Ga naar inhoud

Viënna: 30 juli 2015 : Dr. Meesters : Sittard


Aanbevolen berichten

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!

Afgelopen donderdag moest ik me om 12.30u melden.

Mijn mannetje had vrij en mijn vader lette thuis op de kids. Om 14.30u stond de operatie gepland en rond 14.35u werd ik opgehaald.

Tot nu toe heb ik me het rotst gevoeld voor deze operatie, ik was zo nerveus, vooral omdat ik er met elke operatie minder vertrouwen in heb dat het goed komt en blijft...

Het infuus werd eerst links geprikt, maar ik heb van die leuke "roladers" dus moest hij rechts opnieuw. Dr. Meesters kwam samen met een assistent arts aftekenen.

Ze vroeg aan me of ik mijn naam en geboortedatum kon zeggen en vroeg wat gaan we doen? Ik zei een prothesewissel waarna ze tegen de assistent arts zei "ze vindt ze te klein" waarop ik zei dat dat niet het geval was, maar dat ik ze te plat vond en dat de verhouding niet klopte. Ze had ronde en anatomische protheses besteld en vanwege de vorm en het risico op draaien heb ik aangegeven dat ik toch liever voor de ronde wilde gaan. Dat was goed gelukkig. Dr. Meesters benadrukte nog een keer dat zij er niet achter stond deze protheses te plaatsen omdat het waarschijnlijk zou gaan zakken en ze legde de arts assistent uit dat ze mijn vel steeds strak trekt, maar het vanzelf weer "losser gaat hangen". Ik ging de operatiekamer op (overal herkende mensen me trouwens van de vorige 2 operaties en maakten ze ff een praatje) en was zo onder zeil.

Toen ik bijkwam had ik niet veel pijn, wel was ik misselijk en vielen mijn ogen steeds dicht. Ik kreeg te horen dat ze mijn pockets aan de zijkanten naar buiten toe hadden hersteld en dat er ronde 415cc full profile protheses waren geplaatst, helemaal goed! Ik had geen drains :) Ik kreeg in totaal 4 spuiten in het infuus tegen de misselijkheid, maar het hielp niet echt. Ze vroegen of ik pijnstilling wilde en ik zei dat het niet echt nodig was en ik zeker geen morfine wilde. Toen ik naar de afdeling mocht en ze alle info doorgaven kwamen ze erachter dat ik tijdens de operatie al iets met morfine had gehad, vandaar dus die misselijkheid... Ik kwam terug op de afdeling waar mijn lieve mannetje al zat te wachten. Omdat ik misselijk was heb ik nog 1 spuitje in het infuus gehad, maar het hielp niet echt. Mijn ogen vielen ook nog steeds dicht, dus mijn man ging rond 20u maar naar huis zodat ik kon proberen te slapen. Thuis heeft hij het hele huis met Dettol staan poetsen tot middenin de nacht, de lieverd! Ik had mijn lipo elastic en carefix anna meegenomen, maar die waren niet stevig genoeg werd mij verteld (de vorige 2x wel dus waarom snap ik ook niet). Gelukkig had ik ook nog een shock absorber run 75F meegenomen voor als die andere 2 te klein zouden zijn en hebben ze me die aangedaan. Hij zat wel heel erg strak dus een paar uur later vroegen ze of ik niks anders bij me had. Gelukkig had ik onder mijn roze adidas pak dat ik aan had gedaan voor de gemakkelijkheid ook nog een roze shock absorber 75G. Deze kreeg ik aan en dat was echt een verademing! Ik heb super slecht geslapen. Elke 5 min. Werd ik weer wakker en keek ik weer op de klok. Ik moest ook heel vaak naar de wc door het infuus dus dat werkte ook niet mee. Om 5 uur heb ik een film gekeken op de iPad en omdat ik al zo'n 36 uur niks gegeten had kreeg ik wel honger en vroeg ik hoe laat het ontbijt kwam. 8u pas en zolang kon ik niet wachten dus ik heb me wat chippies gegeten die mijn man voor me had gekocht voor als ik 's nachts honger zou krijgen. Ik heb me daarna gewassen en omgekleed en foto's gemaakt en wauw wat had ik ineens een projectie :) Natuurlijk is het ook veel zwelling dus ik juich niet te vroeg... Er kwam een arts kijken en alles zag er goed uit dus ik kreeg te horen dat ik naar huis mocht. Ik vroeg nog aan haar of de implantaten uit de pockets konden zijn geduwd door het paaldansen (dat had ik op verschillende plekken gelezen want je zet met je hele lichaamsgewicht veel kracht/druk op je borstspieren waardoor ze naar buiten/beneden worden gedrukt) en zij zei dat dat heel goed de reden kon zijn en dat ik het beste kon stoppen als ik dat risico niet meer wilde lopen. Van de ene kant heel erg jammer want ik vond het erg leuk, maar van de andere kant geeft me dat stiekem ook wel de hoop dat het inderdaad daaraan lag en het daarom deze keer wel goed blijft! Thuis heb ik gelijk gevraagd of mijn man foto's kon maken zonder bh want dat had ik nog niet gezien.

