Ga naar inhoud

Wat vertel je je omgeving?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb het mijn drie beste vriendinnen, mijn zusje en mijn vriend verteld.

Dit eigenlijk vooral, omdat ik de hulp nodig heb.

Wel fijn om te horen dat er meer zijn die het hun ouders niet vertellen!

Ik was eigenlijk ook van plan om het mijn ouders niet te vertellen en nu ik Laury heb gehoord blijf ik bij dat standpunt :).

Ben benieuwd Laury of je het er deze week toch niet per ongeluk uitflapt.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O bij mij weten eigenlijk al best wel veel mensen het als ik het zo bedenkt. Tot nu toe weten m'n ouders, broer, zus, 5 vriendinnetjes, 1 vriend en mijn vriend het. Misschien dat ik het nog aan 1 vriendin ga vertellen maar daar laat ik het wel bij. Op m'n werk heb ik het niet verteld en wil ik ook graag zo laten. Hopelijk gaan ze daar niets merken.

Had in eerste instantie ook gedacht dat mijn ouders het geen goed idee zouden vinden omdat je dan in een gezond lichaam gaat snijden etc. wat blijkt, m'n moeder had dit vroeger ook wel willen doen maar toen was de techniek nog niet zo. dus die begrijpt me volledig en daardoor begrijpt mijn vader het ook beter omdat die het natuurlijk met mijn moeder er over heeft.

m'n broer is eigenlijk de enige die het maar niets vindt en die vindt dat ik het niet moet doen. Maar helaas datum is al gepland haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik vooral meenam in mijn overweging om het te vertellen was dat er tijdens de operatie altijd iets kan gebeuren. En stel dat er wat naars gebeurd wil ik niet dat mijn familie dat van het ziekenhuis moet horen en van niets wist. Mijn ouders heb ik daarom ver van te voren ingelicht (ook ivm het niets kunnen doen enzo) en de rest van mijn familie een dag van te voren. En met 550 cc op een minimaal b cupje moest ik wel een beetje haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb een eigen bedrijf. De seizoenmedewerkers (tussen de 15-20 jaar) waren er twee weken geleden voor een personeelsuitje... We gingen Paintballen... Jup. Lekker dan. Kon niet mee doen.

Heb gezegd dat ik een misstap gemaakt had op de trap en keihard met m'n borstkas op de treden gepleurd was.

Resultaat: gekneusde rib en een spier in m'n schouder (rotator cuff) verrekt.

Mag je niet mee tillen.

Ging er in als koek. Kan het iedereen aanraden die wel een goede smoes zoekt.

Deze smoes ook wel bij anderen verteld, die ver van me af staan. Maar waar ik even niet voor kon verbloemen. Ging prima!

Niet teveel woorden aan vuil maken.

Zij hebben er (naar mijn idee) niks meeste maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wat fijn om te horen dat het de meeste mensen in jullie omgeving niet is opgevallen. Ik heb cup 75aa en ik ga waarschijnlijk naar een volle cup B. Ik ben nog ontzettend aan het twijfelen wat ik mijn omgeving ga vertellen. Ik kan niet zomaar 2 weken vrij vragen op mijn werk, dus ik moet sowieso een goede verklaring hebben. Ik ben er nu mee begonnen om extra push up bh's te dragen. Mijn ouders weten het wel en een vriendin die zelf een borstverkleining heeft gehad, weet het ook. Mijn ouders zijn geen voorstanders, maar weten dat ik me er al jaren door laat beperken en snappen de keuze die ik heb gemaakt. Mijn vriendin reageerde positief en zei dat ze het volledig begrijpt.

De smoes van jetteketet lijkt me goed om te gebruiken. Ik zat er zelf misschien ook aan te denken om aan te geven dat ik een navelbreuk heb overgehouden aan een buikoperatie. Heeft iemand die smoes al eens gebruikt? Als er dan wat mis gaat in het ziekenhuis, ben ik ook gedekt.....

Op ‎23‎-‎11‎-‎2015om01:06 zei jetteketet:

Heb gezegd dat ik een misstap gemaakt had op de trap en keihard met m'n borstkas op de treden gepleurd was.

Resultaat: gekneusde rib en een spier in m'n schouder (rotator cuff) verrekt.

Mag je niet mee tillen.

Ging er in als koek. Kan het iedereen aanraden die wel een goede smoes zoekt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik kijk voor het eerst in een paar weken weer eens hier en ben vandaag ook nog langsgekomen blijkbaar als voorbeeld. 

Nou, ik kan je zeggen dat ik dezelfde smoes weer zou gebruiken. Want na een paar weken ben je weer hersteld en zal het misschien wel opvallen dat je iets grotere borsten hebt, maar die kunnen ook vanzelf wat gegroeid zijn he? 

Op ons bedrijf is er niemand die er verder iets van gezegd heeft (ik droeg ook altijd push ups to the max)... behalve degene met wie ik dagelijks samenwerk... maar haar had ik het zelf verteld. 

Succes meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het maar aan weinig mensen verteld.

op mijn werk heb ik het helemaal niet verteld en gewoon twee weken vakantie op genomen, ook al waren ze er niet blij mee.

niemand die er iets van merkte!

nou weet ik niet hoe dat straks in de zomer periode zal zijn als je wat strakker en schaarser gekleed zult gaan.

om de een of andere reden had ik toch een soort van schaamte gevoel, terwijl dat eigenlijk belachelijk is.

het is je eigen leven en je hoort je niet te schamen voor jezelf...maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een lege 80b/75C maar oogt als een D ik draag altijd maximizers. Straks met 600cc kom ik op 75E/F  Volgens wat ik hier leest oogt het altijd kleiner dus denk ik dat het niet verschil zal maken. Maar als mensen met vragen komen zal ik gewoon eerlijk zijn. 

Ik vond het belachelijk toen het zusje van me vriendin mij wijs wou maken dat haar borsten natuurlijk waren... Ze had vroeger een C en 4 jaar later zag ik haar had ze zo enorme joekels ik durf te wedden dat ze iets van 700cc er in heeft gestoken ze zijn gewoon gigantisch. Haar zus bevestigde mij dat ze toch een bv had gedaan maar waarom liegen? Ik vond het juist leuk om ervaring te horen van iemand in me omgeving  en misschien voelen hihihi maar blijkbaar staat ze daar niet voor open

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.