Ga naar inhoud

Wat vertel je je omgeving?


Aanbevolen berichten

Hier ben ik zoooo benieuwd naar! Ik weet dat er veel meiden zijn die zeggen: 'Maakt me niks uit dat mensen het weten'. Dat is bij mij niet het geval, ik wil eigenlijk dat zo min mogelijk mensen het weten. Ik moet nog geopereerd worden. Bij mij weet één vriendin het nu, mijn vriend en mijn ouders. Dit wil ik eigenlijk zo houden maar vraag me af of dit realistisch is. Ook omdat er wel 375/400 cc in gepropt wordt :D.

Hoe is dat bij jullie gegaan? Wie hebben jullie het verteld? Kregen jullie reacties/commentaar uit de omgeving? en hoe reageerde je dan? Zijn er heel goed doordachte smoezen? haha

Erg benieuwd, wil niet dat het een hot topic wordt in de omgeving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Fynic,

Ik wilde/wil oook dat zo min mogelijk mensen het weten.

Ik ging van aa naar 75D dus ja dat is nogal een hoop in één keer, maar alleen mijn ouders en mijn beste vriendinnen weten het. Men komt er eigenlijk pas achter als ik in mijn bikini naast ze lig.

Voor de rest, heb ik nog geen reacties gekregen, ondanks dat ik gewoon naar school en werk ben gegaan iedere week.

Maar, dan loop ik natuurlijk ook niet in lage shirtjes of te strakke jurkjes :P. Die heb ik uiteraard wel en dan zie je het ook wel, alleen nog niet uitgeprobeerd bij andere mensen hihi.

Stel al vraagt iemand mij het persoonlijk, dan zal ik het gesprek aangaan en gewoon eerlijk zijn. Ook eerlijk zijn waarom ik het heb laten doen, meestal hebben deze mensen er dan ook wel begrip voor :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment heb ik een 80A/75B. Wil graag naar een volle C/kleine D cup. Bij mij zal het dus niet zo erg opvallen, maar toch lijkt het me ontzettend spannend of mensen het zullen zien en hoe ze erop zullen reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lindsey, Ja ik heb nu ook een 75B dus dat scheelt misschien ook. Weetje al hoeveel cc je wilt/krijgt? Ik wil straks ook niet mijn borsten moeten verbergen ofzo, maar hoop niet dat het opvalt eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de schuimvulling van mijn push up bh's gewoon vervangen door echte siliconen.

Niemand die er iets van heeft gemerkt. (Behalve mijn man natuurlijk :6: )

Verder weet niemand het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fynic: Haha, ik heb echt nog geen idee hoeveel cc etc. Ik wil eerst nog een tijdje wachten en dan een consult bij Straten en Koeijers aanvragen. Zit nu nog een beetje in de twijfel fase, dus wil eerst nog heel veel info krijgen.

@Joy1980: Ik ben idd ook wel eens klaar met die schuimvulling van die push-up BH's. Wil gewoon dat er straks echt iets omhoog gepusht kan worden, ipv dat het alleen als opvulling dient...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel open hier in. Alleen heb ik mijn vader nog niets verteld, ben trouwens 45. Maar voordat ik op 25 augustus geopereerd word, vertel ik het wel. Iedereen op mijn werk weet het en vrienden worden langzaam ingelicht. Ik ga van 75a naar 75d (of in elk geval een flinke vulling meer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed doordachte smoezen moeten wel erg goed zijn met 400 cc :P Als mensen er naar vragen en je wilt het echt niet vertellen zou je kunnen zeggen dat je een nieuwe push up bh aan hebt ofzo? Of dat je met een nieuwe pil begonnen bent waardoor de boel groter is geworden? Weet alleen niet of het hele goede smoezen zijn :P

Bij mij in de omgeving was iedereen heel lief eigenlijk, was een beetje huiverig in eerste instantie maar heb geen negatief woord gehoord. Mn familie vond het juist een dappere beslissing en mn vriendinnen kunnen niet wachten om ze te zien :P Dus het kan ook positief uitpakken allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb t alleen mijn ouders en beste vriendinnen verteld.

Eerlijk gezegd ziet n buitenstaander echt niets. Ivm altijd push up gedragen en bepaalde kleding dat de nadruk niet op mijn borsten lag. En dus weet nog niemand van buiten dat ze nep zijn.

En idd heb ik n feestje en iemand zegt wow in dat jurkje heb je grote borsten dan zeg ik dat ik n super bra gekocht heb ;)

Mijn vriend en beste vriendinnen vibden ze geweldig en na 2 maanden is iedereen het eigenlijk al vergeten dus ik zou me niet te druk maken .

Ik ben dolblij met mijn 2ling en had het achteraf veel eerder moeten laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb iedereen in mijn naaste omgeving ingelicht, het is te zeggen: collega's, ouders en beste vrienden. Iedereen reageerde positief en sprak me goede moed in. Op zo'n momenten zijn ze vaak ook open en merk je dat er heel wat andere vrouwen ook wel best een negatief beeld over hun borsten hebben. Zo maak je het zelf wel minder taboe vind ik.