Ik hoop dat het mooi wordt als het straks gesetteld is en stiekem hoop ik dat ze, nadat ze slinken, door de high profile nog naar voren komen zodat de projectie hetzelfde blijft als dag 1 po, ik zou het nl erg zonde vinden als ze kleiner worden. Ik vind ze qua formaat en projectie perfect bij mijn lichaam passen (ik ben nogal groot en dan lijkt het in verhouding snel klein). Wat ik vooral hoop is dat het nu eindelijk mooi blijft. Ik durf nu niet blij te zijn omdat de angst heel erg overheerst en ik hoop dan ook dat het er over 6 maanden mooi uit ziet zodat ik ook eindelijk blij durf te zijn...

Oja:

Foto's staan in het album "het resultaat" en de pijn valt me heel erg mee, dus ik gebruik sinds dag 2 dan ook niks meer van pijnstilling!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn dat het goed is gegaan zeg! Ik snap wel dat je die angst voelt na alles. Wat dacht je toen je ze de eerste keer zag? Ga lekker rusten en herstellen, hoe het eruit ziet komt wel! Ik wens je een heel fijn herstel toe! Het wordt vast heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Qua formaat en projectie vond ik ze gelijk prima, alleen zijn het voor mijn gevoel nu echt 2 strakke ballen aan mijn lijf en is een kant meer gespannen en nog vierkant van onder, maar uit ervaring weet ik gelukkig dat dat zeer waarschijnlijk wel goed komt met de tijd, dus daar maak ik me niet zo druk om (al ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe ze eruit gaan zien) ☺️ Ze zien er nu in ieder geval veel beter uit dan na mijn laatste operatie en toen was het na 11 weken super mooi. Mijn grootste angst is dat het daarna weer mis gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooi en gedetailleerd verslag... :1:

Deze keer blijft het gewoon goed,derde keer goede keer he...moet gewoon!

Het is inderdaad een heel verschil he nu,met de full profile...mooie projectie hoor...ik vind ze perfect bij je passen...

Laat je nu maar goed verwennen door je ventje,zo te horen is het echt een lieverd,dus volgens mij doet hij alles met veel plezier voor je...ik wens je ook een heel goed herstel toe,en geniet van je nieuwe boobs...en jeeeeej,geen vochtbuikje,super!! :D

Liefs Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het zo goed gegaan is en je de 415 gekregen hebt!!

