Ga naar inhoud

Biebeltje : 12 juli 2010 : Dr D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Gast Biebeltje

Aanbevolen berichten

Gast Biebeltje

Dag dames

ik heb recent besloten om voor een borstvergroting te gaan. Net als zovelen vrouwen is mijn mooie C na mijn twee borstvoedingen van de aardbol verdwenen... En dit zou ik graag in ere hersteld zien!

Maar ik zit met zoveel vragen...

Je leest zoveel op het internet: je denkt van 'dit is blijkbaar een goede chirurg' en even later kom je weer een heleboel slechte reacties tegen.

Ik weet dat je best het eerste consult afwacht, maar er zijn zoveel plaatsen waar je terecht kan voor een borstvergroting.

Ik heb een afspraak gemaakt bij dr. Meylemans in Turnhout, en net nog bij dr. Damen in Genk. Van deze laatste heb ik al hele slechte dingen gelezen!

Ik krijg er bijna schrik van! Wat moet je nog geloven?? En heeft iemand ervaring bij dr. Nelissen in Hasselt?

Wie heeft er nog goede ervaringen van chirurgen tussen Hasselt en Turnhout?

En je leest bijna altijd dat het resultaat mooi oogt, maar hoe zit het met het gevoel? Voelt zo'n borst nog natuurlijk aan?

Wie kan mij van mijn getwijfel afhelpen?

Bedankt alvast... :)

groetjes

Biebeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Biebeltje,

Alvast veel succes met je zoektocht! Je komt er wel.

ikzelf ben bij dokter Damen geweest in de welness kliniek. Je kan mijn topic vinden bij de operatieverslagen.

ik heb zeker niet te klagen over de arts én de kliniek. alles is me zeer goed bevallen! op dit forum vind je zeker nog dames die bij hem geweest zijn. tot nu toe allen zeer tevreden.

Op borstenforum .nl zijn de dames over het algemeen vrij negatief over de kliniek, ik weet het. Ik ga er niet meer op omdat ik gewoon niet geloofd wordt omdat ik zó tevreden ben! Verder heb ik over Damen een negatief bericht gevonden ivm een penisverlenging ofzo.

Ben een beetje curieus, maar wat ben je nog tegengekomen?

Als je nog vragen hebt...

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Biebeltje ,

mss moet je eerst eens algemene info zoeken over borstvergroting en dan voor jezelf uitmaken wat je (niet) wil .

Zoek je kliniek/ziekenhuis die het dichts bij jouw keuzes ligt .

In mijn topic begin ik met de dingen waarop ik mijn keuze maakte , dat is heel persoonlijk en voor iedereen anders . In mijn 2de bericht probeer ik uit te leggen wat voor gevoel het is .

Ik ben zeer tevreden over het rezultaat , het overtreft zelfs mijn verwachtingen .

Want niet enkel je buitenkant veranderd , ook de binnenkant maar dat laatste begrijp je wel tegen dat jij hersteld bent van een bv .

Op dit forum zal je ook verschillende verhalen tegenkomen en ook hier zijn meningen uiteenlopend .

Het verschil is dat men hier je keuze respecteerd , ook al zijn 'ze' 't niet met je eens .

We proberen elkaar wat info en ervaring mee te geven , dat is al .

"Geen enkele vraag is dom , enkel de dommerik stelt geen vragen" :38:

Fijne zoektocht hier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Biebeltje

sluit me aan bij B-Cupje,ze heeft alles al verteld,wat ik wou vertellen.

je komt er wel,lees je goed in,ga op gevoel af,en neem-plan een paar consulten.en bereid je goed voor,zodat je weet waar je mee bezig bent.

sucses met je zoektocht

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Biebeltje

Dag Poes!

Bedankt voor je antwoord! Sorry dat het zolang heeft geduurd eer ik je terug kon schrijven, maar het is hier nogal hectisch geweest de afgelopen week...

Ik heb ondertussen afspraken gemaakt voor een eerste consult bij drie verschillende dokters: Dr. D'Hondt in Tongeren: zijn website, zijn foto en de vele positieve reacties spraken mij zeer aan. Hier in Turnhout hoor ik ook veel positiefs over Dr. Vermeylen, dus ook bij hem heb ik een afspraak gemaakt.

