Ga naar inhoud

Welke bh zonder beugel is leuk en stevig en wanneer mag je dan wel heel de dag met beugel


Aanbevolen berichten

Zie leuke bh's zonder beugel bij hm maar wellicht niet stevig genoeg na drie wk een sport bh te hebben gedragen? Mag na drie wk m'n band af en bh uit maar wil wel n stevige bh natuurlijk... Welke hebben jullie/raden jullie aan? Wanneer mag je met beugel de hele dag aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 4 weken met beugel, maar vond dit maar niks nog hihi.. Bij mijn eerste operatie mocht ik het na 6 weken, en toen ging het ook wel redelijk, al was het wel merkafhankelijk... Het ene merk zat beter dan het andere.

Bij mijn wissel, toen ik na 4 weken bh's mocht gaan dragen, ben ik eigenlijk pas na 5,5 week bh's gaan dragen, en dan alleen die van sapph (wel met beugel) Die vind ik heerlijk zitten, al is het in het begin echt wennen. Je beugel zit net op een andere plek dan ervoor, dus je huid moet weer wennen aan die nieuwe druk, zeg maar..

Of de beugelloze bh's van hm stevig zijn, weet ik niet... Ik zou er zelf eerder voor kiezen om die drie weken nog mijn sportbh te dragen.. Maar dat is meer een gevoel, dan kennis ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja miss is dat beter dan idd kan voor dat geld dan weer n leuk setje halen ;) voor die paar wk is t ook nie echt heel erg

Zal die van sapph eens een x proberen want heb nooit n bh gehad die me lekker zat

Link naar reactie
Delen op andere sites

O??? Wist ik nie??! Is ie dan verder t zelfde kwa kwaliteit als n bh gekocht zonder beugel? Niet dat ie dan helemaal uit z'n vorm valt en eigenlijk nie aan te bevelen is? Anders wel n goed idee ntl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.