikje. Leek wel zwanger :P

En ik schrok me dood op de weegschaal hahaha

Van mijn leven nog nooit zoveel kilo's erbij gezien. Komt helemaal goed, veel drinken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink me suf. En blijf hopen !

ik ging van een gespierde buik naar een (vond mijn vriend een goede benaming) hongersbuikje. Leek wel zwanger :P

En ik schrok me dood op de weegschaal hahaha

Van mijn leven nog nooit zoveel kilo's erbij gezien. Komt helemaal goed, veel drinken!


Is normaal hoor. Ik werd er ook gek van. Was er pas beetje van verlost na 2weken toen ik terug aan het werk was. Dus denk dat beweging ook wel wat doet naast het theedrinken

Als die verlossing maar komt!


Hee, dat heb ik ook hoor! Nu 5 dagen na de operatie en een gigantische buik. Ook 2 5 kg zwaarder dan de dag vd operatie (natuurlijk moet daar t gewicht vd protheses nog vanaf)
Heb ook tijdje last van de stoelgang gehad. Veel drinken en regelmatig ff lopen.

Doe ik ! Jij ook succes ermee.


Ik ben ook 3 kilo zwaarder dan gewoonlijk. Je ziet op mijn foto's dat mijn buik mollig oogt en dat heb ik normaal nooit. Dus ga ervanuit dat het door de operatie komt.

Als het maar weer verdwijnt, dan vind ik alles best ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.