Ga naar inhoud

Dr Demeyere - Dr Lefevre


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik ben nieuw hier....

Ik wou even vragen wat jullie ervaringen zijn met Dr Demeyere ( gent) en Dr Lefevre ( Aalst)

Ik ging deze week bij beiden op consultatie en had bij beiden een goed gevoel.

Wil de operatie zeker laten uitvoeren, maar twijfel....

Dr Demeyere plaatst de protheses voor de spier en Dr Lefevre achter de spier.

Volgens Lefevre heb ik iets te weinig weefsel bovenaan en dus kans op zichtbaarheid na plaatsing.

Ik las hier ook dat er soms ook geopteerd wordt voor dual plane.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik heb nu een "lege" B en hoop naar een D te kunnen gaan.

Beiden opteren voor 295 cc of 335cc.

Alvast heel erg bedankt voor jullie tips/info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iedereen,



Ik ben nieuw hier....


Ik wou even vragen wat jullie ervaringen zijn met Dr Demeyere ( gent) en Dr Lefevre ( Aalst)


Ik ging deze week bij beiden op consultatie en had bij beiden een goed gevoel.


Wil de operatie zeker laten uitvoeren, maar twijfel....


Dr Demeyere plaatst de protheses voor de spier en Dr Lefevre achter de spier.


Volgens Lefevre heb ik iets te weinig weefsel bovenaan en dus kans op zichtbaarheid na plaatsing.


Ik las hier ook dat er soms ook geopteerd wordt voor dual plane.


Wat zijn jullie ervaringen hiermee?


Ik heb nu een "lege" B en hoop naar een D te kunnen gaan.


Beiden opteren voor 295 cc of 335cc.



Alvast heel erg bedankt voor jullie tips/info


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!

ik heb een erg fijn gesprek gehad bij demeyere. Hij is duidelijk,neemt de tijd voor je, vakbekwaam, eerlijk en erg netjes. Hij maakt prachtige natuurlijke borsten van wat ik hier heb gezien en plaatst ze voor de spier.

Dit herstel duurt vaak minder lang en was voor mij ideaal omdat ik erg veel met mn armen en handen werk/sport.

Ik denk dat hij de arts gaat worden die me gaat helpen!

wil me echter ook nog even iets gaan verdiepen in de monobloc hydrogel.

Veel succes! Bij demeyere ben je in ieder geval in erg goede handen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boob01,

Fijn te horen!

Ik had ook een goed gevoel bij Demeyre, maar ook bij Lefèvre.

Ik verkies eigenlijk ook voor de spier en zou heel graag gaan voor ronde maar heb maar weinig weefsel boven de borst.

Demeyere sprak van anatomische voor de spier en Lefèvre van anatomische achter de spier ( omdat ze voor de spier meer de kans hebben tot kanteling).

Ik heb een 2e consult gepland bij demeyere eind augustus, hoop dat dit me wijzer maakt.

Jij ook veel succes he :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo!

Heb vorige week mijn BV laten uitvoeren bij dokter Lefèvre en ben er zeer tevreden mee. De mijne is achter de spier en ziet er zeer goed uit, maar heb wel al behoorlijk veel pijn gehad. Ik vond het zeer leuk dat hij zelf een heel goed idee heeft van welke maat bij jouw lichaam zou passen. Anderzijds vind ik wel dat hij uit zichzelf zeer weinig informatie geeft, heb alles er echt zelf moeten uitsleuren. Ik merk bv dat veel mensen hier op 't forum op de hoogte waren van dingen waar ik nooit iets over verteld werd. Dus je moet echt zelf goed informeren en zeer veel vragen stellen!

Hoop dat dit een beetje helpt, heel veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo,

Ik ben ook op consult geweest bij Dr. Lefevre in Aalst. Hij gaf me wel veel informatie vond ik. Op 23 oktober is het mijn beurt om een borstvergroting te krijgen. Gezien mijn bouw raadt hij anatomische achter de spier aan - 225cc of 250cc. De juiste hoeveelheid zou hij bepalen op het moment van de operatie.

Ik heb nu 75A. Wat denken jullie zou ik een B of een C hebben met deze hoeveelheid?

Waren jullie uiteindelijk tevreden van het resultaat en hoe verliep jullie herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Oh ik heb juist hetzelfde voor. Ik ben bij dr lefevre geweest 

ik had ook goed gevoel, hij heeft me veel info gegeven. Hij wil idd borstvergroting achter spier doen, wat nogal pijnlijk is. 

Morgen ga ik op consult bij dr demeyere. Ben benieuwd wat hun gaat zeggen. 

Wat is uiteindelijk het beste? Ik heb bang dat mijn borsten terug zouden uitzakken. 

 Ik ga dit forum zeker verder volgen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word 17 oktober door dokter De Meyere geopereerd. Ik krijg ook de anatomische voor de spier. Ik verkies zelf ook voor de spier omdat het mij gewoon een heel degoutant gedacht geeft dat je borstspier je prothesen misvormd als je ze opspant enz. blaahh eng idee :o 

ik heb gewoon heel erg veel vertrouwen in De Meyere :) 

Succes met je keuze ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.