Ga naar inhoud

22 Juli consult drs. Koeijen en drs. Straten


Aanbevolen berichten

Ik heb ook een klein beetje bijgeleend hoor.

Ik heb echt jaren gespaard en heb zoveel financiële tegenslagen gehad. Ik werd echt ongelukkig van het feit dat ik het bedrag dan bijna had en een groot deel opeens weer moest inleveren.

Op een gegeven moment word je gewoon wanhopig en kan die lening je niet zoveel meer schelen.

Maar ik heb niks meer op de bank haha, dat is al naar de kliniek.

Succes, you can do it!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker dat ik wel aan het sparen ben...

Ook een studente, wel werken-leren, dus ik heb gelukkig een aardig salaris.
Kan +- 600 euro per maand apart zetten, als ik zuinig aan leef. Dus dat is, vanaf na de vakantie. :P Vakantie stond nu eenmaal al gepland.

Dus dan +- een half jaartje sparen, en dan ben ik er! Ik heb in Oktober pas mijn consult, dus ik heb nog alle tijd gelukkig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo!

Ik heb al een tijd een doorverwijsbrief voor een borstverkleining. Nou heb ik een aantal weken geleden ook een consult gehad voor een borstlift. Bij die arts wil ik de operatie laten uitvoeren maar dan dus onder t mom van een borstverkleining omdat de verzekering dat dan vergoed.

Over een aantal weken wil ik een 2e consult aanvragen en dit dan voorleggen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken en hoe denken jullie dat de pc daarop reageerd?!

Ben een beetje onzeker. Bedankt voor de hulp alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.