Ga naar inhoud

Andere slaaphouding aannemen wanneer je buikslaper bent! Tips?


Aanbevolen berichten

Ondanks m'n bv 13 jaar terug slaap ik altijd in op m'n buik

In m'n zwangerschappen heeft t lang geduurd en is het nooit echt lekker geweest in een andere houding in slaap te vallen.

Iemand tips hoe zo lekker mogelijk te liggen en zsm in slaap te vallen want na de 20e kan ik t een hele tijd vergeten om op m'n buik in slaap te vallen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 17 augustus geopereerd en ben al 2 maanden aan het wennen om op mijn rug in slaap te vallen. Dat is niet mis hoor. . Maar ik begin er langzaam aan te wennen. Gedurende de nacht rol ik gewoon op mijn buik en zij maar ja nu kan het nog..

Mijn tip is dus om het je nu al aan te leren.. je valt uiteindelijk toch wel in slaap alleen het duurt wel langer dan dat je gewend bent. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kussen onder je knieën (lekker voor je rug) en twee kussentjes naast je zij, kan je je armen op leggen om te zorgen dat je niet op je zij/buik rolt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat Hierboven staat!!

Ik ben ook een echte buikslaper, en had mezelf ingebouwd met kussens,, 3 achter mijn rug,, aan allebij de zijkanten zodat ik mijn armen erop kon laten rusten en de eerste 2 weken 1 onder mijn knieen. En na een week of 3 draaiden ik mijn benen naar mijn zij dus lag ik half op mijn zij nog wel ingebouwd maar mijn eigen kussens onder mijn hoofd!!

En na 8 weken merkte ik dat ik langzaam weer op de buik ging , Ik had in het begin een kussen waar ik tegenaan lag knie opgetrokken ( zo val ik altijd in slaap) omdat ik het een fijner gevoel vond en dacht dat het wel beetje tegenhield maar uiteindelijk werd ik wakker met gezicht andere kant op plat op mijn buik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips meiden hoop dat t me gaat lukken, zal wel moeten en nie anders kunnen ook

Nu als t dus te lang duurt draai ik alsnog naar m'n buik n geniet ik er nog meer van als anders omdat t gwn nog even kan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jolletje

Ik 4 dagen na PO, maar nachten nog verschrikkelijk hoor Haha

En ook elke nacht eruit moeten om te plassen...

Maar op de nachten na is het goed te doen hoor en het resultaat is het meer dan waard hihi

Heel veel succes!! En plezier natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jolletje

Ja ik ben er echt super blij mee ik blijf er naar kijken hahahha

Elke dag zie ik ze veranderen en elke keer vind ik ze nog mooier hihi

Ik zal er vanavond weer een nieuwe foto op zetten kan je het verschil zien als je wil ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep na 4 week al weer op m'n buik en nog steeds.. Geen problemen mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker heb ik een tip voor jou! Ik ben een echte buikslaper. Of lepeltje lepeltje tegen mijn man, of op mijn buik, anders kan ik niet slapen. Nu heeft mijn man een electrische lattenbodem voor me gekocht voor de bv...... en die had ik niet kunnen missen. Hierdoor heb ik heel fijn 5 weken op mijn rug kunnen slapen.... voetjes omhoog, rugge einde omhoog..... en je kunt niet draaien in je slaap, nog een voordeel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook erg benieuwd of jullie is verteld hoe lang je niet op je zij mag slapen?

Zelf ben ik 11 dagen PO en slaap sinds gisteren op mijn zij. Doet totaal geen zeer, maar ben hier niet over geinformeerd.

Kan het kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jolletje

Ik wil wel op mijn zij maar doet nog te veel pijn jammer genoeg..

Weet alleen niet of het al kwaad kan inderdaad maar denk dat je lichaam het wel aardig aan geeft hoor ☺️

Nieuwe foto's geplaatst van nu 4 dagen later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.