Ga naar inhoud

Plovier vs Nio


Lorenita

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie ? Ik geraak er niet aan uit wie van deze 2 te kiezen in de eerste instantie ging ik bij Nio maar ik begin te twijfelen Huuuuuulp :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zelf van belgië en daarom begin ik nu te twijfelen is toch een stukje dichter dan Amsterdam ... Moest je lang wachten op een consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een afspraak te krijgen, viel wel mee. Maar, ik heb dan wel een paar maanden moeten wachten om de uiteindelijke operatie te kunnen doen. Achteraf gezien vond ik dat niet zo erg, want dat gaf me veel tijd om uit te zoeke wat ik nu echt wou.

Weet jij al wat je graag zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je Plovier aan bevelen...echt een hele goede chirurg,en hij luisterd naar wat jouw wensen zijn,met hem maak je een fantastische keuze

Plovier heeft echt gouden handjes!! Heel vriendelijke man en verder wat Barb zegt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook Plovier. Maar de foto's van Nio die ik hier voorbij zie komen, zien er ook heel mooi uit. Met 1 van deze 2 maak je altijd een goeie keuze. Ik ben ook heel heel heel tevreden van Plovier en BeClinic. Het personeel is super aardig. Mijn nacontrole was wel snel afgehandeld, maar alles was inorde dus meer tijd was er ook niet nodig, bij mij is alles vlotjes verlopen. Indien er problemen zijn moeten ze wel de tijd nemen vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben bij Nio gegaan en ben heel tevreden over de consultatie maar bedacht me net stel ik krijg een complicatie dan ben ik mss beter dat ik een pc heb dichter bij huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor plovier gekozen, over resultaten kan ik ng niets zeggen want de operatie moet ng gebeuren ;)

Ik ben ook van belgie en zou mij nooit in NL willen laten opereren gwn voor het feit na de operatie zit je niet te wachten op een lange rit in de auto en stel dat er een complicatie is, kan je sneller geholpen worden, gwn geeft mij toch een geruster gevoel als het dichter bij huis is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor plovier gekozen, over resultaten kan ik ng niets zeggen want de operatie moet ng gebeuren ;)

Ik ben ook van belgie en zou mij nooit in NL willen laten opereren gwn voor het feit na de operatie zit je niet te wachten op een lange rit in de auto en stel dat er een complicatie is, kan je sneller geholpen worden, gwn geeft mij toch een geruster gevoel als het dichter bij huis is :)

IK ben juist naar Belgie gegaan voor de handjes van Plovier, terwijl dat een flink eind rijden is vanuit het Noorden van NL. Het is niet ideaal zo'n lange rit dus heb voor twee nachten een hotel geboekt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij nio geweest voor een wissel en ik ben echt super blij!

Hij is een arts die echt luistert naar wat jij wilt.

Ik kan hem echt voor 100% aanraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vond de consultatie met Nio ook super ... Het enige wat me doet twijfelen is de afstand en Plovier maakt ook mooie borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marjon ik kan je begrijpen en een hotel is idd dan wel aan te raden als je zoveel km's moet :)

Maar voor de nacontrole moet je dan weer dat hele eind voor een kwartiertje bij hem binnen te zijn?

Dus lorenita, je leest het marjon rijd zoveel km's gewoon omdat wij hier in belgie zo een goede pc hebben zitten :P

Denk dat plovier en nio wel een beetje aan elkaar gewaagd zijn als ik het zo allemaal lees. ;)

Even vraagje marjon, wrm heb jij niet voor Nio gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Plovier en Nio hier op het forum gedegen concurrenten zijn van elkaar haha :P

Ik heb voor Plovier gekozen omdat deze mij door een vriendin met echt prachtige boobs werd aanbevolen en zijn resultaten echt geweldig zijn (en met name vanwege de kosten.. ik was met een lift en 825cc protheses veel goedkoper uit in belgië). Ik moest 3 en half uur rijden, ook vanuit het hoge noorden.. en ook omdat ik gewoon Plovierboobs wilde. Ik zou nooit weer andere boobs willen (ja straks, als ze uitgezakt en vernieuwd moeten worden.. dan worden het weer ploviertjes). Het resultaat is prachtig.

Maar, Nio maakt ook geweldig mooie boobs (maar niet zulke mooie als Plovier :P, grapje hoor.. maar ik denk dat niemand het mooier had kunnen maken bij mij dan Plovier).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marjon ik kan je begrijpen en een hotel is idd dan wel aan te raden als je zoveel km's moet :)

Maar voor de nacontrole moet je dan weer dat hele eind voor een kwartiertje bij hem binnen te zijn?

Dus lorenita, je leest het marjon rijd zoveel km's gewoon omdat wij hier in belgie zo een goede pc hebben zitten :P

Denk dat plovier en nio wel een beetje aan elkaar gewaagd zijn als ik het zo allemaal lees. ;)

Even vraagje marjon, wrm heb jij niet voor Nio gekozen?

Je kunt dingen combineren he ;), dagje uit van maken en tussendoor even controle :)

Bij Plovier had ik een super gevoel, voelde mij direct op mijn gemak en wat ik gezien had dat waren borsten afkomstig van Magische handjes zo mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties wordt moeilijk kiezen tss die 2 heb een email gestuurd naar Plovier hoop op antwoord morgen en dat de wachtlijst hopelijk niet te lang is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel jammer he.. hij heeft het inderdaad behoorlijk druk.

Maarja wie mooi wil zijn moet geduld hebben toch, of gaat dat gezegde niet zo :P :P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het maar normaal moet ik einde augustus geld over maken naar Nio want word daar normaal 10 septembet geopereerd als Plovier me niet 100% aanstaat stort ik het geld de 29ste wel naar kliniek waar Nio werkt ik hoop dat ze daar geen probleem van gaan maken ... Wel vriendelijke mensen in BEclinic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.