Ga naar inhoud

klacht neergelegd bij mediconsult


Essy77

Aanbevolen berichten

Nou even een update nou ja update er valt nog steeds niet veel te vertellen .

Ik wacht al vanaf 20 juli op een reactie van mediconsult maar heb intussen welgeteld 2 mails gehad met daarin de mededeling dat ze niet kunnen antwoorden ivm met vakantie.

Ik heb afgelopen maandag weer een mail gestuurd dat ik nu toch wel lang genoeg heb gewacht op een reactie over een voorstel maar nog steeds geen reactie terug ontvangen.

Ik snap dat het iets uit kan lopen door vakantie maar heb nu sterk het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word .

Zo ga je toch niet met klachten om , fouten maken is menselijk maar hoe er hier mee omgegaan word vind ik niet kunnen.

En dat nog wel na dat mij is beloofd dat ze het netjes op gaan lossen en mijn klacht zeer serieus nemen.

Maar ja hoop dat ze toch nog met een vergoeding komen en het alsnog netjes oplossen .

Vraag me trouwens af of ze ook al 2 maanden geen operaties hebben gedaan ivm met vakantie of zal geld verdienen wel gewoon doorgaan in de vakantie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.