Ga naar inhoud

Sahra : 9 juni 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik ga 20 juli bij van der weij. En ben 43. Haha. Ik lees zo weinig over deze pc. Jammer want hij is heel kundig.

Ben je tevreden? Hoe is het gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed gegaan ik ben er wel tevreden Maar ja je heb altijd risicos Ik hoop dat het oog goed gaat met jou ik heb niet veel pijn gehad bij mij is het boven de spier geplaatst en na de narcose was ik helemaal niet misselijk ofzo alles ging goed dus succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat is afhankelijk van hoe lang jouw zenuwen vinden dat ze weer gevoel moeten gaan doorgeven ;)
Meestal zijn het een soort van 'aanvallen' toch? Je zenuwen gaan weer gevoel doorgeven, en de eerste signalen die doorgegeven kunnen worden, zijn de sterksten ;) Helaas is dat dus pijn, wat je voelt...

Ik heb steken gehad tot een jaar po, maar!!! Niet zo frequent hoor. Ze nemen in frequentie af, al ligt het van persoon tot persoon eraan hoe lang het duurt en hoe vaak je ze hebt.. Helaas kan ik daar niet duidelijker in zijn :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lovew paar jaar po zeg je. En nog last afentoe zoo dus het gaat nooit over dat vind ik wel erg hoor

jawel hoor, het gaat echt over, maar zoals ik al aangaf, kan het wel tot een jaar po duren, en de frequentie neemt af. Denk ook dat dat is wat lovew wil aangeven...

Niet panikeren, ik ben drie jaar po en heb er tot een dik jaar po wel last van gehouden, maar daarna is alles genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik ben 11 dagen po en me borsten zijn nog zo gevoelig en brandende zeurende pijn als ik beweeg, als ik diep ademhaal steekjes , ik heb voor de spier en mij had verteld dat de pijn minder zou zijn dan dual plane of achter de spier maar dat is niet zo dus. Het prikt heel erg vooral onderin de tepels en zij kanten iets boven de hechting hechtingen doen niet pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de zenuwen die weer gevoel door gaan geven. Helaas eerst de sterkste prikkels :P

Bij dual plane zou je er ook nog flinke spierpijn bij hebben gehad ;)

Het herstel, dus de vorming van het kapsel, duurt bij iedereen 4-6 weken.

Ookal voel je niks meer,dan ben je toch nog vanbinnen aan het herstellen :)

En pijntjes kun je nog tot een jaar hebben. Wel steeds minder frequent, maar af en toe voel jr zelfs met 10 maanden nog een steek ( ik tenminste destijds)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 16 dagen po en alles brand/prikt/steekt ook nog steeds en dat kan ook nog wel even duren, hoort er bij is normaal allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.