Ga naar inhoud

Grotere borsten door eigen vet


Aanbevolen berichten

Engelse vorsers slaagden erin een natuurlijke borstvergroting uit te voeren via stamcelinjecties.

Hierbij vergroot de boezem terwijl de taille smaller wordt.

De stamcellen worden uit de maag of de dij geplukt om nadien in de borsten te planten.

Anders dan implantaten, is het resultaat niet meteen zichtbaar.

Pas na enkele maanden neemt het borstvolume toe.

Eén cupmaat

De borsten nemen voorlopig maar met één cupmaat toe, maar dat moet groeien, naarmate de techniek verfijnder wordt.

Ook vergroot de behandeling het volume, maar zorgt deze niet voor een stevigere buste.

Volgens de onderzoekers is het resultaat alvast veel natuurlijker dan een synthetisch implantaat.

Duur prijskaartje

In Groot-Brittannië werd de techniek al toegepast bij vrouwen met borstkanker.

Voor het eerst kunnen nu ook gezonde vrouwen een beroep doen op deze techniek.

Daarvoor worden vanaf mei tests uitgevoerd op dertig vrijwilligers.

Tegen het einde van het jaar zou de techniek toegepast kunnen worden, al bengelt er voorlopig een duur prijskaartje van 7.000 euro aan vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de onderzoekers is het resultaat alvast veel natuurlijker dan een synthetisch implantaat.

Ja, dat zal best ja. Vind ik ook niet heel gek. Maar was het niet zo dat juist bij deze operatie weer wat dat dit vet weer kon verdwijnen als je zou afvallen etc?

Pfff, en dan voor 7 duizend euro 1 cupmaat verder komen. Als je een AA of A cup hebt schiet je er niet echt heel veel mee op. Voor die 7 duizend euro kan je bijna 2 gewone BV's doen.

Ik vraag me af of er vraag naar is in NL.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.