Ga naar inhoud

EatLovePray : 20 juli 2015 : dr van Not : Zeelandcare


Aanbevolen berichten

Maandag is t zover! Ik krijg een borstprothesewissel en een oorcorrectie.

Ik heb in 2002 mijn eerste borstvergroting gehad en ik ging van 75 a naar 75 c. Vanwege kapseling en pijnklachten worden de protheses verwijderd en ga ik voor een cup groter.

Ik krijg protheses van silimed. Waarschijnlijk weer voor de spier. Ik krijg of de enchance met 425 cc of de natural met 475 cc.

De operatie zal incl oorcorrecie 75-90 min in beslag nemen.

Ik krijg nadien een borstband en ook m'n hoofd zal de eerste week aardig ingepakt zijn waardoor ik niet mag douchen voor n week! Poeh dat gaat me zwaar vallen maar hou t doel en resultaat maar in m'n achterhoofd :)

Ik zal hier updates doen voor en na de operatie en uiteraard een verslag.

Foto's zijn te zien in m'n album, wel eerst even toevoegen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve schat! Ben net aangekomen in de kliniek! Half negen melden

Lag er rond 11 in, maar kreeg vanacht rond 4u nog n migraine aanval.. Erg fijn.. Dacht dat t nie door zou zetten..

Miss toch onbewust de zenuwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8.10 kwamen we aan in de kliniek. Ik ben eerst nog even naar de wc gegaan, verstuurde wat appies en berichtjes op het forum tot ik me 8.20 ging melden. Werd snel ontvangen en naar m'n kamer gebracht. Nette twee persoonskamer met tv en uitzicht op een veld vol konijnen.

We nemen wat vragen en gegevens door en na een kwartiertje komt z'n m'n bloeddruk nog even meten en krijg ik een polsbandje om met m'n gegevens. Half tien moet ik omgekleed zijn en naar de wc zijn geweest. Wordt vervolg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug op de kamer

Duurde langer dan verwacht

Hoor zo meteen vd pc t verslag vd operatie

Hij zei iig ergens ver in m'n slaap dat t erg mooi is geworden

Werd iig wakker met veel pijn maar zat al aan de Max van morfine dus PCM n diclofenac gehad via t infuus

Begin wakker te worden, kon m'n ogen maar ni open houden

Net wat gegeten en gedronken

Wordt vervolgd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker herstellen meid.. niet te veel willen maar lekker overgeven aan je rust.

Rot dat je je niet volledig mag douchen, maar vanaf de waist down afspoelen kan vast wel!

Ik moest ook behoorlijk lang wachten voordat ik onder de douche mocht.. nou.. believe me.. ik was er niet eens rouwig om. Ik was niet eens krachtig genoeg om te douche, dus vond het helemaal niet erg dat het niet kon :P

Ik wens je een fijn en goed herstel, hopelijk ben je gauw van de pijn af!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieverd, ik kan t me nu idd ook nie voorstellen dat ik lang op m'n benen kan staan.. Ga toch voorlopig nergens dus gaan ons er gwn netjes aan houden ;) en idd wat je zegt vanaf je middel gwn lekker spoelen wanneer ik dit kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8.10 kwamen we aan in de kliniek. Ik ben eerst nog even naar de wc gegaan, verstuurde wat appies en berichtjes op het forum tot ik me 8.20 ging melden. Werd snel ontvangen en naar m'n kamer gebracht. Nette twee persoonskamer met tv en uitzicht op een veld vol konijnen.

We nemen wat vragen en gegevens door en na een kwartiertje komt z'n m'n bloeddruk nog even meten en krijg ik een polsbandje om met m'n gegevens. Half tien moet ik omgekleed zijn en naar de wc zijn geweest.

Om 10 voor 10 werd ik opgehaald. Kreeg het wel even moeilijk toen ik m'n man gedag zei, in plaats van dat ik aan m'n borsten dacht, dacht ik alleen maar aan m'n kindjes. Als ik er maar weer uit kom!

In de ruimte aangekomen kreeg ik allemaal plakkertjes op en m'n bloeddruk werd nog n keer gemeten.

Ook kreeg ik vast anti biotica via het infuus toegediend en namen we nog wat vragen door. Voelde me erg op m'n gemak en werd gerustgesteld door iedereen.

Het wachten was op de pc zodat ie me nog even kon aftekenen en dan mocht ik naar de ruimte ernaast, de ok.

Werd overgeplaatst naar m'n "strand stoeltje" zoals m'n pc die noemde. Lekker omhoog met de beentjes en m'n bovenlijf. Zodra de narcotiseur het slaapmiddel toediende voelde me al vrij snel wegzakken en kon nog uitbrengen dat ik bijna weg was..

