Ga naar inhoud

klacht neergelegd bij mediconsult


Essy77

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal dagen geleden post geplaatst omdat ik niet tevreden (ongelukkig) ben met mijn eerdere borst vergroting.

Ik weer dat het gek klinkt maar ik durfte niet eerder te klagen , ik wilde al heel lang een borstvergroting en nu ik ze eindelijk had wilde ik niet "ondankbaar" zijn .

Maar goed na alle foto's hier te zien wist ik wel dat het bij mij op z'n zachts gezegd niet goed gedaan was ( zie foto's in mijn album)

Toen ik het eindelijk tegen mijn man durfte te zeggen dat ik mijn borsten eigenlijk mismaakt vond zei hij dat hij het met me eens was maar ook niks tegen mij durfte zeggen.

Dus nu heb ik 27 juli een afspraak met dr nio 😊 ja wil nu natuurlijk voor de beste gaan .

Maar het zat me toch niet lekker dat ik nooit mijn klacht heb neergelegd bij mediconsult omdat ik dat niet durfte.

Dus nu alsnog een mail gestuurd met het hele verhaal .

Ben benieuwd naar hun reactie en of ze me op wat voor manier dan ook tegemoet komen .

Reactie's zijn dan ook meer dan welkom !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Heel goed dat je je klacht neergelegd hebt bij hun.

Er zijn eerder klachten geweest over het werk van de Boer.

Er zijn er zelfs drie geweest die samen een klacht ingediend hebben (drie meiden van het forum)

Ondertussen is dit wel al een paar jaar geleden. Ik weet dat 1 van hun bij Koeijers daarna geopereerd is en ik dacht op kosten van de kliniek.

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik hoop.dat ze bij mij ook met zo'n voorstel komen lijkt mij niet meer dan redelijk aangezien ik anders moet opdraaien voor hun fout , ik moet al een nieuwe operatie en herstel niet kunnen werken ect .

Maar het zou gewoon netjes zijn als ze hun fout erkennen fouten maken blijft natuurlijk menselijk maar ik vind niet dat ik over al voor moet opdraaien .

Ik ben zo blij en opgelucht dat ik in ieder geval nu me verhaal kwijt kan hier had ik veel eerder moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ook benieuwd .

Heb ze ook in de mail verteld dat ik op het borsten forum te vinden ben onder de naam Essy77 dus hopelijk lezen ze mee

Helemaal goed meid dat je het er niet bij laat zitten, super van je dat je ook dit hierboven hebt aangegeven , heb het met een big smile gelezen!!

Ik hoop echt dat ze iets voor je gaan doen kwa vergoeding en dat je straks mooie boobs hebt naar jou tevredenheid gaat krijgen!!

Nio is een hele goede keus , ik heb al heel wat mooie Nio boobies gezien hier!!

Succes ga voor je duimen!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben net gebeld door een zeer aardige medewerker van mediconsult.

Ze was erg meelevend en ze heeft een consult ingepland voor me bij dr Koeijers .

Ze gaf me wel een heel goed gevoel ..

Nu afwachten dus wat hij gaat zeggen.

Wie heeft ervaring met deze arts .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tik even de naam koeijers in in de zoekbalk rechtsboven, dan kom je alle topics tegen waar hij in vermeld wordt. Let wel op dat het grijze vakje in de zoekbalk, op; forums, staat. :)

Ik weet niet of het verhaal van enibas nog te vinden is op die manier (dat is die meid waar ik het over had, maar er stond nog iets áchter die forum naam, maar als je het niet vindt, stuur me ff een pb, dan zoek ik voor je :)

Volgens mij was baby'sdrankkast of zoiets, ook bij die drie van toen.

Je kunt ook op leden zoeken in de zoekbalk. Maar lukt het niet,stuur me ff pb! :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tik even de naam koeijers in in de zoekbalk rechtsboven, dan kom je alle topics tegen waar hij in vermeld wordt. Let wel op dat het grijze vakje in de zoekbalk, op; forums, staat. :)

Ik weet niet of het verhaal van enibas nog te vinden is op die manier (dat is die meid waar ik het over had, maar er stond nog iets áchter die forum naam, maar als je het niet vindt, stuur me ff een pb, dan zoek ik voor je :)

Volgens mij was baby'sdrankkast of zoiets, ook bij die drie van toen.

Je kunt ook op leden zoeken in de zoekbalk. Maar lukt het niet,stuur me ff pb! :)

Xx

Ik heb er gevonden haar verhaal is zowat exact hetzelfde als die van mij

Ik ga haar vanavond even een pb sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog even gespiekt naar je foto's Essy77. Ik kan begrijpen dat je niet blij bent. Ik hoop dat het allemaal snel goed voor je komt en dat dit niet nog een heel staartje voor je heeft. Ik zal je volgen want ik ben benieuwd! Nogmaals succes met alles! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik begrijp het ook, er had meer volume in gemoeten.

Koeijers is een schat! Ik hoop echt dat hij wat voor je kan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meid

Heel goed dat je je klacht neergelegd hebt bij hun.

Er zijn eerder klachten geweest over het werk van de Boer.

Er zijn er zelfs drie geweest die samen een klacht ingediend hebben (drie meiden van het forum)

Ondertussen is dit wel al een paar jaar geleden. Ik weet dat 1 van hun bij Koeijers daarna geopereerd is en ik dacht op kosten van de kliniek.

Succes!!

