Ga naar inhoud

gem : 10 juni 2015 :


Aanbevolen berichten

Dag, ik ben Gem en heb 9 dagen geleden een borstverkleining gehad. Het resultaat is helemaal geweldig, ik ben van een f-g naar een D gegaan. Het is zo mooi geworden, mooier dan ik had verwacht. Maar nu heb ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels, ook de huid onder de tepels voelt doof aan. Ik zou graag van anderen horen of ze dit ook eerst hadden en dat het gevoel weer teruggekomen is.

Groetjes Gem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gem,

Ik heb een borstvergroting gehad en inprincipe snijden ze bij zowel een borstverkleining als een borstvergroting je zenuwen door. Hierdoor verlies je je gevoel in je tepels en aan de onderkant van je borst. Dit is inderdaad een doof gevoel.

Dit moet zich gaan herstellen als je zenuwen weer aan elkaar gaan 'groeien'.

Nu ben ik 7 weken po en ik heb al denk sinds 3 weken po weer gevoel in mijn tepels maar dan een 'pijnlijk' gevoel, wat ook volkomen normaal blijkt te zijn. Ik heb nog steeds een doof gevoel aan de onderkant van mijn borst.

Men zegt dat dit zich allemaal zal herstellen, in de meeste gevallen, maar dat dit wel even kan duren.

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan het tot 1 jaar duren voordat je gevoel in de tepels terug is , als het überhaupt terug

komt .Bij mij heeft het ook lang geduurt , maar mijn gevoel is er weer ..(tepel reageert ook op aanraking )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

ik denk dat het gevoel wel terug komt na een tijdje . moet vanbinnen ook nog helemaal genezen he ;) de zijkant van mijn l-borst voelt ook dof aan . bij mij waren ze over gevoelig als ik moest niesten of een film met een emomomentje deed het toch pijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

*** Ik heb een lift gehad, na een maand of 3 kwam mijn gevoel in de tepels weer terug. Mijn rechterborst is later nog eens geopereerd (pocket vastgehecht aan de ribben, en terug huid weggehaald) en daar heb ik nu 3 jaar later nog maar minimaal gevoel in. Hij reageert ook later op koude met stijf worden, maar doet t nog wel ;-) Afwachten dus of de zenuwen voldoende herstellen.

Groetjes van Ingrid,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een vreemde vraag, maar wilden jullie ook dat het gevoel in je tepels terugkwam?

Van mij hoeft dat namelijk niet. Liever niet, eigenlijk. Ze zijn erg gevoelig en vrij groot en bij het minst of geringste staan ze rechtop. Zodoende draagik altijd een voorgevulde bh en meestal een zwart shirt. Ik vind dat zo genant, van die knoppen die er doorheen prikken...

Daarnaast voel ik elke aanraking als een soort vonkje, of er nu iemand langs me af loopt, als ik bv met handdoek erover ga...ik vind dat gevoel juist helemaal niet prettig.

Van mij mag het wegblijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ook blij zijn als gevoel terug komt, bijna 9 wk po en links voel ik niks. En reageren ook niet waardoor ik dus juist zo'n grote ronde schijf heb, zit wel over te denken om er een piercing in te zetten. Nu voel ik toch geen pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.