Vervolgens werd ik kwart over twee pas wakker! Hoorde in de verte iemand zeggen dat het er goed uit zag en het allemaal goed is gegaan. Bracht in gedachten iets uit van uh uh en viel weer weg. Kon m'n ogen nie open houden en dat duurde ook wel even voor ik het wel kon. Had ook ontiegelijk veel pijn maar omdat ik al aan de max van morfine zat, kreeg ik een cocktail van PCM n diclofenac anders zou ik niet naar huis mogen.

De operatie heeft langer geduurd dan verwacht omdat de pc veel moeite had met het verwijderen van het kapsel. Vooral rechts meer dan links. Hij wilde eigenlijk wat laten zitten maar heeft alles verwijderd. ok zakte m'n bloeddruk kennelijk enorm en kreeg ik nog van alles toegediend omdat weer goed te krijgen. De pijn begon langzaam aan te zakken en is nu in rust helemaal weg.

Als ik me iets verschuif in bed voel ik allemaal steekjes maar het is tot nu toe nog goed te doen.

Van mijn oor heb ik helemaal heb last.

De pc kwam iets voor half vijf even naar me kijken en vertelde me dat hij voor de grootste prothese heeft gekozen; de natural 475. Wel iets groter zei hij maar het paste perfect in mijn borst dus ben erg blij.

Terug op mijn kamer mocht ik wat drinken maar eten kon ik beter nog even mee wachten. Toch niet lang erna wat gegeten maar dat viel niet goed. Werd misselijk en een beetje onwel. Zweet brak me uit en het gevoel dat ik weg zou raken of zo beetje hyperen ook, versnelde ademhaling. Weet nie goed hoe het te omschrijven.

Na het overgeven zakte het en knapte ik op. Pijn verdween ook als sneu voor de zon. Net toen de arts weg was kreeg ik weer zo een aanval, zou het aan de appelsap liggen?

Na het overgeven, echt minimaal, gaat het beter.

Ik mag iig straks lekker naar huis. Verband mag van m'n oor en mag een haarband om.

Over een week is de eerste controle en mag het verband eraf.

Mocht ik gaan bloeden, verloor eerder een paar drupjes dan moet ik morgen een nieuw verband.

Wordt vervolgd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies, en fijn dat je oren ook weer in orde gemaakt zijn :)

Balen hoor, dat het kapsel zo een werk was.. dat zal wat extra pijn geven idd.. Maar over een paar daagjes gaat ook dat stukken beter :)

Een goed herstel gewenst!!

(als je misselijk blijft, laat dan iemand even bij de apotheek primperan ZETPILLEN halen)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip geloof dat ik alles kwijt ben

Ben helemaal leeg n voel me stukken beter

Wel bij de hap geweest, mogelijk door de druk op de hechtingen van al dat kokhalzen en spugen heb ik veel bloedverlies gehad

Ben bij de hap geweest en zit nu in t verband (ook nieuwe hechtpleisters gehad) maar hoop maar dat t t houdt en t stelpt, wil echt nie meer terug or worse :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloeden is gestopt heb redelijk goed geslapen, alleen t inslapen duurde een eeuwigheid

Niet meer gespuugd iig :)

Vanmorgen m'n sport bh weer aan gedaan en even gespiekt en snel n foto gemaakt (zie album)

Ze zijn al heel natuurlijk, had ik niet verwacht want dacht dat 475 cc echt groot zou zijn maar paste perfect zei de pc

Ben benieuwd of er nog veel zal veranderen gezien hoe ze al zijn, kan iemand me dat vertellen?

Vind ze wel echt mooi natuurlijk n als ik na de foto na t meten kijk zie ik echt hoeveel mooier ze nu al zijn maar had miss toch iets meer memmen verwacht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het nu beter met je gaat het is ook niet niks een BV en een operatie aan je oren.

Voor de spier geeft altijd(voor mij gesproken)het mooiste resultaat,geef het even de tijd voor de natuurlijke hang :1:

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Nacontrole gehad en wat was ie tevreden! Hoef volgende week niet nog n keer te komen en pas half sept terug

Littekens zien er super uit, nauwelijks te zien. Assistente zei ook dat ie dat echt heel mooi heeft gedaan :)

Borsten ook super soepel en alles dus hoef nog maar twee wk de sport bh en de band dag en nacht aan! Zo fijn!

Verder krijg ik siliconen pleisters opgestuurd en die moet ik gedurende drie mnd gebruiken voor de wond genezing

Me is very happy :D

Boobs zijn helemaal mooi en toch groter dan ik had verwacht :D

Wat n verschil toen met de kapseling, ze waren zo hard.. Nu zijn ze zacht, natuurlijk en vol :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.