Ga naar inhoud

Sport bh Hunkemöller met rits voor valt klein?


Aanbevolen berichten

Valt de sport bh van Hunkemöller met rits voor klein? Had eerder ook n sport bh/topje 80 D (valt ook zo klein!) geruild voor n knalroze 80 D sport bh uit de lijn van sylvie meis, maar omdat die niet de hele borst bedekte plus een sluiting achter heeft (stond ik echt f ni bij stil met m'n stomme kop) deze geruild voor de enige die zij aanbieden met een voor sluiting in de maat 80 e omdat 80 D met m'n 75/80 c nu al te klein is... 85 E ook aangehad omdat ik m kwa omvang ook echt best strak al vond maar die was dan net weer te los

Dames met deze bh en een D cup welk maat hebben/hadden jullie met deze bh?

Ik wou t wel daar besteden omdat ik anders een tegoedbon kreeg... Maar geen idee hoeveel en waar ik allemaal opzwel straks.. Deze zit aan in de omvang maar niet heel strak, wel moet ik erg wennen aan de banden die vind ik wel strak, kwa cup kan er nog zeker n cup bij en die krijg ik...

Help me out!

Ga pas andere extra bh's kopen in andere winkels na de operatie, t gaat mij nu puur om de maat van deze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond hem naar, hij viel bij mij echt heel klein. Hoe Nio ooit mijn boobs daar ingekregen heeft is me een raadsel :P Heb hem heel kort aangehad, na twee dagen deed het gewoon zeer, toen gewisseld voor de andere lvl3 sport bh van de hunkemoller lijn. (Wel met rugsluiting, maar je hebt voor zoveel dingen hulp nodig, je bh door iemand anders laten vast maken kan er ook wel bij dan :P) Wat een opluchting was dat zeg! Van die met het ritsje voor stonden alle naden in mn boobs. Als je die graag wilt zou ik hem in meerdere maten bestellen zodat je na je bv kan kijken wat past want hij valt idd heel erg klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga me er nog eens in verdiepen! In principe kan iemand m ook openen n sluiten ntl... Vind m niet zo lekker zitten maar begreep ook dat t komt omdat ie meer druk(moet) geven als n gewone bh n vind die al ni lekker zitten, loop t liefst zonder nu met mijn klachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.