Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi Nio-dametjes!

Eindelijk mijn eerste consult gehad : bij Dr. Nio! Helemaal enthousiast van hem!

Heel aangenaam consult gehad, alleen twijfel ik erg over de maat. Heb een kleine 75B, ik dacht zelf van ongeveer 300 a 350cc te nemen. Bij het passen was de 400cc heel mooi, de 300cc vond ik wat klein, waarop Nio nog even met de 500cc kwam (Wist op voorhand niet hoeveel cc in elk pasmodel zat). Toen begon ik te twijfelen. Hij vond persoonlijk dat ik de 500 cc moet nemen, maar jeetje geraakt dat wel in mijn kleine borsten? :o Hij zei dat alles kon. Krijg wel dual plane, voor de spier ging niet bij mij...

Is er iemand van jullie wie ook een kleine maat had en waar Nio 500cc in plaatste? Zoja, is er iemand zo lief om een paar fotootjes door te sturen? :) Ben echt enorm aan het twijfelen!
Ohja, ik krijg de eurosilicone 85%! Ben zoveel vergeten vragen omdat alles zo snel op mij afkwam! En dan die cc die mij zo deed twijfelen...

Lieve groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben niet meer zo actief op het forum, maar er zijn hier heel wat meiden die 500 cc en 85% eurosolicone hebben. Ook zei hadden een kleine cup ervoor.

Nio is een goede dokter en plaatst meestal rond de 500 cc, ook dual plane is een beter keuze vind ik, ze zijn nog iets beweeglijk en veel minder kans om de prothese te zien en rimpeling te krijgen.

Als je leden wilt zien die bij nio zijn gegaan kan je in de zoekbalk het ziekenhuis intypen waar je bent geweest want nio is te kort in de zoekbal ik weet dar hij in parkkliniek werkt en nog ergens.

Als je voor die 500 cc wil gaan gewoon lekker doen, zoizo valt het beetje kleiner dan de pas sessie en bij dual plane is het ook minder groot dan voor de spier. als je kleiner gaat krijg je mss spijt. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben ook bij Nio geweest en twijfelde ook heel erg tussen 400 en 500 en heb uiteindelijk voor 450cc gekozen. Ik kwam ook van een B cup maar mijn omvamg is wel 77 cm ik ben dus waarschijnlijk iets breder als jou. Ben zelf heel blij met de 450cc. Voeg me gerust toe dan kun je me fotos ook zien :)

Lieefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden! Ik vond ze beiden mooi tot ik hoorde dat het over 400 en 500cc ging hihi. Dan wou ik de 400cc nemen maar Nio zei uitdrukkelijk: Als je twijfelt moet je de grootste nemen, anders ga je spijt krijgen en ze te klein vinden. Dat zie ik hier heel vaak.

Zelf hem ik een smalle taille maar wel brede heupen waardoor het zeker bij mijn lichaam past zei hij. Moeilijke keuze.. Maar ben niet de enige die met zoveel twijfel zit denk ik ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben ook bij Nio geweest en twijfelde ook heel erg tussen 400 en 500 en heb uiteindelijk voor 450cc gekozen. Ik kwam ook van een B cup maar mijn omvamg is wel 77 cm ik ben dus waarschijnlijk iets breder als jou. Ben zelf heel blij met de 450cc. Voeg me gerust toe dan kun je me fotos ook zien :)

Lieefs

Hej! Dankje ik zou heel graag je foto's zien. Krijg je alleen niet toegevoegd :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.