Xx BB

Hallo Best Boobie,

Ik ben ook geholpen door Dr. De Boer en niet tevreden. Weet je hoe het is afgelopen met deze deze drie meiden uit het forum, waar je het in je berichtje over hebt? Alvast bedankt.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Best Boobie,

Ik ben ook geholpen door Dr. De Boer en niet tevreden. Weet je hoe het is afgelopen met deze deze drie meiden uit het forum, waar je het in je berichtje over hebt? Alvast bedankt.

Groetjes!

Ik heb even gezocht naar het topic waar de meiden zich verzameld hebben destijds. Als je dat leest, kom je de namen tegen en zou je via de profielen van deze meiden kunnen vinden of ze ondertussen weer geopereerd zijn en of ze tevreden zijn. Ik weet dat Enibas (een van de meiden) nu wel tevreden is, nadat ze een heroperatie heeft gehad via dr. Koeijers.

Dit i het topic:

http://www.borstenforum.com/topic/6199-dringend-oproepje-aan-clienten-van-mediconsult/page-2?hl=mediconsult

Het zijn er meer dan drie zie ik :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gezocht naar het topic waar de meiden zich verzameld hebben destijds. Als je dat leest, kom je de namen tegen en zou je via de profielen van deze meiden kunnen vinden of ze ondertussen weer geopereerd zijn en of ze tevreden zijn. Ik weet dat Enibas (een van de meiden) nu wel tevreden is, nadat ze een heroperatie heeft gehad via dr. Koeijers.

Dit i het topic:

http://www.borstenforum.com/topic/6199-dringend-oproepje-aan-clienten-van-mediconsult/page-2?hl=mediconsult

Het zijn er meer dan drie zie ik :P

xx BB

Best erg eigenlijk dat het zo kan gaan , je vertrouwd erop dat een kliniek een goede arts in dienst heeft zeker als je naar een kliniek gaat waar ik destijds best veel geld moest betalen toen was het nog 3850 euro inmiddels hebben ze hun prijs verlaagd.

Bij mij zouden ze overleggen en kijken wat ze voor me konden betekenen omdat ik graag door dr nio geholpen wilde worden maar ik heb nog geen reactie na meerdere telefoontjes en mails van ze ontvangen ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Best Boobie,

Ik ben ook geholpen door Dr. De Boer en niet tevreden. Weet je hoe het is afgelopen met deze deze drie meiden uit het forum, waar je het in je berichtje over hebt? Alvast bedankt.

Groetjes!

Vertel anders hier ook even wat er bij jou aan de hand is :)

Ook wel zo fijn voor de andere meiden om te weten :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best erg eigenlijk dat het zo kan gaan , je vertrouwd erop dat een kliniek een goede arts in dienst heeft zeker als je naar een kliniek gaat waar ik destijds best veel geld moest betalen toen was het nog 3850 euro inmiddels hebben ze hun prijs verlaagd.

Bij mij zouden ze overleggen en kijken wat ze voor me konden betekenen omdat ik graag door dr nio geholpen wilde worden maar ik heb nog geen reactie na meerdere telefoontjes en mails van ze ontvangen ,

Belachelijk dat ze niks meer laten horen hoor. Ze weten verdomd goed dat een klacht serieus genomen moet worden...

Heb ook het gevoel dat ze hier meelezen en op de een of andere manier een anonieme account aangemaakt hebben. Dat moeten ze uiteraard zelf weten.. Ik wil jullie alleen ff allemaal meegeven: wissel geen echte namen en emailadressen uit onder elkaar. Tenzij je zeker weet dat je diegene kunt vertrouwen :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend dat je niet tevreden bent. Als ik het goed begrijp heb je je hersteloperatie reeds gepland, maar nog geen uitsluitsel van de kliniek of ze iets willen vergoeden?

Hebben ze wel hun fout toegegeven?

Ja ze hebben het enigszins toegegeven maar volgens hun zou het meer komen door me eigen borsten ik had ineens trechter borsten terwijl er bij het consult van deze bv juist gezegd werd dat ik heel mooi gevormde borsten had naar goed ze gingen toch kijken en overleggen wat ze voor me konden beteken, maar probeer nu al 3 weken contact met ze te krijgen en dat lukt ineens niet ik laat het er niet bij zitten !!

Ik ben inmiddels afgelopen vrijdag door dr nio geholpen en heb eindelijk mooie borsten wel ben ik nog steeds bang dat dit niet zo blijft heb er kennelijk toch minder vertrouwen in door alles maar ik hoor bijna alleen maar positieve verhalen over dr nio dus moet het nog loslaten denk ik .

Ik heb nieuwe foto's met voor en na in mijn album gezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan geen foto's zien bij jou?

Wel schandalig dat ze niet thuis geven! Totaal niet professioneel...

Kun je niet langsgaan bij de kliniek? Als mailen en bellen niet helpt?

Er was wat mis gegaan als het goed is kun je ze nu zien x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan geen foto's zien bij jou?

Wel schandalig dat ze niet thuis geven! Totaal niet professioneel...

Kun je niet langsgaan bij de kliniek? Als mailen en bellen niet helpt?

Ja dat ga ik ook dien eerst nog even herstellen :-) .

Heb het zwaar gehad de afgelopen dagen maar begin me nu gelukkig beter te voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch niet normaal dat je ze nu niet meer te pakken krijgt?

Heb net je foto's bekeken en snap heel goed dat je niet tevreden was en wat een verschil met nu!

Geniet van je boobs meid en laat het er niet bij zitten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.