DoubleD Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Iedereen verbaasd zich over t feit dat ik omvang 80 heb, maar als ik zelf meet, kom ik net als bij hunkemoller uit op 80... Nu zit dat al best aan en irriteer ik me.. Ik vind bh's eigenlijk nooit lekker zitten, blij als ie uit is maar draag ntl wel graag sexy lingerie voor m'n mannetje en onder m'n kleding in t dagelijkse leven omdat je dan als vrouw gwn sexy voelt, toch? Maar lekker zit t niet.. Herkenbaar? Ben ik een vd weinige? Denk ik bijna wel.. Vraag me af of ik 75 ook aan zou kunnen, had ik voor m'n zwangerschappen wel en ben alles wat ik ben aangekomen echt wel weer kwijt.. Maatje xs/'s zeg maar nu.. Toch, 80 zit al best aan... En niet door de wissel, had t voor de wissel al... Help!
Boho Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Ik herken het wel hoor, meeste bh's zitten de ene keer wel lekker en dan weer verschrikkelijk. Loop het liefst zonder maar dat is ook niet altijd praktisch. Kan me ook voorstellen dat de huid rond je borsten sowieso al dun en gevoelig is en als daar dan de hele dag een paar beugels in zitten te prikken.. geen pretje! Daarnaast lijken bh merken weinig moeite te doen voor een comfortabel product :/
Huppeltje1234 Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Ik vind bh's sowieso niet lekker zitten. Heb ook 80, en draag nu zelfs 85, dat zit redelijk. Heb nu nog A, en 85 A is lastig te vinden. Maar over een paar weken hopelijk groter Ik draag nu vaak sporttopjes, of gewoon helemaal geen BH!
Crazylaura Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Ligt ook gewoon aan de omtrek van je ribben he. Je kan nog zo slank zijn, maar je ribben zijn degene die het getalletje bepalen.Per merk zijn de maten alleen wel verschillend. Bij sommige merken zal een 80 super zitten en bij andere juist 85. Probeer het uit en kijk wat voor jou beter is
Guest maanelfje Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Als 80 al strak zit dan zou ik zeker geen 75 nemen. Ik voel de bh altijd wel zitten en ben blij dat hij savonds uit kan. Beugels was ik ook 6 weken niet meer gewend natuurlijk en moet er nu wel aan wennen.Voorheen toen ik 85 G had voelde ik de bh de hele dag.... brrrr
DoubleD Posted July 31, 2015 Author Posted July 31, 2015 O meiden bedankt voor jullie reacties ben ik dus toch nie de enige Dat was wat ik laatste tijd veel heb gedaan na m'n tweede bevalling en ontwikkeling kapselfractuur.. Strakke Topjes dragen ipv bh of iig zo weinig mogelijk aan.. Zit nog te bedenken hoe k dat ga doen straks, denk iig wel met n strakke top slapen of sportbh en thuis in m'n chill modus ook maar gwn wel n stevig maar wel lekker zittend topje ipv niks of losse topjes want wil geen hangborsten en nieuwe klachten ontwikkelen
Gotcha Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Hi,Een bh moet eigenlijk als een soort tweede huid aan voelen. Hij mag niet knellen, maar ook niet te ruim zitten.+ is het nog zo dat donkere bh's zoals zwart altijd iets strakker zijn dan bv een witte.Heeft met het verfbad te maken.
DoubleD Posted August 1, 2015 Author Posted August 1, 2015 Serieus? Nog nooit van gehoord hihi heb eigenlijk altijd donkere bh's n 1 huidskleur en die valt idd wel mee, toeval? Hihi zal t eens testen binnenkort!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.