En dan Dr. Damen in de W.K... Ik weet niet goed wat ik van hem moet denken...

Ik belde voor een eerste consult bij Dr. Visser, maar zij is enkel op dinsdag aanwezig. Ik geef les, dus dat ging niet voor mij. En wachten tot in de grote vakantie zag ik niet zitten! ;) De secretaresse die ik aan de lijn kreeg, zei me dat Dr. Damen wel vrij was en dat ze hem één van de betrouwbaarste plastisch chirurgen vindt daar. Ik had over hem op de website geen info gevonden, maar goed, ik zei toe.

Meteen hierna wilde ik toch wat info over hem opzoeken op het internet, en het eerste wat ik te lezen kreeg was:

http://plastischechirurgie.startpagina.nl/prikbord/9739963/9973173/re-niet-naar-de-wellnesskliniek-aub#msg-9973173

Niet meteen een goed begin he! Over het algemeen toch meer negatieve zaken te vinden over de Wellnesskl. dan positieve... Ik weet gewoon niet wat ik moet denken...

De twee andere artsen zijn pc's die verbonden zijn met een ziekenhuis. Zij zijn een stuk duurder dan de WK in Genk. Maar ik ben van mening dat als ik toch ga voor een borstvergroting, dat het zeker te goei gedaan moet worden. En dan wil ik geen negatieve reacties lezen over die dokter...

Soms twijfel ik zelf nog of ik het wel of niet zou doen... Als ik namelijk in de spiegel kijk, dan zie ik mooie borsten... Ze zijn nog prachtig van vorm, maar alleen een beetje leeg... en met de zomer in aantocht, en de kleedjes en topjes die hier liggen mooi te wezen... verlang ik terug naar mijn C-cup van weleer...

Met een push-up is dit probleem gedeeltelijk verholpen, maar toch... Het is niet hetzelfde...

Heb jij ook zo zitten twijfelen??

Ik ben een echt twijfelgat...

Twijfelende groetjes

Biebeltje

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Biebeltje,je twijfelt idd flink,weet je wel zeker dat je deze stap kunt/durft/wilt nemen?

het is niet niks he,besef dat goed,zijn moeilijke zaken al met al bij elkaar he..

en jee,wat een nare berichten las ik ook in je bijgevoegde link,daar zou ik als ik in een zoekspeurtocht zat,ook niet echt vrolijk en positief van worden,verder hoor ik vrijwel toch veel goede verhalen alsnog,maar goed,je leest overal hier en daar wel iets,zowel negatief als positief natuurlijk.

nou sucses met beslissen zal ik maar zeggen

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Biebeltje,

ik geef geen negatief oordeel over een of andere kliniek,pc of dergelijke maar jouw gevoel moet goed zijn! als je twijfelt niet doen! dan een andere pc/kliniek zoeken.

heb je er 100% vertrouwen in; gewoon doen. er zijn maar genoeg dames daar geholpen (al dan niet door die arts) die wel erg tevreden zijn.

succes

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was benieuwd naar je link omdat je hier van Dr Damen en ook de Wellnesskliniek weinig 'slecht' leest .

Ja sorry als er hier anderen aanstoot aan nemen maar laat dat nu gewoon een vreselijk negatief forum zijn waar de WK al 2 jaar door enkele 'dames'(is mijn inziens niet echt het goede woord) wordt geboycot . Ze hebben er zelf nooit een voet binnengezet . Je kan daar echt niks fatsoenlijk posten of ze zijn aan 't schelden . Hier is ook niet iedereen 't met elkaar eens maar keuze's zijn vrij , we kunnen enkel onze eigen ervaring delen .

Enfin , 't is wel zoals Patries zegt : je gevoel moet wel goed zijn want een bv doet al genoeg met je dat je'r beter niet met stress (of schrik) aan begint . In iedere kliniek gebeuren heel soms wel eens fouten , chirurgen zijn mensen en mensen vergissen zich soms . Denk niet dat je een kliniek zult vinden waar nog nooit iets is misgelopen want al zijn de risico's tegenwoordig klein , ze zijn er wel .

Iedereen heeft die twijfel wel even hoor , meestal een paar dagen voor de operatie : 'doe ik er wel goed aan'.

