Riri Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 Blijf me zo slecht voelen. Heb die borstvergroting in eerste plaats gedaan om me eindelijk beter in mijn vel te voelen en ook zekerder te voelen naar mijn vriend toe. Heb altijd D of DD de ideale maat gevonden, mijn pc zei ook dat ik daar zeker op zou uitkomen een D of zelfs een DD. Nu heb ik een C, in kleding vallen se volledig weg en lijkt het of er niets verandert is. Voel me echt elke keer enorm slecht als ik in de spiegel kijk. En ben weer continu op zoek naar push up bh's, zodat ik toch een beetje het gevoel heb dat ze een stuk groter zijn.
moi Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 oh wat balen zeg.... daar doe je het niet voor he..
485cc Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Ben even gaan piepen en vindt ze erg mooi, 450cc is toch al een grote prothese.Raar dat dit voor jou zo weinig verschil geeft? Xxx
Guest Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Vervelend meid! We kunnen allemaal wel zeggend at we je borsten prachtig vinden, maar je moet er zelf ook tevreden mee zijn natuurlijk. Je heb toch aardig wat cc ook gekregen. Weet je ook wel profiel jou protheses zijn? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze er niet uit vind zien als een c hoor. Vind ze zeker ook mooi bij je lichaam passen. Ik heb een grotere cup, maar in kleding vallen ze ook gewoon weg. Misschien wennen we er te snel aan? Heb je je al een goed oplaten meten in een lingeriezaak en dan niet de hunkemoller ofzo
Riri Posted January 27, 2014 Author Posted January 27, 2014 Had me gewoon zo gefocust op een D of DD. Mijn pc zei me dat ik daar zeker op zou uitkomen en op de laatste controle zei hij dat ik nu een C heb. Als je omtrek 75 hebt is het blijkbaar moeilijker een grote cup maat te verkrijgen. Dan hadden ze dat niet moeten zeggen he... Heb altijd gehoopt dat ze nog gingen veranderen, maar niet dus Ben altijd zo onzeker geweest over mezelf en mijn lichaam, had gehoopt dat dit me zou helpen. Als ik een push up draag (zoals een maximizer) heb ik de maat die ik wou, maar zonder vallen ze volledig weg. Heb brede heupen, dus groter zou mooier in verhouding zijn met mijn lichaam.
Riri Posted January 27, 2014 Author Posted January 27, 2014 Esmiralda,Ik vind de jouwe echt prachtig, en vindt ze helemaal niet wegvallen in tops enzo...Ik had 450cc Eurosiliconen extra high profile...Mss dat het met het merk te maken heeft?
Guest Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Tja lastig hoor. Je heb toch echt mooie cc gehad en ook extra high profile. Je zou toch denken dat je groter uit zou komen.
Bboob Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Hey, Ik denk dat wij ze van ons zelf gewoon altijd kleiner zien dan ze echt zijn En van de een valt t nu eenmaal anders dan de andere, gewoon aantal cc kun je nu eenmaal echt niet gaan vergelijken met iemand anders... Ik vind jou boobies super! Voor wat het je waard is he.... Maar ik ken het gevoel helaas..... Met bepaalde bh's en kledij kun je ze echt accentueren hoor! Ik hoop dat je er uiteindelijk toch gelukkig van wordt Eens je voorfoto bekijken helpt ook altijd Kop op, he!
Boho Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Ik weet niet wat je voorheen voor cupmaat had, maar het is sowieso een vooruitgang toch? Probeer het een beetje positief te bekijken, je hebt nu een paar prachtige borsten! Dat is toch wel iets om trots op te zijn? Wat je onzekerheid betreft; grote borsten gaan dit niet oplossen meid. Er is altijd wel iets waar je niet helemaal tevreden mee bent. Wees blij met je lichaam en je borsten! Ze zijn echt groot genoeg!
OhMyGosh Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Ik vind mijne nu ook al te klein. Hoop dat ze wat groter worden. Vervelend voor je...
Guest cindytje1985 Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Balen dat je je borsten te klein vindt.. Ik vindt ze wel erg mooi en zeker goed bij je lichaam passen... Echt niets om onzeker over te zijn!!
