Ga naar inhoud

Plovier vs Nio


Lorenita

Aanbevolen berichten

Ik ben al bij Nio gegaan is me heel goed meegevallen maar beter bij nog eentje op consult dan later spijt tzou vooral handiger zijn alst in België kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio en Plovier zijn idd aan elkaar gewaagd. Er zijn er nog die mooie boobs maken hoor (weet niet zeker of ze van vanstraten waren ofzo) maar er zitten ook een paar stuntelaars tussen als ik bedenk wat ik hier afgelopen jaren al ooit voorbij heb zien komen.

Ook al kies je voor Plovier of Nio. Ik denk dat je er van uit mag gaan, dat je dan een goeie keuze gemaakt hebt, wie je ook kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook lang moeten wachten vr consultaties was niet alleen bij plovier zo.

Soms was het zelfs 2 of 3 maandem wachten vr consultatie.

Maar ben blij dat ik toch 3 chirurgen heb bezocht, dat er telkens ook wat tijd tss zat, zo had ik vr mezelf weer de tijd om alles te laten bezinken.

Na het consult bij plovier (was mijn laatste pc als consult) heb ik het 2-3 maand ng even laten bezinken en heb pas na die tijd de afspraak vr operatie pas vastgelegd.

Had zelf ook gekozen om het in september te laten doen, dus vanaf de afspraak tot operatie zijn we weer 6 maanden ver.

Heb er dus best mijn tijd wel voor genomen ;)

Niets overhaasten dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee ga niks overhaasten hoor ik ben er al anderhalfjaar mee bezig eerst veel opgezocht nu 2 pc's gedaan Plovier is de laatste dat is ga doen dan ik ga ik een keuze maken x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij de meningen hierboven, ben zelf bij Plovier geweest en heb 1 second opinion gehad ongeveer 5 maanden na de 1e consultatie bij Plovier. Dan toch gekozen voor hem en nog een afspraak gemaakt ongeveer 4 maanden nadien. Ik had wel mn operatie al vastgelegd omdat ik wist dat ik enkel in deze periode verlof kon nemen. Ik ben tevreden van het werk hoewel ik nog niet superlang geleden geopereerd ben. Ook de dag zelf was alles super aangenaam! Heel professioneel en vriendelijk en niets was teveel gevraagd. Ik denk ook dat je zeker aan de nazorg moet denken en in hoeverre je terecht kan bij je arts na de operatie.

Je zal hoe dan ook denk ik een goede keuze maken als je voor 1 van de 2 gaat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie ja idd nazorg is even belangerijk en het is voor mij heen en terug altijd 6 uur rijden

Ohw dat valt nog mee :P Bij mij is een enkele reis 4 uur. Combineer het met een stedentripje ergens heen en het is dubbel zo leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Sowiezo bij één van die twee zit je goed. Ikzelf ben bij Plovier geweest en ik ben super tevreden! Hij en zijn team zijn super lief. Bij de consultatie had ik wel het gevoel dat het allemaal snel ging. Maar, hij weet gewoon heel snel wat je wil.

Ik ben bij hem terechtgekomen door een vriendin, die super mooie borsten heeft gekregen. Ondertussen ben ik al de derde vriendin van haar die bij hem terecht gekomen is :-) En iedereen is blij van het resultaat. Ik heb ook wel 4 maanden moeten wachten op de operatie, maar ik ben blij dat ik het geduld heb gehad. Plovier is echt een aanrader!! Nio wsl ook, maar die ken ik niet zelf :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het maar normaal moet ik einde augustus geld over maken naar Nio want word daar normaal 10 septembet geopereerd als Plovier me niet 100% aanstaat stort ik het geld de 29ste wel naar kliniek waar Nio werkt ik hoop dat ze

Hallo Lorenita,

​Ik ben eigenlijk benieuwd wat je hebt gekozen en of je dus 10 september a.s. nog door Dr. Nio wordt geopereerd. Ik kon op korte termijn op die dag nl. geopereerd worden door Dr. Nio, en ik weet niet of ik misschien jouw plaats heb ingenomen als jij toch voor Plovier hebt gekozen wegens de afstand. Zo niet dan lijkt het me leuk om je 10 september tegen te komen; ik word rond 10.45 uur geopereerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt mijn plaats ingenomen, ik kreeg men verlof niet meer doordat mijn baas overleden is en de zaak word overgenomen ik moet daarbij aanwezig zijn 1 september hebben ze me pas gezegd dat ik mijn verlof niet krijg heb naar Nio gemaild voor andere datum maar nog steeds geen antwoord pfff voel me rotslecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.