Ga naar inhoud

wondverzorging


Gast kelliebellie

Aanbevolen berichten

Gast kelliebellie

hoe moet ik mijn wonde verzorgen ? wellnesskliniek zegt dat die brief niet klopt dus ik kan er helemaal ni meer aan uit ! ben geoppereerd door dr damen

kan misschien iemand dat door hem is geoppereerd zeggen hoe je je achter af verzorgd hebt

dankj

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kel,

idd,iedere arts heeft een andere werkwijze.

maar vaak hoef je niets te doen hoor!

ik heb 2 weken een pleister op mijn wonden gehad. en die zijn er pas af gegaan met de hechtingen verwijderen.

daarna mag je gaan smeren mits de wond helemaal dicht is maar dit heb ik dus niet gedaan....

dus ik weet niet goed wat je precies wilt weten? het beste is nix doen,alles moet zo droog mogelijk blijven de eerste 2 weken... zolang de hechtingen erin zitten dan.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Kelliebellie,

Dokter Damen verkiest een droge wondverzorging.

Niks aan doen dus zolang er korstjes zijn.

Nadien mocht ik wel littekencrème smeren.

ik heb een heel mooi klein lidteken. Was meteen mooi genezen eigenlijk.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er niks aan doen tot die draadjes verwijderd worden, enkel indien het kompres doordrenkt is met wondvocht dien je het te vervangen. Heb jij nog die bandage aan? Die van mij die begon steeds maar losser en losser te zitten en heb dan gebeld en mocht ik een stevige sportbh aan.

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hoor je het weer, de ene pc heeft een andere voorkeur dan de andere

ik doe nu stage op algemene heelkunde, en daar zitten ook pc bedden bij, en vandaag heb ik iemand weggestuurd die haar chirurgische wond moest insmeren met een zalf :)

Dus wat het beste is verschilt van pc tot pc

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.