Ga naar inhoud

Wie heeft t verwijderen van borstprotheses op grond van medische indicatie vergoed gekregen?


Aanbevolen berichten

Oké Thx! Vervelend dat lang moest duren, speciale reden voor? M'n pc gaf aan dat t eerder n formaliteit is als patiënten aan alle kenmerken voldoen en dat er gemiddeld 10 dg voor staat maar Miss situatie afhankelijk ntl

Cz gaf aan dat t langer kan duren als er nog van alles opgevraagd moet worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi anaarc1990

Ik heb ze idd laten verwijderen maar wel meteen nieuwe laten zetten. Ik moest alleen de nieuwe protheses betalen (1390€)

Ze zijn verwijderd omdat ik kapselfractuur had

Ik had 13 jaar terug protheses van mc ghan limited 320 cc rond nu heb ik protheses van silimed 470 cc anatomisch om vooral ook onderin m'n borst op te vullen en dit merk om de kans om opnieuw kapselfractuur zo klein mogelijk te houden

Ik kreeg na de tweede zwangerschap en t geven van borstvoeding veel harde stukken en ingetrokken/ingedeukte stukken vooral rechts had ik er veel last van, weet ni of we al vriendjes zijn maar dan kun je de voor foto's zien, vooral rechts zie je het, m'n borsten waren ongelijk en rechtsonder zat een soort van deuk

Vervelend dat je zoveel vage klachten hebt, veel vrouwen leggen een verband met hun protheses maar het kan ook iets anders zijn.. Vaak weet je t pas echt zeker als je ze hebt verwijderd.. Dat is t lastige... Welke protheses heb je en hoe lang? Heb je verder wel eens lichamelijke onderzoeken gehad, bloed geprikt ed om t een en ander uit te sluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.