Ga naar inhoud

zoek een mooi setje


Aanbevolen berichten

ik wil me manneke verassen,maar nu kwam hij plots ineens met het idee om een keer voor wit te gaan,omdat ik zo een lekker kleurtje heb,leek hem dan wel eens mooi en sexy.

maar geen ervaring in en met wit eigenlijk,hihi

jullie weten hoe me boobs eruit zien,heb enigzins een buikje,dus ik zoek iets wat er mooi en sexy uitziet,in het wit dus,waarbij me buikje niet enorm opvalt,mag bh,slip setje zijn,maar mag ook een (kort)nachtjurkje zijn ofzo,geen korset,hou ik niet van.....

wil het ook meer dan 1x aankunnen,zonder dat het al saai word na 1x dragen

willen jullie me helpen?

leuk!

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kdraag het liefste zwarte kant, wit kan direct wat bomma-achtig overkomen maar ik vind dat zeker en vast de moeite op die site ! Ik weet alleen niet waar ik bh's van 70F ga vinden haha ... zoeken en duurdere boetieken afgaan zeker ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.sensualfe...ex.php?cPath=26

moet maar eens kijken staat wel bij bruidslingerie maar het is in ieder geval wit & sexy 14.gif

X

Wat een leuke lingerie,eindelijk es lkkr sexy idd,en geen rotzooi.

Nu nog me maat vinden mellow.gif

Mooi hoor Moon wit,vin ik ook best sexy staan als je bruin bent,normaal draag ik t ook alleen in de zomer,moet t wel spierwit zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er laatst ene bikini van binnen gekregen,staat in me album,en de kwaliteit van de bikini is goed(zwaar) dus ik ga ook hopen dat de lingerie er goed van is,ene is het andere niet,want zit ook flutspul bij,kan je al op afstand zien,vermoed ik dan teminste

ze hebben er zo veel leuke setjes en bh,s enzo.

heb lang geleden is wat besteld,maar paste ik toen nog niet met me kleine meisjesborstjes,dus lag meteen in de kleerkast,weet niet meer oft t wat was qua kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou echt niet van pipi gaatjes! Maar ik heb echt gevoel dat je er nu echt van aan het genieten bent!

Ik krijg er plaatsvervangende vreugde van!

Wit staat je trouwens beeldig, ik vnd die bh zonder cups met jaretelles van hier ergens boven heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind jarretels ook kei apart,om zo afentoe eens te dragen,niet te vaak..

maar ik durf dat dan weer niet heey,dommerik ben ik ook soms :blush:

heb zo een mot met mijn buikkie dan :134:

ja ik geniet momenteel vol vreugde :66: ben helemaal losgebroken momenteel,help er schuilt een beest in me :16: hahahahaha :14::68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon ,dit setje heb ik,in t rood,mn m,an werd helemaal gek toen ik m aanhad en zo naar beneden huppelde terwijl hij nietsvermoedend aan t computeren was,haha.Die werkt dus echt wel! Afijn,maar daar ging t niet om.:mellow:

heb in elk geval wel een leuk zwart setje al gevonden gna gna

bh heeft klepjes,die open kunnen bij je tepels,sexyyy

02177350000.jpg

dit is trouwens de site,staan erg mooi en sexy dingetjes op :106:

http://www.lingerieb...llen.nl/bh-sets

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh echt,ja rood zag ik ook,ik heb de link erbij gezet,onder de foto vlinder,als je ook op de site wil surfen

we hebben soms echt dezelfd smaak he

ja dat viel mij ook al op,vin dat wel grappig eigenlijk,zal es een foto laten zien van dat setje volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.