Ga naar inhoud

Toch nog even bij jullie checken... Zit jullie bh normaal gezien altijd best strak en irriteert je dat wel of niet?


Aanbevolen berichten

Iedereen verbaasd zich over t feit dat ik omvang 80 heb, maar als ik zelf meet, kom ik net als bij hunkemoller uit op 80... Nu zit dat al best aan en irriteer ik me.. Ik vind bh's eigenlijk nooit lekker zitten, blij als ie uit is maar draag ntl wel graag sexy lingerie voor m'n mannetje en onder m'n kleding in t dagelijkse leven omdat je dan als vrouw gwn sexy voelt, toch? Maar lekker zit t niet.. Herkenbaar? Ben ik een vd weinige? Denk ik bijna wel.. Vraag me af of ik 75 ook aan zou kunnen, had ik voor m'n zwangerschappen wel en ben alles wat ik ben aangekomen echt wel weer kwijt.. Maatje xs/'s zeg maar nu.. Toch, 80 zit al best aan... En niet door de wissel, had t voor de wissel al... Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het wel hoor, meeste bh's zitten de ene keer wel lekker en dan weer verschrikkelijk. Loop het liefst zonder maar dat is ook niet altijd praktisch. Kan me ook voorstellen dat de huid rond je borsten sowieso al dun en gevoelig is en als daar dan de hele dag een paar beugels in zitten te prikken.. geen pretje! Daarnaast lijken bh merken weinig moeite te doen voor een comfortabel product :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt ook gewoon aan de omtrek van je ribben he. Je kan nog zo slank zijn, maar je ribben zijn degene die het getalletje bepalen.

Per merk zijn de maten alleen wel verschillend. Bij sommige merken zal een 80 super zitten en bij andere juist 85. Probeer het uit en kijk wat voor jou beter is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

Als 80 al strak zit dan zou ik zeker geen 75 nemen. Ik voel de bh altijd wel zitten en ben blij dat hij savonds uit kan. Beugels was ik ook 6 weken niet meer gewend natuurlijk en moet er nu wel aan wennen.

Voorheen toen ik 85 G had voelde ik de bh de hele dag.... brrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meiden bedankt voor jullie reacties :) ben ik dus toch nie de enige

Dat was wat ik laatste tijd veel heb gedaan na m'n tweede bevalling en ontwikkeling kapselfractuur.. Strakke Topjes dragen ipv bh of iig zo weinig mogelijk aan.. Zit nog te bedenken hoe k dat ga doen straks, denk iig wel met n strakke top slapen of sportbh en thuis in m'n chill modus ook maar gwn wel n stevig maar wel lekker zittend topje ipv niks of losse topjes want wil geen hangborsten en nieuwe klachten ontwikkelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.