Ga naar inhoud

dr van Onselen accz


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben benieuw naar de ervaringen met Dr van Onselen het het ACCZ

Ik had gister een consult en had er eerst wel een goed gevoel over tot ik hoorde dat de operatie in Duitsland

plaats zou gaan vinden.

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nathalie

zelf wordt ik daar 17 mei geholpen en ze doen het in Duitsland volgens hun omdat ze daar strenger zijn op de hygieen

(weet niet hoe je dat schijft)

ik hoop zelf in ieder geval wel positiefe verhalen over hem

en vind het alleen maar beter dat ze daar strenger zijn

er staan heel veel verhalen op over Dr Van Onselen

lees ze allemaal eens dan zul je lezen dat het volgens mij allemaal wel goed zit

maar als je er geen goed gevoel bij hem dan zal ik als ik jou was ook ergens anders op consult gaan

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey

Ik ben 2 weken geleden in Bocholt geopereerd. Dat het in Duitsland is, vond ik niet erg. Het is maar iets over de grens en het is een mooie kliniek. De staff waar jij mee te maken krijgt is Nederlands, behalve de anesthesist.

En dr van Onselen is een super arts hoor. Er staan erg veel positieve verhalen over hem op de site dus check ze eerst ff.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedank voor de reacties, nu ik de beslissing genomen heb een bv te nemen ben ik er ook heel de dag mee bezig....

Ik lees idd veel goede berichten over dr van Onselen

Alleen, dat zo'n kliniek gevestigd word in Duitsland alleen om betere hygieën, geloof ik niet echt. Die regels zouden ze zelf ook in Nl kunnen handhaven.

Ik denk zelf dat het goedkoper is om het te vestigen in Duitsland of iets degelijks.

Of misschien dat de richtlijnen anders/makkelijker zijn...( al zeggen ze dat deze juist strenger zijn.)

tja, ik ben denk ik weer zo iemand die overal iets achter zoekt... :unsure:

Te vaak verkooppraatjes gehoord denk ik... Maarja, ik heb maar een lichaam :131:

Zijn er ook mensen die slechte ervaringen hebben met het Accz???

Ik kan erg weinig foto's vinden van zijn resultaten...zijn die natuurlijk (om te zien dan :) )

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jeannie

hoi nathalie,

Ik ben bijna 6 weken geleden geopereerd door dr van onselen. De kliniek in duitsland is heel netjes. super vriendelijke mensen en ze zorgen echt heel goed voor je. stellen je op je gemak! echt niets over te zeggen! Ik heb natuurlijke borsten en ben er echt heel blij mee. de duitste anesthesist is echt ook een toffe man. Ik was heeeel zenuwachtig voor de narcose, hij stelde me op mn gemak. Ik had zelf ook een vreemd idee in het begin over duitsland... maar achteraf is het zo goed bevallen. Het is natuurlijk ook heel wat een borstvergroting en elke vrouw maakt zich wel druk om dingetjes. Het is natuurlijk wel je lichaam!

ik kan iig zeggen: dat ik super ben geholpen in het ACCZ. en ik hoor hier meedere meiden met positieve reacties.

succes met je beslissing!

ps: welke maat heb je en wil je naartoe als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeannie,

Fijn dit van je te horen. Door de evaringen die ik lees, kan ik toch wat opjectiever zijn, dus bedankt!

Ik heb zelf een B cub (voor mijn zwangerschappen was dit een volle C) en ik wil graag terug naar een D cup, welk ik had toen ik borstvoeding gaf....ik was toen zooooooooo blij :D

Mijn man, had het liever niet, maar staat nu wel achter mijn beslissing. Ik vind dat ik het wel verdient heb na 2 zwangerschappen en nu weer maatje 34 (Ik heb mijn oude figuurtje weer terug, ondanks ik 36 kg aankwam!) Tja,.... maar dat zie je dan wel aan mijn borsten :82:

Ik vind het moeder zijn geweldig...maar ik wil ook mezelf zijn!

Dus: ik ben er uit ik wil een BV,nu dus nog de kliniek..

Bij hoeveel klinieken ben jij vooraf geweest??? Of was je meteen overtuigd bij het ACCZ?

Veel liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie, welkom!

Ik ben aleen naar ACCZ geweest en was ook gelijk overtuigd. Ik woon sowieso vlakbij dus ik ging er om die reden als eerste naar toe maar ik wou eigenlijk al niet meer ergens anders heen, ik dacht 'dit wordt het'.

Eerst was het nog in Utrecht, en net de week dat ik geopereerd werd gingen ze naar Duitsland, toen was mijn operatie 3 dagen uitgesteld. Maar het is erg mooi in Duitsland. Ik vond het eerst ook wat vreemd om naar Duitsland te gaan maar het is er zo schoon en netjes. Dat hebben die Duitsers toch wel vind ik, mijn orthodontist zat vroeger ook in Duitsland, was ook al zo'n steriel mooi gebouw.

