Ga naar inhoud

Riri : 1 oktober 2015 : Dr Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Ja het beste was om zo recht mogelijk te zitten/liggen.

Bij het rechtkomen geeft dit dan iets minder druk.

Goed zien dat de borstband achteraan gelijk komt met de onderste rand van je bh, vooraan moet hij bijna tot aan je sleutelbeen zitten, echt boven devimplantaten en niet half erover, dus vooraan zo hoog mogelijk trekken.

De pijn heeft bij mij toch wel 7 dagen geduurd, overdag had ik wel vele minder pijn dan savons en smorgens..

Vanaf gisteren neem ik geen pijnstillers meer, maar alles is wel heel gevoelig hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeel goede tip! Ga ik morgen uitproberen, mijn mama komt oppassen als mijn vriend weg is :) Dan gaan we dat eens uitproberen.

Had vandaag best een rotdag, enorme migraine. Is nu iets beter!

Zit hier ook met twee ragdolletjes, eentje was vanmorgen al op mijn borst gesprongen! Maar nu hebben ze het precies wel door en blijven ze mooi langs me of aan mijn voeten liggen :)

Ik kruip nu mijn bedje in!

Morgen proberen mijn bh los te doen!

Spannend!

Slaapwel!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ben nu ondertussen 21 dagen po!

Heb niet zo heel veel last meer, heb wel zichtbare plooien aan de buitenzijde van mijn rechterborst. Op controle (14 okt) zei ze dat het normaal was en nog zou kunnen wegtrekken. Dit zou zijn omdat ik een dunne huid heb. Ik voel het ondertussen aan beide kanten, enkel rechts is het ook echt zichtbaar.

Zijn er nog meiden die dit na zo kort po al hadden en waar het nog is weg getrokken met de tijd?

Op zich stoort het me nu niet zo heel erg, hoop alleen dat het niet erger word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.