Slim van je om dan bij verschillende chirurgen consulten te plannen . Niets is bindend , je kan je oor eens te luister leggen , even laten bezinken en - veel - later nog dé beslissing nemen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Biebeltje

Hoi hoi dametjes

het was een spannende dag... namiddag mijn eerste consult gehad bij Dr D'Hondt in Tongeren!

Hij was de eerste plastisch chirurg die ik zag, maar ik denk dat ik de andere 2 afspraken ga afbellen...

Hij stelde me zo op mijn gemak, vertelde onverbloemd wat er allemaal kan gebeuren, zetten alle voor- en nadelen op een rijtje, stelde alle mogelijkheden voor...

Ik had een hele hoop vragen op een blad gezet, maar eigenlijk moest ik na zijn professionele uitleg nog maar 2-3 vragen stellen.

Na een half uurtje uitleg en vragen stellen, volgde het 'passen' voor de juiste maat. Ik wil gaan voor zo'n natuurlijk mogelijk resultaat, terug naar mijn volle C die ik had vóór de geboorte van mijn zoontjes. Hij stelde me de anatomische voor, 280cc of 320cc.

Och boy... wat was het fijn om terug wat vulling te zien onder dat hemdje!! :lol:

Maar nu volgt de verschrikkelijke keuze... voor welke gaan we??? Ik sport graag, maar ik ben geen intensieve sporter. Hij raadde me de 280cc aan als ik van plan was te blijven sporten. Pfff... Moeilijke keuze...

Wat zouden jullie me aanraden?? Ik weet dat het een hele persoonlijke keuze is, maar ik heb geen idee hoe ze er definitief gaan uitzien na enkele maanden. Dr D'Hondt zei me dat het definitieve resultaat iets kleiner gaat uitvallen dan nu bij de try-out.

Vallen ze echt later kleiner uit na enkele maanden??

Graag reactie!! :68:

Ik vond Dr D'Hondt een zeer aangename, rustige en professionele man: daarom heb ik meteen gepolst naar de eerstvolgende datum dat vrij was:

morgen leg ik mijn operatie vast!

12 juli... here I come!!

Liefs

Biebeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Biebeltje,

ten eerste wat fijn! zo goed als een datum. spannend zeg!

en IK zou voor de grotere maat gaan. maar ik hou van grotere borsten en de grootte went erg snel. maar goed,zoals je zegt; het is jouw lijf en jouw keuze!!

en ik heb ff je topics samengevoegd. is handiger en blijft het overzichtelijker. en de dames die je volgen krijgen nu ook automatisch bericht ;)

succes

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

wink.gif Hey Biebeltje

Wat fijn dat je zo een goede gevoel bij D'Hondt had!35.gif Ik was er ook iets meer dan 2,5 weken terug door hem geopereerd! En het is echt super mee gevallen hoor!101.gif

Heel ardige en super vakkundige man is dat! Heb er over zo veel over hem kunnen lezen en zijn resultaaten mogen bekijken! Als je er interesse hebt kan je ook even mijn topic erover lezen

En wat je er over de consult schrijft, komt me ook zo bekend voor! Had zelf ook thuis heleboel vragen op het bladje neer gezet, maar na zijn uitleg had maar enkele vragen over3.gif , hij nam alle tijd voor alles rustig uit te leggen en kon ik ook na wat opmeting en mijn voorkeuren een paar prothesen kunnen passen, want ik wou het ook zo natuurlijk mogelijk krijgen.

Ik ben wel een sport freak! hihi5.gif , maar dat komt wel goed hoor met die cc's. Je moet goed naar je gevoel luisteren en de advies van je pc nemen, dan zullen jullie samen er zeker op een mooie resultaat uitkomen!6.gif

Als je wat vragen zou hebben hoor ik het graag!

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Biebeltje

Dag Romashka

eindelijk nog eens even tijd om hier te komen piepen!

Bedankt voor je lieve antwoord trouwens, ik ben blij dat je zo tevreden bent!