Loek Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Hi Riri,Vervelend voor je...en zoals de anderen ook al zeggen..ze zijn erg mooi!Mijn zus zei laatst tegen mij: (toen ik ook liet vallen dat ze wel ietsje groter hadden mogen zijn) "als je deze borsten zou hebben voor je vergroting, zou je er dan iets aan laten doen??" En toen dacht ik....Nee eigenlijk niet.
Riri Posted January 27, 2014 Author Posted January 27, 2014 Dank je voor jullie reacties...Wou echt dat ik ze kon accepteren, het is sowieso veel beter als voorheen...Maar heb me te fel gefocust op de maat die mijn pc gezegd had, ook mijn ideale maat.Is zoals jullie zeggen, 450 cc is best veel..Daarom had ik me ook aan iets anders verwacht.Voorheen had ik aan mijn linkerkant +- cupmaat C en aan mijn rechterkant een cupmaat A. De linkerkant is eerst kleiner gemaakt en dan opgevuld met dezelfde prothese als rechts.Zal het moeten aanvaarden zoals het is nu. :s
Liekie Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Ohnee wat vervelend!!! Ik vind ze echt super mooi en best jaloers op je body en boobs......maar daar heb je natuurlijk helemaal niets aan.kut zeg. Heb je veel geld uitgegeven.....kan je contact opnemen met je pc miss zijn er herstel/opties?
Guest cindytje1985 Posted January 27, 2014 Posted January 27, 2014 Dank je voor jullie reacties...Wou echt dat ik ze kon accepteren, het is sowieso veel beter als voorheen...Maar heb me te fel gefocust op de maat die mijn pc gezegd had, ook mijn ideale maat.Is zoals jullie zeggen, 450 cc is best veel..Daarom had ik me ook aan iets anders verwacht.Voorheen had ik aan mijn linkerkant +- cupmaat C en aan mijn rechterkant een cupmaat A. De linkerkant is eerst kleiner gemaakt en dan opgevuld met dezelfde prothese als rechts.Zal het moeten aanvaarden zoals het is nu. :sMaar je zegt in eerder dat je graag op een D uit wilde komen, maar naar mijn idee zijn ze wel groter dan een D.. Ik zie namelijk niet heel veel verschil met mijn boobs en k draag een 70F
Riri Posted January 28, 2014 Author Posted January 28, 2014 Ze zeggen dat de bh-maat niks wil zeggen...Mijn pc zei ook dat als je 70 hebt van omtrek je met minder cc al op een veel grotere cup kunt uitkomen... Als je 75 hebt van omtrek zou het moeilijker zijn om echt een grote maat te verkrijgen, dan heb je meer cc nodig.Ben wel blij met jullie reacties, denk dat ik misschien ook best afwacht...En bij een eventuele wissel na x aantal tijd groter ga.Links voel je de prothese zitten en is het heel strak, heb ook wel bang dat als ik nu groter zou gaan je de prothese echt zou zien zitten! Ik ben nu al een halve centimeter buiten mijn borstbreedte gegaan.Maar hoe doen andere vrouwen dat dan, je ziet toch veel slanke vrouwen die veel cc hebben. Dan ga je toch sowieso buiten je borstbreedte?
Bboob Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 Ik heb ook omtrek 75 en der paste redelijk wat cc in Dus t kan wel Maar laat t even bezinken, komt goed!
dreamcometrue Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 Hmmm wat vervelend meid... Ik ben nu 1,5 week po en ik heb ook zoiets van uhm is dit het?? Vooral in kleding inderdaad zie ik zelf amper verschil. Het is natuurlijk altijd beter dan dat het was maar het had van mij ook meer mogen zijn. Zullen ze met dual plane nog wat groter gaan worden denken jullie?
