Ga naar inhoud

Implantaat wissel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

De reden waarom ik het dichtbij wil is dat het 14 jaar geleden een hel was om thuis te komen hihi. Het was een ritje van nauwelijks een half uur maar o o o dat deed pijn. Vandaar dat ik het dichtbij wil.

Ik moet eerlijk toegeven ik ben ook door Nio helemaal happy gemaakt en dat is voor mij 30min rijden. Ook dat was voor mij een Hell door die pijn! Maar nou hoor ik bijna van iedereen dat de tweede keer eigenlijk amper tot geen pijn doet dus denk dat het nu mee zou vallen.

Ik denk dat je meer tevreden bent met het resultaat dan de afstand. En zoals ik al zei een wissel doet minder pijn dan de eerste keer (tenminste dat is wat ik hoor en lees hier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de welnesskliniek krijg je slaapverdoving. Klopt het dat het middel nog een paar dagen "verdoofd" dus dat het minder pijnlijk is na de operatie?

Ik ben vorige week gewoon onder volledige narcose geweest in de welnesskliniek. Er is niet gesproken over slaapverdoving. Ik weet natuurlijk niet wat normaal is qua pijn maar heb dag twee en drie behoorlijk last gehad. Maar daarna is het goed te handelen hoor. Zowiezo bij iedereen verschillend. Achter de spier ook pijnlijker dan voor de spier. Ik heb achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook over dikke twee weken terug bij welniss kliniek geweest en heb ook niks gehoord van slaapverdoving ze hebben mij gewoon volledig in slaap gedaan en ik heb ze ook achter de spier en moet zeggen dat de pijn redelijk mee vielde alleen ja de eerste week had ik zo een pijn aan 1 spier van die verband dat ik dacht dat er iets was dat ik terug ben moeten gaan naar hem maar voor de rest valde het allemaal goed mee dat is mens tot mens he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de WK doen ze standaard slaapverdoving. Alleen wanneer je echt onder volledige narcose wil moet je het aangeven.

Ik zal even opzoeken wat ik daarvan gevonden heb...

Slaapverdoving Uw comfort staat bij ons voorop

Borstvergroting kan onder slaapverdoving

Tijdens de behandeling wordt een speciale verdovende vloeistof in de borstholte geinjecteerd. Dit verdooft de operatiezone. Door deze efficiënte pijnstilling is daarom nog maar een lichte vorm van slaap- of roesverdoving nodig om u te laten inslapen. U krijgt in tegenstelling tot de traditionele narcose geen beademingsbuis in de keel om machinaal te worden beademd.

U blijft tijdens de operatie zelf ademen en slikken terwijl u toch slaapt en geen pijn voelt.

Een paar uur na de ingreep bent u weer fit en kan u naar huis of naar uw hotel. De verdoving van de borstholte werkt nog enige dagen door, zodat u na de operatie minder last heeft.

Narcose

Narcose of algehele anesthesie is een vorm van anesthesie waarbij u als patiënt helemaal verdoofd wordt, uw spieren slap worden en u het bewustzijn verliest.

U wordt beademd, via een beademingsbuis in uw luchtpijp.

Een borstvergroting kan onder algemene narcose worden uitgevoerd. Soms wordt dit door uw arts geadviseerd. Het kan zijn dat u opziet tegen een algemene narcose, vanwege het nare gevoel achteraf. Dan is het goed om te weten dat onze anesthesisten met speciale narcosemiddelen werken, die voorkomen dat u misselijk bent na de narcose. Ook na een algemene narcose kan u dezelfde dag de Wellness Kliniek verlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd iedereen in de wellness krijgt standaard slaapmedicatie en geen verdoving, merk jij zelf wel niet veel verschil aan normaal alleen dat je meteen weer kan drinken en eten zonder problemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Omdat je huid en eventueel borstspier zich nog moet aanpassen. Je kan je misschien wel voorstellen dat alles mega onder spanning komt te staan als er ineens een prothese in gepropt wordt. Dat heeft tijd nodig en daarom veranderen je borsten nog een hele tijd.

Waarom sommige borsten groter lijken dan de andere kan heel veel verschillende redenen hebben. Voorsituatie, lengte/gewicht van de dame in kwestie, voor of achter de spier, je hebt meiden die zijn 'cc vreters' oftewel daar valt een deel van de cc's om een of andere reden weg. Voor de rest heeft het ook te maken met welke kleding je aan hebt, je zelfbeeld (je zal je eigen borsten snel kleiner vinden dan die van een ander) en foto's kunnen op een bepaalde manier gemaakt worden zodat alles net wat beter uit komt. Ik zou je vooral aanraden om niet teveel naar anderen te kijken en er rekening mee te houden dat jouw borsten een grotere versie van je huidige borsten worden en (waarschijnlijk) niet het perfecte plaatje wat je misschien in je hoofd hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik krijg een wissel. Alleen ben ik nu bang of je er wel of iets van gaat zien. Nu heb ik eurosilicone low profile 240 cc diameter 12 cm en 3.1 cm projectie. Ik ga krijgen Sebbin high profile 455cc diameter 11.7 cm en een projectie van 6.4 cm. Is dit aanzienlijk groter of maar een klein beetje verschil. Kan iemand daar antwoord op geven? Bedankt alvast xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja lastig je kan natuurlijk ni ff passen omdat je je huidige protheses nog hebt...

Of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, met dat projectieverschil kun je er ongeveer vanuit gaan dat je 2,5 tot drie cupmaten grotere borsten gaat krijgen :)

Anders ga je naar een warenhuis, neemt een bh die drie cupmaten groter is, stopt die vol met sokken, of zakdoeken, trekt er een truitje overheen aan en dan zie je hoe het er in kleding uit gaat zien (ongeveer dan hihi)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.