Ik ben errrrrug positief over Van Onselen, het resultaat en zijn team.. ook de locatie, prijs, informatie vooraf + na de operatie vind ik goed. Ze nemen de dag na de operatie contact met je op om te vragen hoe het met je gaat en je krijgt 2x een controle waar ze ook weer de tijd nemen om je vragen te beantwoorden.

Ik heb van een aantal dames hier die door hem geholpen zijn de foto's gezien, en ik vind ze bij ons allemaal mooi geworden. Geen verschillen tussen de borsten, dezelfde grootte van borsten en symetrisch, vind ik ook belangrijk! En natuurlijk dat ze natuurlijk lijken en niet van die nepballen.

Denk dat de reden voor verhuizing naar Duitsland idd de kosten zijn, Duitsland is toch goedkoper om te wonen? Nja het is vanaf de grens bij Doetinchem zo'n 30 minuten. Het zit in een winkelstraatje, mijn moeder die mee ging mocht op mijn kamer blijven maar zij was nog even de winkelstraat ingelopen haha.

Vond het ook fijn dat toen ik wakker werd uit de narcose, mijn moeder gelijk bij mij mocht komen, nog voor ik de kamer opging, daar zat ze ook al die tijd bij me, erg prettig.

Als het enige puntje de locatie is zou ik zeggen dat je je daar absoluut niet druk om moet maken. Het is geen vies hol in het buitenland, of 1 of andere vage kliniek in Turkije ofzo ;) Het is een mooi en net gebouw.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jeannie

hoi nathalie,

ik ben alleen bij het accz geweest. voor mij was het en dichtbij huis en de indruk was echt prima! twijfel over wel niet doen had ik niet meer, wilde het al 2,5 jaar! ik ben 24, wel nog jong dus maar heb een zoontje van 2,5 en na de zwangerschap+borstvoeding en 20 kilo afvallen bleef er een uitgezakte c over! was heel onzeker... zeker nu ik lekker was afgevallen, maar geen borsten meer had! nu ben ik echt heel blij en heb weer mooie volle borsten!

ik hoop alleen dat het zo blijft... want ik en mn vriend willen met de tijd nog wel een kindje... niet nu maar binnen nu en 2 jaar misschien. ik heb tijd genoeg! haha

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Ja we hebben alkaar bij het accz ontmoet en je hebt gezien hoe tevreden ik ben. Mijn foto's kun je in de gallerij bewonderen je heb me al toegevoegd als vriend dus voor jou geen probleem.

Ik ben net als de andere heel tevreden en zou t zo weer doen.

(maar hoop dat dit niet nodig is natuurlijk) :131: .

Er is trouwens bij mij 380 cc ingegaan en ik ben van 75a naar een 75 E gegaan. Lijkt groot maar ik vind t niet zo ik begon die vrouw die de maat op nam bij de hunkemoller dan ook uit te lachen ik dacht dat ze een grapje maakte maar toen ik van mijn nichtje ook nog 3 bh's cup e kreeg was dat dus niet.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij raade Dr van Onselen een proteese aan van 265 CC

Ik heb zelf een B cup en wil naar een D

Vraag me af of het voldoende is, twijfel omdat ik bij de meeste lees dat er meer CC ingegaan is.

Maar goed, Dr van Onselen zal het wel weten.

Misschien oogt het bij mij snel te groot omdat ik vrij smal ben (maat 32/34)

Tja, ben kennelijk een twijfelaar :blink:

Maarja, als je het doet.....doe het dat goed : denk ik altijd maar.

Veel liefs voor alle meiden die alleen al door te reageren zooooooo steunen. TOP :109:

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij raade Dr van Onselen een proteese aan van 265 CC

Ik heb zelf een B cup en wil naar een D

Vraag me af of het voldoende is, twijfel omdat ik bij de meeste lees dat er meer CC ingegaan is.

Maar goed, Dr van Onselen zal het wel weten.

Misschien oogt het bij mij snel te groot omdat ik vrij smal ben (maat 32/34)

Tja, ben kennelijk een twijfelaar :blink:

Maarja, als je het doet.....doe het dat goed : denk ik altijd maar.

Veel liefs voor alle meiden die alleen al door te reageren zooooooo steunen. TOP :109:

Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik had eerst op advies van van Onselen 330 cc maar wilde zelf 50 cc meer, en ik heb daar geen spijt van moet ik zeggen, want als je achter de spier doet verlies je een enkele cc dan waneer je het voor de spier doet.

liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Nu nu ik er eindelijk uit ben om bij het ACCZ een BV te gaan doen, google ik( als twijfelaar)

op dr van Onselen. Ben daar toch wel een beetje van geschrokken. Volgens de berichten zou hij 2 maal betrokken zijn bij de dood van een patiënt bij een cosmetische oparatie.