Maar wat een bitch is die Meesters zeg!! Ik vind dat echt totaal onprofessioneel als je tegen de assistent zegt; ze vindt ze te klein, terwijl ze weet dat dat niet de reden is van de operatie. Ze weet verdomde goed dat het daar niet om ging, als ze tenminste naar je geluisterd heeft! Sjonge jonge, dat is zo typisch hè! Kan me daar echt over ergeren. Je bent al zenuwachtig voor de operatie en dan komt bitchiewitchie ook nog FF lekker katten...... Bah bah bah!!

Als ze verdorie goed haar best gedaan had en eerder al naar je geluisterd had, was die derde operatie helemaal niet nodig geweest.. Maar goed..draaf ik door? Haha, yep, ik draaf door :P

Moest verder wel lachen wat je voor arsenaal sportbhs bij je had! :45: Echt in alle maten, sterktes en kleuren!

Gelukkig maar!

Van harte met je nieuwe mooie boobs meid! Deze keer worden ze echt prachtig! Die high profile geeft veel meer een mooie borst vorm, dat blijft zo. En je weet dat de idd veel verandert,die eerste weken.

Een goed herstel hè!!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve BB!

Ach en Meesters... Deze opmerking was nog aardig en subtiel bij haar vorige "ik heb er spijt van dat ik eraan ben begonnen" opmerking (en nee die Merci lag er niet 😂)

😘😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai best_boobie - een goed herstel gewenst.

Dit is mijn allereerste bericht ;-) op jouw aanraden.

Hopelijk kan ik nu een foto uploaden.

Ik zal je blijven volgen.

Groetjes !

Alpha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het gaat weer lekker...

Ik had jeuk aan de onderkant/buitenkant van mijn rechterborst (die juist het minst gespannen is) dus ik wrijf over mijn bh, voel ik ineens vocht. Mijn man zou bijna van het werk thuiskomen dus ik heb er ff niks aan gedaan (mijn bh sluit aan de achterkant). Toen hij een kwartier later thuiskwam heeft hij de bh uitgedaan en heb ik hem gevraagd te kijken naar de wond. Ipv een open wondje wat ik eigenlijk verwachtte zit er een blaar onder de steristrip :( Ik heb het ziekenhuis gebeld en ik kan morgen pas terecht, maar ik maak me nu toch best zorgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB:

Om nog even terug te komen op Meesters haar opmerking, ik denk niet dat ik de ingreep incl. protheses gratis had gehad als er niks aan de hand was geweest en ik ze gewoon groter had gewild 😳

Dank je Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto erop gezet van vandaag... Rechts is al flink gezakt en zit volgens mij zelfs al op de goede plek (kan dat al zo snel met een wissel?) en links is ook al een klein beetje gezakt waardoor hij al wat ronder is van onder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet je fotos bekeken en wat ziet het er nu mooi uit! Herkenbaar dat de borsten zo plat worden, heb ik nu ook(ook low profile, heb wel wat minder cc maar in de loop van tijd werd het ook platter bij mij). Ziet er nu erg mooi uit hoor. Geeft mij goede hoop voor mijn borstcorrectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik hoop dat het nu ook eindelijk mooi blijft! Plat zal het nu in ieder geval niet meer worden geloof ik haha :)

Ik vind het alleen een beetje eng dat het nu al bijna goed zit voor mijn gevoel, terwijl ik bij anderen zie dat het eerst nog een hele tijd te hoog zit en moet zakken, maar ik begreep dat dat bij een wissel kan omdat alles dan eigenlijk al vrijwel gelijk op de goede plek zit. Duimen maar, tot nu toe ben ik in ieder geval heel blij dat ik het gedaan heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hebben ze gisteren schoon gemaakt met betadine en er een siliconen plakker op geplakt die ik 5 dagen kan laten zitten. Op de foto zie je hem, maar het is nu meer een korstje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle gehad en de knoopjes van de hechtingen geknipt. Alles prima, rechts zit al helemaal goed, links moet nog wat zakken. Foto's van de littekens en van het verschil tussen low profile en high profile staan in mijn gallerij in het album "het resultaat". :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.