Ga naar inhoud

Implantaat wissel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo! 14 jaar geleden een bv gehad. Ondertussen een kindje gekregen dus het is niet meer zoals het was. Dus tijd voor een wissel. De pc die mij geopereerd heeft is ondertussen met pensioen en ik heb geen idee waar ik nu naartoe moet. Bij welke pc zijn jullie geweest voor een wissel en waar is het een beetje betaalbaar. Ik hoor heel graag van jullie. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie. Ik ben gelijk op de site gaan kijken. Voor een borstvergroting staat er 3880 euro. Ik zie nergens 3100 euro terug.... :(

Is dat niet bij de Parkkliniek ? In het sint lucas andreas ziekenhuis is het 3100. Ik ben ook door dr Nio geopereerd en ben er erg gelukkig met het resultaat .Ik vind het ook een prettige arts, wat voor mij ook niet geheel onbelangrijk was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet teveel focussen op de afstand. In woon in noord holland en ben ik Belgie geopereerd. Ik zou kiezen voor de arts waar jij het liefst bij gaat. Dan maakt dat uurtje extra rijden ook niet uit toch? :-))) Succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik wil een prothesewissel laten doen. Nu heb ik het ATS in Vlijmem op het oog. Is er iemand die met deze kliniek ervaring heeft met een prothesewissel? X

Hallo! Ik wil een prothesewissel laten doen. Nu heb ik het ATS in Vlijmem op het oog. Is er iemand die met deze kliniek ervaring heeft met een prothesewissel? Ik wilde in de eerst instantie wilde ik naar dokter Nio maar dit is heel ver uit de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Ik heb geen ervaring met ats. Maar woon naast Vlijmen. Toch heb ik gekozen voor dr Nio. Ik las zoveel goeds over dr Nio. En had mooi werk van hem gezien. Dus dat gaf me een beter gevoel dan ats of een andere kliniek dichter in de buurt. Ik ben nu 5 weken po en ben zeer tevreden met mijn Nio boobs :D Het is de ritjes zeker waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben vandaag bij de Ats kliniek in vlijmen geweest ...heb er niet veel aan gehad hij wil me niet opereren ze gaandaar niet verder dan 450-500 cc en ik wil groter.

Maar moet zeggen het lijkt me een hele kundige dokter met hoge normen en waarden wat zijn vak gebied betreft .

Een vriendin van me is ook bij hun geweest en wordt over twee weken geholpen je wordt wel in boxtel geopereerd dus ook een stukje rijden.

Heb vandaag toch maar een afspraak bij dr \Nio gemaakt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Op consultatie gaan doe je niks mis mee, ga gewoon bij verschillende langs en die waar je jezelf het beste bij voelt gaat zeker de afstand en pijn waard zijn!

Ben zelf door verdonck in welnesskliniek geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Straten zit in Groesbeek,Heyendeal kliniek, dus randje gelderland.

hij heeft ook mij vorige week geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.