Wellis waar is hij daarvoor vrij gesproken ( geloof ik,heb niet alles gelezen) maar ik werd wel oversploelt met negatieve ervarignen ect. Tja, over elke arts word er wel geroddeld, maar voel me toch raar als ik bij diverse sites teksten lees als: "dodelijke klungelaar" "cosmetische slager".....

tja Dilema, of zit ik me nu een hoop onzin in mijn hoofd te halen... want ik lees op deze site juist heel veel positieve berichten :blink:

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ben even verder gaan kijken. Bij netwerk bleek in 2007 dat hij zich vals uitgegeven had als p.chirurg bij omdat hij daar nooit een diploma voor gehaald heeft.

Zowel in 2004 en 2007 is er een jonge patient overlenden bij een cosmitische opatratie: liposcutie/ borstvergroting....Ook melde hij dit niet!

tja.......help

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nathalie

het klopt dat er bij hem 2 mensen zijn overleden

maar als je verder leest van ervaringen na 2007 heb ik haast geen klachten gezien

en ik vind als je de meiden hier kijkt na wa het geworden is dat dat toch wel heel mooi geworden is en jah iedere pc heeft wel wat ik wist het al voordat ik na hem toe ging en zelf had ik bij hem op da moment een heel goed gevoel ook al is dat bij hem voorgevallen

mijn vriend weet het ook en zecht ook dat hij er toch een goed gevoel bij heeft

en bij de laaste had ze al een lipo gehad en een bv wat niet naar haar wens was maar je weet maar nooit of ze mischien ook al wel ziek was of weet ik veel wat allemaal het is jammer dat hij het op zijn naam heeft maar zijn bv zijn goed van wat ik heb gezien dus ga maandag met alle vertrouwen onder het mes

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik heb ook een keer ergens gelezen dat één van de meisje onder invloed was van bepaalde middelen. En bij de andere dat de anesthesist degene is geweest die een fout heeft gemaakt... sowieso weet ik nooit wat ik moet geloven in de media. Ik weet alleen dat ik persoonlijk een heel goed gevoel had tijdens het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je mag daar dr. Van Onselen vrij naar vragen, heb ik toen ook gedaan.

Er is toen inderdaad iemand overleden, maar dr Van Onselen is vrijgesproken, hij heeft dus niets verkeerd gedaan.

Hij is wel een chirurg met de juiste papieren, dit is na te lezen op internet. Ik twijfelde net als jij ook hier om en heb het daarom tijdens het consult besproken. Hij is heel open en eerlijk hier in geweest.

Dit is geen dokter Goerdin ofzo. Maar ik snap dat je natuurlijk ongerust bent, wat ook heel logisch is als je zo iets leest. Weet wel dat hij tijdens de rechtzaak is vrijgesproken. En ook al is dat positief, de berichtjes zullen altijd op internet blijven. Van de 1000 positieve berichten en 1 negatief bericht, blijft de negatieve altijd bij.

Bij 1 meisje ging het volgens Otteline idd om medicijnen. Ze zei 'als iemand niet doorgeeft wat ie echt gebruikt, dan kan dat echt slecht zijn'. Daarom moet je dat formulier ook echt 100% eerlijk invullen.

De reden van mij om het toch te doen is dat hij jaarlijks een paar 100 borstvergrotingen doet, + alle andere operaties die je maar kan bedenken.. Bij operaties in ziekenhuizen melden ze ook niet hoeveel personen zijn overleden bij een arts. Al met al vind ik 2 op de misschien 3000 mensen niet angstig veel.. en na alle positieve reacties + mooie foto's was het voor mij een reden om het te doen. Het is absoluut geen prutser, vind de borsten die hij 'maakt' (hoe zeg je zo iets ahhaha) eigenlijk de mooiere borsten

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, bedankt voor jullie reacties! Het was voor mij toch even schrikken toen ik juist besloten had er voor te gaan. Na een nachtje slapen en julie reacties kan ik het weer beter relativeren. Wat ik een positief punt vond was dat hij ten alle tijden zijn verhaal op TV deed. Dat zegt ook wel iets.

Nogmaals, bedankt voor de reacties!

XXX Nathalie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Ik had dit ook gelezen en had zo iets van ja dat overkomt elke dokter wel eens het blijven mensen maar ja het zal jou dan net overkomen he. Maar als je dan leest dat t meisje niet eerlijk is over medicamenten die ze neemt dan doe je het je zelf aan.

