Ga naar inhoud

Suzan031 : 8 juni 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi girls,

Mijn naam is Suzan en ben vandaag voor het eerst op consult geweest in de Bergman kliniek in Den Haag.

Had een afspraak met dr. Koopmann.

Vond hem niet echt spraakzaam (buiten mijn vragen was hij uit zichzelf niet erg informatief) maar kwam wel heel kundig over en had er een goed gevoel over!

Ik ben 1.60 lang, 53 kg en heb een 75A/B cup en wil naar een volle B, kleine C.

Volgens hem was de 300 cc (liefst 325 cc) een mooie maat, type medium profile, dual plane gepaatst (voor en achter de spier)

Zelf vond ik de 240 cc al erg mooi (tenslotte, alles wat meer is dan hetgeen ik nu heb vind ik schitterend :141: )

De afspraak is voorlopig gezet op 17 juni... Wilde heel graag eerder maar wegens drukte gaat dat waarschijnlijk niet lukken.

Spannend!

Het enige waar ik nog over twijfel is de grootte....

Hoop op deze site veel info hierover te vergaren dus.

Groetjes, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige chirurgen gaan er gewoon van uit dat je je al goed geïnformeerd hebt over een bv , je beslist zo'n ingreep ook niet hals over kop ...

Of gewoon dat jij ervan uitgaat dat ze hiun vak wel kennen . Sommige vrouwen willen ook helemaal geen details weten .

Belangrijkste is dat de vragen die je had beantwoord zijn en je met een goed gevoel buiten ging .

Wat de maat betreft is de grootte een huizenhoog cliché : het went snel ! Dus ga voor het grootste . zou spijtig zijn als je achteraf hoopt dat je toch maar wat meer had aangedurfd ...

Zei de chirurg 300cc nadat je gezegt hebt op wat voor cup je wil uitkomen ? Indien dat zo is moet je niet twijfelen hoor , die kunnen dat beter inchatten .

ps : heb je titel even aangepast , dan krijg je vast reactie van vrouwen die door hem geopereerd zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! (voor het aanpassen en de reactie)

Ja, zijn 300 cc advies was nadat ik had aangegeven op een kleine C uit te willen komen.

Maar als ik zo de berichten heb gelezen dan pakt het bij iedereen anders uit, haha!

Voorlopig heb ik dus nog even om er aan te wennen...

Misschien een rare vraag: heeft iemand wel eens 'geoefend'met zakjes water met de CC's die straks in je borsten gaan?

Want dat leek me wel een handig/leuk idee om thuis voor de spiegel nog eens naar te kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suzan,

welkom....

jee wat spannend,nou mocht je operatie datum echt vast liggen,meld het dan even,dan verhuizen we je naar operatieverslagen borstvergroting om je beter te kunnen volgen.

Als jou arts dit aantal cc,s heeft geadviseerd,komt het dik in orde,ze hebben er tenslotte kijk op,en hij heeft je bouw en weefsel en huid gezien en gevoelt?

ga je nog terug dan op consult om de maat te bepalen?of gebeurd dat ter plekke voor de operatie die dag nog?

omdat je schrijft nog wat te twijfelen.....

en ja,ik en vast meerdere,hebben zeker met zakjes gerommeld,water,rijst noem maar op

ik heb het zelf ook met water geprobeerd,maar vond meel beter werken(persoonlijk)

ik heb er zelfs foto,s van gemaakt,met verschillende maten zakjes,en die elke dag even bekeken,op de foto,s want in de spiegel is toch anders.

ook kan je als je echt wilt wennen alvast aan de maat,elke dag even een uurtje,of langer,in huis rondlopen en alles doen met die zakjes in je bh,dan kan je kijken en voelen,hoe het is....alhoewel de werkelijkheid erna toch altijd net een tikkeltje anders is,want een zakje kan men nooit vergelijken als de echte prothese die in je borst komt uiteraard.

sucses...

veel lees en post plezier nog op het forum,

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Suzan!