Vandaag terug herstart op het werk, was best wel zenuwachtig voor de blikken, maar iedereen was super lief, ik heb dan ook de beste collega's ooit, zelfs de mannen!

Ik heb het vooral verteld omdat ik dacht dat het ging opvallen, ik kwam van een A cup en zou naar een kleine C gaan, echte push-ups droeg ik niet.

Uiteindelijk is het resultaat niet zo groot geworden waardoor ik evengoed had kunnen zwijgen aangezien het niet echt opvalt :-). Voelde me dus wel een beetje verlegen vandaag :-).

Maar zo weet iedereen ook wel dat ik herstellende ben en houden ze hier op het werk rekening mee qua lichamelijke arbeid.

Succes!

Jubel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat jullie allemaal zo'n begrijpende omgeving hebben zeg! Ja vriendinnen zouden het wel begrijpen maar ik kom uit een klein gemeenschapje waarbij er zoveel gepraat wordt. Ik wil gewoon niet dat het zo'n ding wordt of zo. Als de één het weet, weet de ander het. Ik zit er gewoon niet zo op te wachten dat het een hot topic wordt. En aan de andere kant denk ik: Ach wat kan mij het schelen, als ik maar gelukkig ben. Helaas overheerst dat gevoel niet altijd :46:

Vriendlief kwam van de week thuis en vertelde dat zijn collega's het over nepborsten hadden gehad en dat er één vertelde dat die toch echt niet lekker aanvoelde en de andere zei dat vrouwen altijd iets te zeuren hadden over hun uiterlijk.. Hij was gelijk een beetje ongerust over hoe ze zouden voelen haha. Heb hem gerust gesteld maar het geeft mij wel weer aan dat het soms nog zo'n taboe is weetje wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het voor mijn operatie aan mijn ouders, broertje, paar vriendinnen en mijn naaste collega's verteld. Wilde eerst ook niet dat veel mensen het zouden weten.

Dat kwam denk ik meer omdat ik zo ongelukkig en gestrest was op dat moment nog. Na de operatie kwam ik weer terug op werk. Moest even bureau werkzaamheden doen wat ik normaal nooit doe. Veel mensen vroegen waarom. En ik heb elke keer, met trots, gezegd dat ik een borstvergroting had gehad! Soms maakte ik de grap erbij dat ik van dubbel A naar dubbel D was gegaan ;) haha! Dat was tevens de korte uitleg :P

Iedereen in mijn omgeving reageerde zowel ervoor als na de operatie zo leuk en positief! Het ligt er misschien ook aan hoe je het zelf brengt en hoe je er zelf mee om gaat. Mijn ervaring is dat als je ergens geheimzinnig of spastisch over doet, dat men het nog veeeeeeel interessanter vind om er lekker over te roddelen. Maak je er geen geheim van dan valt er ook niks te roddelen! Want ja, die 400 cc ga je zien straks :D

En weet je wat het leukste is? De spastische reacties van mensen als je zonder blikken of blozen verteld dat je je borsten hebt laten vergroten. Een normale eerste reactie van iemand is dan om te kijken, zou ik ook doen haha. Maar sommigen durven dat niet, zeker mannen. Je ziet de ogen eerst naar beneden kijken en schieten daarna gelijk weer omhoog en blijven ineens echt strak gericht en gefocust op je ogen. Haha van dat soort reacties kan ik genieten! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er denk ik een beetje aan wat je aan bh hiervoor droeg.. Ik droeg behoorlijke push up / maximizers dus op zich in een trui valt het niet extreem op vind ik.

Ik heb het 1 kant van mijn familie niet verteld en geen van hun heeft nog het lef gehad om me iets erover te vragen (als het ze al opgevallen is) dusja ik heb gewoon gekozen het een aantal mensen niet te vertellen en niks over te zeggen.. Als ze er ooit om vragen denk ik dat ik het wel vertel mja ik had op dat moment geen zin in eventueel commentaar van hun :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige die het bij mij wisten waren 5 vriendinnen, mijn vriend en mijn ouders (die de operatie betaalden). Ik ben van AA naar B gegaan dus het verschil is niet enorm. Ik wilde het ook niet aan iedereen vertellen omdat ik net 18 ben en dat is natuurlijk nog wel heel jong. Als iemand er nu naar zou vragen dan zou ik wel zeggen dat ik een borstvergroting heb gehad ik schaam me er niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het voor mijn operatie aan mijn ouders, broertje, paar vriendinnen en mijn naaste collega's verteld. Wilde eerst ook niet dat veel mensen het zouden weten.