Mijn operatiedatum ligt ondertussen vast: maandag 12 juli wordt mijn dag! Ben zooooo benieuwd... en langs de andere kant heb ik ook weer schrik voor de pijn en voor de nachtmerries die ongetwijfeld iedereen wel gehad heeft (stel dat er iets misloopt... )

Jij sport graag zie ik, wat hij Dr D'Hondt daarover gezegd bij de keuze van jouw maat? Want zo te lezen heb je toch gekozen voor een grote boezem? Ik heb maar schrik dat een 320cc al te groot gaat zijn en in de weg gaat zitten en niks anders gaat doen dan schudden en wiebelen!! :6:

Ben je trouwens al terug aan het sporten? Valt het mee? Ik ben vergeten wat Dr D'Hondt zei over hoe lang je niet meer mocht lopen... Zou het echt jammer vinden moest ik weken stil liggen!

Mag ik eens naar je foto's kijken? Misschien dat ze me wel gaan helpen bij mijn keuze cc's...

Lieve groetjes!

Biebeltje

wink.gif Hey Biebeltje

Wat fijn dat je zo een goede gevoel bij D'Hondt had!35.gif Ik was er ook iets meer dan 2,5 weken terug door hem geopereerd! En het is echt super mee gevallen hoor!101.gif

Heel ardige en super vakkundige man is dat! Heb er over zo veel over hem kunnen lezen en zijn resultaaten mogen bekijken! Als je er interesse hebt kan je ook even mijn topic erover lezen

En wat je er over de consult schrijft, komt me ook zo bekend voor! Had zelf ook thuis heleboel vragen op het bladje neer gezet, maar na zijn uitleg had maar enkele vragen over3.gif , hij nam alle tijd voor alles rustig uit te leggen en kon ik ook na wat opmeting en mijn voorkeuren een paar prothesen kunnen passen, want ik wou het ook zo natuurlijk mogelijk krijgen.

Ik ben wel een sport freak! hihi5.gif , maar dat komt wel goed hoor met die cc's. Je moet goed naar je gevoel luisteren en de advies van je pc nemen, dan zullen jullie samen er zeker op een mooie resultaat uitkomen!6.gif

Als je wat vragen zou hebben hoor ik het graag!

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey meissie,

Zo even een berichtje op jou topic!:) Hoe gaat het met je?? Ik zie dat je een datum hebt staan!!! jeujjj wat spannend meid!! Nog maar 3 weekjes en dan is het al zover, dan heb je je nieuwe :1bouncingboobs: ! ben je al zenuwachtig? En ben je er al uit hoeveel cc's je wil? :1bouncingboobs:

Met mij gaat het steeds ietsje beter, nog wel sávonds veel last van pijn, maar overdag gaat het best goed. Nog wel erg moe steeds, hoef maar een klein stukje te wandelen en ik ben kapot! Maargoed zo'n operatie is ook niet niks voor je lichaam natuurlijk. Dus ben nog lekker lui aan het doen!:) Zit nu lekker op mn balkonnetje!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

wink.gif Hey Biebeltje

Wat fijn dat je zo een goede gevoel bij D'Hondt had!35.gif Ik was er ook iets meer dan 2,5 weken terug door hem geopereerd! En het is echt super mee gevallen hoor!101.gif

Heel ardige en super vakkundige man is dat! Heb er over zo veel over hem kunnen lezen en zijn resultaaten mogen bekijken! Als je er interesse hebt kan je ook even mijn topic erover lezen

En wat je er over de consult schrijft, komt me ook zo bekend voor! Had zelf ook thuis heleboel vragen op het bladje neer gezet, maar na zijn uitleg had maar enkele vragen over3.gif , hij nam alle tijd voor alles rustig uit te leggen en kon ik ook na wat opmeting en mijn voorkeuren een paar prothesen kunnen passen, want ik wou het ook zo natuurlijk mogelijk krijgen.

Ik ben wel een sport freak! hihi5.gif , maar dat komt wel goed hoor met die cc's. Je moet goed naar je gevoel luisteren en de advies van je pc nemen, dan zullen jullie samen er zeker op een mooie resultaat uitkomen!6.gif

Als je wat vragen zou hebben hoor ik het graag!

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij drt d`hondt.

Nu kon ik kiezen tussen de mg chan en de silimed.

Heeft iemand ervaring met de silimed?

liefs saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.