Jump to content

Viënna: 30 juli 2015 : Dr. Meesters : Sittard

Recommended Posts

Posted

Zoals sommigen van jullie weten heb ik in september vorig jaar een anker borstlift met prothesen gehad.

Eind maart heb ik een heroperatie gehad omdat mijn weefsel onder de prothese zakte en daarbij is alles aan de ribben vast gehecht en opnieuw vel weggehaald aan de onderkant. Nu 4 maanden na de operatie zijn mijn borsten van de zijkant gezien heel plat, zowel qua vorm als projectie. In een shirt zonder bh ben ik zo goed als plat van de zijkant terwijl ik voor de breedte cup 75G nodig heb en mijn tepel komt niet naar voren, maar zit op een plat stuk. Beter kan ik het niet uitleggen, in mijn album staan foto's....

Over 4 nachtjes mag ik daarom voor de 3e x onder het mes in 11 maanden tijd.

Ik krijg dezelfde implantaten als nu (ronde, ruwe Natrelle Inspira, diameter 12,75cm) maar dan komen ze 2cm meer naar voren van de zijkant gezien. Daardoor zit er 415cc in ipv de 300cc die ik nu heb. Ik hoop echt dat het daarmee eindelijk goed is want ik heb er echt genoeg van! Niet alleen de operatie zelf maar ook alle zenuwen en onzekerheden eromheen en steeds weer 6 weken herstellen met alle bijbehorende veranderingen en stress daaromheen (ook voor mijn man en 3 kids) komen me echt de strot uit. Het laatste jaar bestaat mijn leven alleen maar uit tieten, tieten en nog eens tieten... Nou, op hoop van zegen dan maar, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! XXX

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Posted

Het begint echt te korten nu idd.

Het is te hopen dat Meesters doet wat je gevraagd hebt, en je gewoon idd die 415 cc krijgt. Mooier wordt het dan sowieso, en ik denk zelfs dat je echt heel blij gaat zijn hiermee :)

Kan me voorstellen dat het mooi geweest is, en het moet nu ook maar eens scheepsrecht zijn ;)

Heeeeeel veel succes hè!!!

Ben echt benieuwd!!!

:53:

Posted

Nu weet ik in ieder geval wel waar ik aan toe ben: de eerste keer zou ik 145cc krijgen en werd ik wakker met 300cc! Ik dacht oh da's groot, maar toen had ik nog nooit van "platte pannekoeken low profile" gehoord ;)

Ik bel morgen voor de zekerheid nog 1x met de poli om te vragen wat voor prothesen zij in het systeem hebben staan, better safe than sorry!

Posted

:45: platte-pannekoeken-low-profile

Geniaal, maar niet funny als je ze zomaar opeens hebt :)

Ja idd, gewoon bellen. Het zijn Jouw boobs, en aangezien het haar in principe toch niet uitmaakt hoeveel erin gaat (als haar max 300 is) dan zeker erop staan dat die 415 erin gaat, HIGH PROFILE )

Niet dat je weer wakker wordt met wat anders... (Tenzij het ehp is Hahaha)

Xxx

Posted

Haha ja zolang het verholpen wordt en het eindresultaat mooi is vind ik het wel funny :P Enne doe mij die ehp maar hihi

X

Posted

Zeg, hoe zit dat eigenlijk met dat doosje Merci dat je haar destijds gegeven hebt?
Kan me niet voorstellen dat ze daar echt met smaak van kan eten, na dit hele gebeuren... :106:

Zou wel leuk zijn als dat doosje merci onder je kussen zou liggen als je wakker wordt met je prachtboobs straks! Misschien moet je eens hinten voor je de OK in gaat :45:

xxxx

Posted

Haha geniaal! Ja dat zou wat zijn 😂

xxx

Posted

Ik wens je heel veel succes! Ik hoop heel erg dat het resultaat van de operatie er mag zijn en dat dit je laatste is voorlopig!

Posted

Dank jullie wel, ik hoop dat het nu weer mooi wordt en dan eindelijk ook zo mooi blijft!!!

Ik hou jullie op de hoogte...

xxx

Posted

Heel veel succes morgen.!!

Posted

wat balen allemaal zeg... laten we hopen dat dit de laatste operatie is voor je. ....iig heel veel succes morgen en dat je je eindelijk na zo veel operaties de boobies blijven die je altijd wilde hebben...
heeeeeel veeeel succes morgen~~~!!!

Posted

Bedankt allemaal, fingers crossed! X

Posted

Succes vandaag ! Lees met je verhaal.. ben heel benieuwd je verschil van low naar high profile (krijg ik ook!). Goed herstel gewenst alvast !

Posted

Heel veel succes vandaag!!

Ik hoop dat je nu eindelijk jou droomboobs krijgt!!

Liefs x

Posted

Dank je wel!

Tot nu toe ziet het er allemaal heel goed uit, nu maar hopen dat dat over een half jaartje nog het geval is...

Zodra ik tijd en energie heb plaats ik ff een verslag :)

Posted

Gefeliciteerd! Duim voor je dat het nu het goede resultaat geeft!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.