Ik heb het idee dat lipo ook risico voller is dan een bv. er is vorige week ook iemand in een kliniek in Rotterdam geloof ik met spoed naar t ziekenhuis afgevoerd ze hadden de milt doorboord tijdens de lipo.

Dit lijkt me echt gevaarlijker als een bv.

En dr van Onselen en zijn ass dokter zij me dat hij vorig jaar alleen 500 bv's heeft gedaan.

Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent.

x Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi monique,

Ja, je zal wel gelijke hebben. Maar goed ik schrok eerst gewoon even. 't niet niks, maar goed dan ga je verder denken...elke arts maakt wel eens fouten en hij is er ook niet strafrechelijk voor vervolgd. En dan haakt de media er lekker in....leuk onderwerp natuurlijk. Zo'n verhaal verkoopt beter dan wanneer iemand overlijd na een medische operatie.

Gr nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heeft niet iedere arts zoiets, om mijn kritische mening te spuiten:

- de operatie had in eerste plaats nooit moeten plaatsvinden, een goede chirurg wijst patiënten af. Een lipo bij dat meisje komaan. laten we hopen dat andere chirurgen wat minder operatiegraag zijn in het vervolg

- en het ligt aan de verantwoordelijke verpleegkundige of wie dat dan ook is om de pre op goed door te nemen, want sommige vergeten het gewoon of denken dat heeft toch niets mee te maken. Patienten moet je vaak tegen hunzelf beschermen :) Maar goed dat kan ik nergens vinden hoe hard ze door gegaan zijn op dat.

En verder gewoon je gevoel volgen, als je jou daar goed bij voelt dan moet je daar gaan! En niet teveel aantrekken van de gebeurtenissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lesilla, ze bespreken de vragenlijst voor de operatie. Maar als ik zit te liegen, is er toch niemand die dat doorheeft? Zij weten toch niet wat ik thuis inneem voor medicijnen?

Ik vind het ook iets van eigen verantwoordelijkheid om zo'n lijst in te vullen hoor. We zijn allemaal volwassen en als je die lijst niet naar waarheid invult en er gaat wat mis, dan ligt zo'n probleem echt niet bij een arts.

Dat hij is vrijgesproken zegt toch ook genoeg?

Ik vind het sneu voor die man dat dit soort shit verhalen zo rond blijven gaan op internet. Zo'n rechter doet toch niet voor niets een uitspraak? Of moeten we altijd maar twijfelen als iemand onschuldig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja Excella, ben het helemaal met je eens! Toen ik op onderzoek uitging een paar maanden geleden, werd ik echt boos van de berichten van de media. Ze proberen er alleen een zo groot mogelijke hype van te maken... ongeacht de waarheid. En inderdaad: als jij liegt over jouw medicijnen/drugsgebruik, ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf en niet bij de arts of zijn team!! Dat zou helemaal wat zijn zeg

Moest ook wel hard lachen toen ik las dat een aantal journalisten voor een aantal uren in de cel zijn gegooid vanwege hun matige gedrag tegenover Dr. van Onselen en zijn team :145::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist ook van tevoren dat Dr van Onselen 2 medische missers op zijn naam had staan. Maar dan bedenk ik me ook: alsof hij dat expres heeft gedaan?! Hij zal het ongetwijfeld, net als iedereen, enorm erg gevonden hebben. Zijn carriere bijna in de goot. Dat wil toch niemand? En bij de laatste gebeurtenis had het meisje idd dingen verzwegen. Lijkt mij in mijn ogen niet echt heel slim, maar goed dat ieder voor zich.

@ Lesilla

Waarom zou die operatie nooit uitgevoerd mogen worden? Waarom zou een meisje van 18/19 geen lipo mogen ook al zou dat volgens een arts wel verantwoord zijn? (want volgens Dr van Onselen was het wel verantwoord) Wat ik heb gelezen was het niet zozeer om hoeveelheden vet weg te halen maar een correctie. Waarschijnlijk had ze ergens aan 1 kant meer vet dan aan een andere kant en werd dat gecorrigeerd met een lipo.

En als iemand ergens in de 30 is die een bv en een lipo wilt en ook hetzelfde had verzwegen als dat meisje dan denk ik niet dat zo'n iemand van 30 er veel beter uit zou komen. Nogmaals: de leeftijd speelde geen rol. Dr. van Onselen heeft dat meisje niet gevraagd om te liegen/iets te verzwijgen.

En buiten Dr van Onselen om. Geloof mij maar dat er meer artsen zijn die eens een fout hebben gemaakt en dan is het niet eens de schuld van de patient zelf. Tenslotte zijn we allemaal mensen en kunnen wij allemaal fouten maken. En het feit dat een bv óf een lipo e.d. niet medisch verplicht zijn kunnen wij ook van te voren bedenken dat het risico's met zich mee kan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.