Ga naar inhoud

minniii : 18 december 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Krijg je er ook een lift bij? Ik ben ook bij hem op consult geweest. Hij raden mij ook 300 cc druppelvorm aan, met een lift. Ik heb ook een grotere cup e/d. Maar ben ook bij selms geweest en die adviseerde geen lift met 175 cc ronde. Lekker tegen strijdig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jolletje

Hoi hoi

Hij adviseerde bij mij ook druppel maar uiteindelijk na een hoop foto's te hebben bekeken heb ik toch voor ronde gekozen

En ik ben er tot nu toe nog echt super blij mee

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je er een foto van Jolanda? en wanneer heb je gekozen uiteindelijk die ronde?

ben je toen weer teug gegaan naar hem ofzo? wat vond hij ervan.

en welk advies gaf hij jou vrouwtjlief?

ja ik krijg er ook een ift bij Boob.

vind het erg moeilijke of ik rond of druppel moet doen uiteindelijk.

wil gewoon echt geen hang borst meer maar ik hou ook niet van ballen die erop geplakt lijken.

daarom ben ik benieuwd naar fotos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel raar dat hij iedereen druppel adviseert.

zit er miss prijsverschil in?

ik heb namelijk al een factuur van Diana Gabriels gehad en een pprijs afgesproken.

niet dat hij dat adviseert omdat dat duurder is ?

heeft iemand een idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, ik krijg geen lift. Dat was me even ontgaan haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koeijers zei dat het draaien van anatomisch juist minder voor komt, helemaal achter de spier omdat hij dan mooi op zijn plek zit.

Maar volgens mij is Koeijers sowieso heleeeemaaal van de anatomische, heb slechts 1 iemand gehoord die rond bij hem kreeg :P

Dus meerdere consulten zullen geen kwaad kunnen als je twijfelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draaien komt idd minder voor achter de spier dan voor de spier, maar het blijft toch altijd een risico bij anatomisch dat je bij rond niet hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook Mentor, maar geen ervaring met die jij krijgt. Ik heb de ronde en 300/350cc high profile.

Er zullen vast meiden zijn die hier wel meer over kunnen vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb natrelle anatomisch.

MacClaud heeft mentor anatomisch. En die zijn heel mooi.

Ik heb pas afgelopen maandag de bv gehad, en mijn borsten zijn nu nog verre van mooi dus mijn foto's moet je niet bekijken nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jolletje

En en en hoe is het gegaan????

Ik ben vandaag ook weer terug geweest om pleisters en hechtingen eruit te halen ☺️

Het valt me gelukkig heel erg mee hihi

Hoop alleen dat mijn tepels nog iets ronder worden...

Foto's in mijn album ☺️

Druppel is trouwens wel duurder als ronde dus misschien heeft dat er idd wel wat mee te maken

Ik heb gewoon gebeld en gezegd dat ik toch ronde wilde en dat was geen probleem gelukkig

Diana ging bij mij van ronde uit en die prijs had ik dus ook gekregen van haar maar als je dan druppel neemt gaat de prijs wel omhoog hoor

Doei doeiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gegaan!! Maar wel wat beroerd geweest.

Hoop dat de pijn stel weg trekt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt er komt 700 bij! even schrikken was er erg van slag van gisteren want zowel koeijers als Diana hebben nergens over gesproken hiervoor.

Ik heb koeijers gesproken en die geeft aan geen ronde te willen plaatsen omdat dat niet naar mijn verwachtingen zal zijn en ik dan na 6 weken teleurgesteld bij hem kom.

Hij maakt geen lelijke borsten, ik moet als ik dat wil een andere arts zoeken.

Jolleke ik ga je fotos even bekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze erg mooi jolleke!!!

Je tepels komt wel goed!

En trouwens, bijna geen 1 tepel van iemand is helemaal perfect rond. des te natuurlijker is dit nu.

Welke protheses had jij nou?? en hoeveel CC.

Ik heb nog gebeld gisteren in krijg Middle High Profile CPG 322 mentor.

Wel schikken van die prijs maarja ga ik nu alles afblazen?!?!?!?!?!? nee toch?!?

Me gevoel is zo goed bij Koeijers, en toch blijft het een moeilijk verhaal wie en wat. je weet het nooit zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jolletje

Tuurlijk komt helemaal goed ik heb vannacht voor het eerst weer op mijn zij gelegen hihi

Dacht de eerste dagen ook echt.. maar ff doorbijten het is het waard, ze zijn nu al mooi zeg

Dank je wel fijn om te horen

Ik heb zelf ronde 400cc plus profile mentor

Nee Diana had ook niks hierover gezegd, ik vond de communicatie erg vreemd en zeker niet goed..

Ik heb er geen hele vervelende dingen door gehad maar klopte niet veel van

2 uur gewacht bij haar..

Advies van haar was lekker vol stoppen max... Dat ging niet door de lift..

Afspraak bij de kliniek stond helemaal niet in de agenda, uiteindelijk kon ik er toch tussen gelukkig ivm mijn vakantie.

Beetje onnodig contact met Diana vind ik zelf

Maar Als ik weer wat zou doen zou ik zeker terug gaan maar koeijers echt een lieve vakman ☺️

Groetjes Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee vind ik ook, wat ze zegt klopt van geen kanten.

En ze is helemaal nie top de hoogte van je na afspraken.

Die van mijn is ook verzet en al 3x doorgegeven en nog staat het niet goed in haar systeem.

Wat ik me dan afvraag he, waarom er bij jou lift en vulling wel een ronde prothese gebruikt kan worden en bij mijn niet?!?!

Waar wordt dat dan op gebaseerd he want als ik foto zie van jou ervoor en van mijn is bijna het zelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.