Dat kwam denk ik meer omdat ik zo ongelukkig en gestrest was op dat moment nog. Na de operatie kwam ik weer terug op werk. Moest even bureau werkzaamheden doen wat ik normaal nooit doe. Veel mensen vroegen waarom. En ik heb elke keer, met trots, gezegd dat ik een borstvergroting had gehad! Soms maakte ik de grap erbij dat ik van dubbel A naar dubbel D was gegaan ;) haha! Dat was tevens de korte uitleg :P

Iedereen in mijn omgeving reageerde zowel ervoor als na de operatie zo leuk en positief! Het ligt er misschien ook aan hoe je het zelf brengt en hoe je er zelf mee om gaat. Mijn ervaring is dat als je ergens geheimzinnig of spastisch over doet, dat men het nog veeeeeeel interessanter vind om er lekker over te roddelen. Maak je er geen geheim van dan valt er ook niks te roddelen! Want ja, die 400 cc ga je zien straks :D

En weet je wat het leukste is? De spastische reacties van mensen als je zonder blikken of blozen verteld dat je je borsten hebt laten vergroten. Een normale eerste reactie van iemand is dan om te kijken, zou ik ook doen haha. Maar sommigen durven dat niet, zeker mannen. Je ziet de ogen eerst naar beneden kijken en schieten daarna gelijk weer omhoog en blijven ineens echt strak gericht en gefocust op je ogen. Haha van dat soort reacties kan ik genieten! :38:

Haha dat lijkt me hilarisch xD Dat ze niet meer weten waar ze moeten kijken en zich dan super awkward gaan gedragen, top :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me toch lastig om het bijvoorbeeld mijn conservatieve schoonfamilie te vertellen.

De dames daar zijn dan ook allen voorzien van een natuurlijke grote voorgevel,

Dus vermoed dat ze mijn beslissing vooral oppervlakkig en overbodig zullen vinden.

Vriendinnen zullen het alleen maar fijn voor me vinden en zijn inderdaad ook nieuwsgierig.

Nou het blijft een dingetje voor me, voordat ik overtuigend ja kan zeggen tegen de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het blijft voor mij ook echt een dingetje hoor! ik draag nu ook voornamelijk goede push up (Lingadore gel push up, zit goddelijk.. zo mooi!) en heb een 75B maar het zal toch een groot verschil zijn met 375cc erbij. Weet toch niet of ik er helemaal aan toe ben om er eerlijk over te zijn als iemand er om vraagt. Maar ik besef me ook dat hoe geheimzinniger ik er over zal doen, hoe interessanter het wordt. Kan me nog niet helemaal voorstellen dat ik mijn omgeving vol glorie ga vertellen van de operatie, maar wie weet! haha

Ik ga een jaar op reis over een aantal maanden, dus die vallen er ook nog tussen. Misschien is dat mijn redding? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het gewoon eerlijk vertellen, mensen die er een punt van willen maken doen dat toch wel, of je het nou zelf verteld of dat ze het denken maar niet zeker weten. Als je er zelf maar blij mee bent toch :) Het is jouw lichaam, jij moet er happy mee zijn, kan het jou verrotten wat de rest er van vind ;) En je moet maar denken, de mensen in de buurt waarvoor het een 'hot topic' is zijn sneu.. als jouw boobs zo'n punt zijn, gebeurd er vast niet veel in hun eigen leven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan hoor, zo'n instelling! Zelf was ik eerst ook heel nerveus wat anderen vonden, maar het gaf zo'n negatieve draai aan mn hele bv dat ik het van me af heb gezet. Alsof ik me moest schamen dat ik het liet doen en dat daarom maar zo min mogelijk mensen het moesten weten. Zonde, want je wilt op zo'n moment juist blij zijn dat je eindelijk de stap neemt! Ik vind ons allemaal juist stoer dat we geaccepteerd hebben niet tevreden te zijn en er wat aan doen (terwijl je juist tegenwoordig overal hoort hoe je jezelf moet accepteren zoals je bent enzo). We nemen het heft in eigen handen, en daar mag je trots op zijn, en straks ook op je nieuwe boobs! En mensen die daar een punt van willen maken hebben vast niets beters te doen :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mn vriendinnen en vrienden verteld, mn moeder, en 1 tante. De rest vd familie hoeft het niet te weten aangezien die toch alles wat ik doe, onzin vinden omdat ik te veel met mn uiterlijk bezig ben volgens hun. Valt trouwens best mee, vind het gewoon fijn om er verzorgt uit te zien! Dit is dan ook de eerste ingreep die ik laat doen.

Ik schaam me er totaal niet voor en vind de reactie's van iedereen heel erg leuk en lief! Zelfs de mannen gunnen het me en vragen steeds of ze dan wel een keertje mogen spieken, hahaha! Manlief en in moeten daar vreselijk om lachen. Mijn beste vriend heeft zelfs al een leuk jogginsetje voor op de bank volgende week gegeven! Super cute!

Ik snap het dat je het moeilijk vind, maar ik zou denk ik persoonlijk gewoon zeggen dat je iets bent aangekomen daar of een nieuwe bh hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.