Jaa nog maar 5 dagen voor mij, nerveus!! Jij bent ookal redelijk snel he, 3 weekjes! Gaat het met jouw zenuwen of heb je nog nergens last van? Qua cc's, ik ga voor 350cc-325cc, zoals tijdens het consult besproken. Ben klaar met dat twijfelen haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja, daar gaan we dan...

Nog minder dan 2 weken tot 8 juni, de zenuwen gieren intussen al aardig door mijn keel.

Nou Boob, ook ik ga waarschijnlijk met fotos naar de pc op de dag van operatie want die van Jennifer vind ik heel mooi en heb er zo nog een paar die ik mee ga nemen!

Intussen ben ik opgelucht, hoef voor mijn werk niet meer naar het buitenland dus geen gesjouw met bagage 2 weken na de operatie.

Ga nog wel ff snel van baan veranderen begin volgende week en ben daarna meteen een week vrij! Bij terugkomst mijn nieuwe collega's maar even waarschuwen dat ik last van mijn schouder heb... of een gekneusde rib... of.....

Wat droegen jullie voor kleren de eerste tijd na de PO? Wijde shirts? En heeft er iemand van die siliconen 'doppen' op zijn tepels geplakt in het begin? Want ja met een sport bh zie je echt A L L E S !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee Suus, foto's meenemen. Je kan ook een bh kopen en laten zien zoals ik heb gedaan, als je twijfelt of Koopmann je wensen goed in zijn oren heeft geknoopt! :130:

Tijd gaat snel he meid, voor je het weet lig je daar al ;-) dan ff een paar daagjes doorbijten en dan eindelijk genieten van je nieuwe boobs! Ben je een weekje vrij? Hoop dat het voldoende gaat zijn voor je, ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken vandaag (7 dagen po) weer aan de slag te moeten. Maaaar ik ben af en toe ook een mietje, en misschien gaat jouw herstel wel een stuk voorspoediger!

Ik heb voor m'n bv 2 vestjes gekocht en ik had er ook nog 2, daar leef ik dus in zeg maar haha. Joggingbroek eronder en klaar, niet heel sexy ;) Maarja je kan je armen echt niet omhoog doen de eerste week, dus vestjes en bloesjes zijn de enige oplossing eigenlijk. En trouwens, de sportbh die plet alles zo, tepels ook, dus daar hoef je je niet echt druk om te maken. Doe je dat wel, kun je een voorgevormde sportbh bij de hema kopen die ik laatst ook heb gehaald, zit heel fijn!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Moontje, lief dat je ernaar vraagt, je houd echt al onze topics bij!!! :116:

Nou ik ben behooooooorlijk zenuwachtig!!!! Morgenmiddag ben ik aan de beurt, hopelijk is de PC dan nog een beetje fris, haha!!! Gaan allemaal nog gedachtes door mijn hoofd van wat ik moet regelen...

Er zijn namelijk ook maar weinig mensen die het weten dus op voorhand wat afspraken voorzichtig afgezegd (te druk met studie), veel boodschappen in huis halen vanavond en morgenochtend weet ik of ook de oppas helemaal rond is....

En raar idee, morgen onder het mes... En ik mankeer niks!!!

Zit vandaag nog (voor de laatste keer???!!!) met mijn push-up op het werk, en ga vanavond alvast al mijn behaatjes in een grote zak doen....

Morgen eindelijk vrouwelijke vormen.... van mezelf!!!

Ik hou jullie op de hoogte want heb zoveel steun gehad aan alle verhalen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!! Morgen rond deze tijd lig je (bijna?) onder 't mes.

Probeer vanavond nog lekker te slapen op je zij of buik, want dat zul je voorlopig op je buik kunnen schrijven! :mellow:

Maar, morgen heb je grote(re) :1bouncingboobs::1big_boobs::1boobs:

Heel veel succes en we lezen graag je verslagje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suzan,

Ik ben 25 mei ook in de Bergmankliniek geweest enw erd ook 's middags om 14.00 uur geopereerd door Dr Koopmann.

Ik had denk ik net zoveel last van de zenuwen als jij, maar geloof me als je daar eenmaal bent is dat zo voorbij.

De meiden daar zijn echt super aardig en je wordt al vanaf het begin in de watten gelegd.

