Ga naar inhoud

22 Juli consult drs. Koeijen en drs. Straten


Aanbevolen berichten

Helloo Ladies!

ik ben een 25 jarige mama van 2 zoontjes die nu hopelijk dit jaar nog eindelijk van dr theezakjes afkomt.

Heb vandaag een afspraak ingepland voor een eerste consult met drs. Straten en drs. Koeijers.

Heb me al een beetje voorbereid maar zijn er nog dingen die ik absoluut moet vragen?

Groetjes Vrouwtjelief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Twee consulten op dezelfde dag. Dat is handig! Het zijn beiden ook hele goede chirurgen. Ik ben zelf door Straten geopereerd en heeel erg blij!

Je zou eens in dit topic kunnen kijken wat meiden zoal hebben gevraagd aan een pc. Hier heb ik ook een aantal vragen van gepikt bovenop de vragen die ik zelf al had verzonnen.

http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/

Succes en veel plezier met de passessies :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Die van jou zijn ook zo mooi gedaan. Ik heb een lichte voorkeur voor Koeijers maar ben benieuwd wat de adviezen van beide zijn.

Zijn er hier ook dames die een lift van een van beide heeft gehad? Zou het liefst t aantal littekens zo klein mogelijk willen houden.. door of alleen een donut of een sleutel gat. Iemand die weet of Koeijers of Straten die methode toepassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Livje.

Van welke cup kom jij en wat heb je nu? Ik heb vanochtend een zakje met 300cc geprobeerd en dat beviel me wel.

Ik kwam van plat, naar nu een 70E

Kijk maar in m'n galerij daar staan foto's van voor en na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen door Straten, en super blij met het resultaat!!

Handig 2 consulten op 1 dag :-) succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het ging supergoed! Beide hele aardige artsen.

Beide adviseren een lift..

Straten 325cc dual plain rond medium profile

Koeijers 300cc dual plain anatomisch ik geloof high profile.

Ik kies voor Koeijers.

Moet nog even de centjes rond krijgen maar dan ga ik er ook helemaal voor!

Lief dat je aan me dacht Fem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn dat het goed ging! En dat je je goed genoeg voelde bij hun. En dat je ook nog een keuze hebt kunnen maken! :)

Wat grappig dat Straten een medium profiel adviseerde bij jou... Ik heb nog nooit gelezen dat hij dit adviseerde ;)

Heb je ook al gelijk een datum kunnen prikken? Spannend hoor... En heel leuk allemaal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het ging supergoed! Beide hele aardige artsen.

Beide adviseren een lift..

Straten 325cc dual plain rond medium profile

Koeijers 300cc dual plain anatomisch ik geloof high profile.

Ik kies voor Koeijers.

Moet nog even de centjes rond krijgen maar dan ga ik er ook helemaal voor!

Lief dat je aan me dacht Fem!

Oh wat fijn! Koeijers is een topper :)

Al enig idee wanneer je geopereerd word ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vandaag ook bij koeijers geweest en het advies was lift met 300 anatomisch prothese.

ik al daardoor meer volume aan de bovenkant krijgen als nu.

nu ik hier alles zo lees twijfel ik een beetje of ik toch niet voor rond moet gaan.

ben bang dat het teveel op hang lijkt me anatomische.

wat denken jullie?!?

moeilijk hoor, zal ik dat nog kunnen bespreken op de dag zelf nee zeker?

ik heb alles al getekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooo lieve dames,

Ik ben vorige week op consult geweest en nu was ik van plan om het geld voor mijn borstlift te lenen.. aangezien de operatie van mij liever gisteren al plaats had mogen vinden.. maar met 0 op de spaarrekening en geen instantie die mij het geld wilt lenen ga ik nu alle meevallers opzij zetten..

En volgens mij was er nog geen spaartopic!

Dit is de eerste keer in mn leven dat ik ga sparen, en dan gelijk zo een groot bedrag en dat hopelijk in 6 maanden!

Wie spaart ook en vind het leuk om mee te kletsen? Zou het gezellig vinden en zo kunnen we elkaar ook motiveren!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als student ook flink mijn best moeten doen om dat bedrag te sparen. Maar als ik je een tip mag geven: maak van te voren een begroting! Wat zijn je in en uitgaven.. Als jij over 6 maanden het bedrag wilt sparen, moet je een plan maken hoeveel je moet sparen (per week, maand). Ik heb een jaar heel zuinig geleefd en dat vond ik niet Mega erg, want ik wist waarvoor ik het deed.

Het is veel geld, ik wens je heel veel succes! You can do it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net wat je zelf fijn vind.

Ik vind geld lenen totaal niet prettig.

Zelf heb ik gespaard. En ik moet eerlijk zeggen,

je weet waar je het voor doet. Opzich leuk toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.