Riri Posted January 28, 2014 Author Posted January 28, 2014 Daar hoopte ik ook op!Maar is bij elke persoon anders, bij sommige zouden ze idd "groeien" bij andere slinken ze dan weer :s
Riri Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Hallo allemaal,Ik ben nu iets meer dan een jaar PO.Ik overweeg om een wissel te laten doen, mijn rechter borst blijft pijnlijk en het lijkt alsof het implantaat scheef zit.Hier zal ik sowieso iets aan moeten laten doen, en als ik dan toch opnieuw onder het mes Moet zou ik ze graag groter willen!Ik heb al gehoord dat Dr Plovier zo mooie borsten maakt en ook de grootte is voor hem geen probleem.Ik heb nu 450 cc Eurosiliconen gekregen en kom maar uit op een C - kleine D.ik zou graag een Dubbele D of E willen.Iemand ervaring met Dr Plovier en een wissel als je van een andere dokter komt? Heb ook wat bang dat echt veel groter niet zal lukken omdat ik een hele dunne huid heb. Links is enorm soepel maar rechts blijft erg strak en pijnlijk. Weet niet zeker of het door het implantaat komt die scheef lijkt te zitten!Ik heb ook enkele foto's die ik zou willen meenemen om te tonen wat ik graag zou willen. Heb al gehoord dat hij echt zijn best doet om dat resultaat te verkrijgen!Riri
W89 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Prive bericht :-)Btw: hij kan echt voorbeeldfoto s namaken!! De mijne zijn precies mijn voorbeeldfoto X
Riri Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 Ik heb een afspraak met Dr Plovier op 27 februari! Ben heel erg benieuwd, ook ergens een beetje bang. Heb zo lang getwijfeld vooraleer ik de stap zou zetten, ik was ervoor zo ongelukkig met mijn borsten, en nu nog steeds omdat het gewoon helemaal niet is wat ik verwachtte. En ook omdat mijn rechter borst echt helemaal niet ok is, en het word alleen maar erger Daarom dat ik graag bij Dr Plovier eens op consultatie wil gaan, omdat ik zoveel goeds over hem hoor. Heb alleen bang dat hij het misschien niet meer kan maken zoals ik het wil, omdat ik nu mijn incisies via het tepelhof heb en liever onder de borstplooi verkies. De resultaten lijken mooier via de borstplooi, maar heb bang dat mijn littekens dan gaan verbreden rond het tepelhof omdat ik dan toch een heel stuk groter wil gaan! Heeft iemand hier mss ervaring mee?
Tijgertje Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Welkom hier Nou het zou ook kunnen dat eentje te veel kapsel heeft aangemaakt of dat ie lek is.? Beide mogelijkheden zorgen voor vervorming. Ben ook bij Plovier geweest, foto's meenemen is een erg goed idee. Plovier is visueel is gesteld en maakt dus foto's na. Super fijn. X
Riri Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 Dank je voor je reactie!Geen idee, zal eens een foto maken, het lijkt alsof het steeds meer verandert van vorm. Heb ook vaak pijn in mijn rechter borst, de pijn trekt soms ook door tot mijn rechterarm. Maak me dus best wel zorgen. Ben benieuwd wat Dr Plovier zal zeggen, en hoop ook dat hij het eerlijk zegd als er iets mis is of niet.. Kom van een andere PC, doet hij daar niet moeilijk over?Lekkage? Wat voel je dan normaal? Mijn borst gloeit nu vaak, en heb vooral bovenaan pijnX
Riri Posted March 2, 2015 Author Posted March 2, 2015 Had afgelopen Vrijdag een afspraak met Dr Plovier!Hij bevestigde inderdaad dat de plaatsing niet goed was en mijn litteken rond het tepelhof geen cirkel is.Dus...Hij zei meteen toen ik de foto's liet zien van wat ik mooi vond, 700-750 cc Motiva.Was er even niet goed van! Had nooit gedacht dat er zoveel in kon!Vroeg hem of dat geen probleem was omdat ik zo'n dunne huid heb!Hij zei me dat hij overlaatst een meisje geopereerd had die van 240cc kwam en hij had 600cc geplaatst en het zou er nu veel natuurlijker uit zien als voorheen.Ben echt benieuwd! Hij heeft me alleen niet vertelt wat de projectie is enz..Hij gaat er allemaal heel vlot en snel over.Heb alleen wat bang, gij zal de borstvergroting (wissel) doen via de borstplooi. Dat heb ik gevraagd omdat de resultaten mooier lijken. Maar hij zal mijn linker tepelhof een heel klein beetje verkleinen en het litteken dat er nu is verfijnen. Zou het met zoveel CC dan niet uitrekken het litteken?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.