Toen ik wakker werd, kon ik lekker tv kijken als ik dat wilde en kreeg ik lekker een bakkie thee met allerlei soorten koekjes...

Je krijgt ook drains, maar geloof me daarvoel je met wat meezuchten echt helemaal niks van en je bent eigenlijk nog te ver heen van de medicatie.

Het is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar ik hoefde daar geen extra pijnstilling te hebben.

Heel veel succes morgen en hoor wel hoe jij het hebt ervaren daar.

Groetjes Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve reacties en steun!!!!!

Ik ga mijn computer nu maar uitzetten want ga nog even met mijn vriend op de bank zitten en op tijd naar bed.... (misschien het er samen nog even uitgebreid van nemen want dat duurt misschien ook wel weer even, haha!!!)

Ik hou jullie zeker op de hoogte de komende dagen, waarschijnlijk/hopelijk vanaf woensdag!!!!

Dikke kus, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan,

Misschien ben je nu al in dromenland, hoop toch dat je nog effe kunt slapen ondanks de zenuwen! Wil je veel succes wensen voor morgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw meissie!!!! Nogmaals HEEEEEEEEEEEEEEL veel sterkte! Denk maar zo, de eerste 4 dagen na de operatie zijn zwaar, pijnlijk, afhankelijk en vermoeiend, maar vanaf de 5e dag ga je ineens als een speer vooruit en 7 dagen PO kan je je al nauwelijks herinneren hoe de eerste dagen waren. En als, ALS het je even teveel word dan kijk je naar beneden en weet je weer helemaal waarvoor je het allemaal doet :33: . Het is alle pijntjes waard meid!

Vandaag over 6 weken you're gonna shine like a starrrrr :01::excl:

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey suzan

heel veel suc6 vandaag

denk dat je ze nu al wel dus ook natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD met je nieuwe borsten

hoop dat het allemaal mee gevallen is en dat je niet al te veel last heb

laat je lekker verwennen deze weken zodat je een mooi en goed herstel krijgt

heel veel beterschap

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suzan,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Hoop dat alles is meegevallen en we zien hier graag je verslag tegemoet en natuurlijk ook een paar foto's van het resultaat tot nu toe.. :1bouncingboobs:

Heel veel succes de eerste dagen en rust maar lekker uit.

Groetjes Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!!!!

Nou ze zitten erin hoor!!! Yessss!!!!!

Maar wat een pijn vandaag, haha

Gisterenmiddag moest ik om 14.00u aanwezig zijn, en na een gesprekje met de anesthesist en dr. koopmann zou ik dan geholpen worden.

Tijdens het gesprekje met de pc heb ik nog even aangekaart dat (want ik twijfelde nog steeds) 300cc mij heel mooi leek maar dat ik het aan hem zou overlaten wat erin zou gaan, want ik wil het wel graag 'natuurlijke' volle borsten laten lijken. Dit was prima, hij had 260, 280 en 300 cc klaarliggen zei hij dus tijdens de operatie zou hij kijken wat het best bij mijn lichaam zou passen.

Het is uiteindelijk 260cc geworden!

Momenteel zit alles nog ingetaped, die mag er morgenmiddag pas af dus kan nog steeds niets zien......

Ben zooooooooooooooooo benieuwd!

Heb wel het gevoel alsof ze helemaal in mijn oksels zitten, hadden meer meiden daar last van?

Verder verliep alles prima, drains eruithalen ging heel snel en vrijwel pijnloos maar was bij het opstaan uit bed wel behoorlijk misselijk. Dus nog even iets langer blijven liggen.

De terugreis in de auto (1.5 uur) is me ook meegevallen!!

Dus al met al vandaag heeeel rustig aan doen (ga zo weer lekker terug naar bed) en zodra de tape eraf gaat donderdag zal ik fotos maken en het voorlopige resultaat alvast laten zien!!!!!!

Bedankt voor de steun meiden!!

xx Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai susan,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Heel veel succes met je herstel. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat, jouw voorsituatie en het aantal cc's, methode zijn hetzelfde als mij wordt aangeraden, alleen wil ik in het Jan van Goyen geopereerd worden.

groetjes Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.