Ga naar inhoud

muisje


Gast muisje

Aanbevolen berichten

Hmm dit heb ik eigenlijk nog nooit gehoord maar volgensmij is dat wel iets waar meer bij komt kijken dan.. want dan zal het sowieso op een andere manier geplaatst moeten worden dacht ik omdat die holte die er gemaakt was dan te groot is voor een kleinere protese..

je kunt altijd informeren maar het lijkt me wel een heel gedoe om naar een cupmaat minder te gaan snapje?

misschien dat er mensen zijn die hier nog ervaring mee hebben maar ik kan er zo niet echt mee helpen denk ik

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit nog nooit gehoord, de meesten willen ze achteraf groter. 200CC is al niet zo veel. Maar iedereen is anders. Ik ben ook wel benieuwd hoe het uitgevoerd zal gaan worden. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heb er wel al van gehoord en dan maken ze de pocket kleiner, alleen veel kleiner prothesen zijn er niet meer denk ik, ik denk 150cc is het minimum maar 50 cc maakt niet veel verschil. heb je high profile dan kan een medium profile mss wel helpen.

Maar de vraag is voor het minieme verschil is dit wel nodig om terug zo een som neer te leggen. Je cupmaat zal er niet veel kleiner opworden. Trouwen meestal als je een cupmaat hebt met prothesen moet je er eentje af doen omdat prothesen veel meer rond zijn en ze meer plaats innemen dan gewone borsten een c is dus een b.

Als de dokter nu voorstelt om voor de spier te plaatsen zeker niet doen, want dan vallen ze groter uit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben bijna dezelfde maten (1.67 50 kg) Ik was plat en heb 310 cc gekregen. De maat is cup C maar vind ze eerder ogen als een kleine B.

Ik vind het heel goed van jou dat je durft uit te spreken dat je ze kleiner wilt hebben, maar je bent denk ik wel één van de weinigen.

Volgens mijn pc is 50 cc meer of minder in werkelijkheid nauwelijks zichtbaar. (Ik had ze namelijk groter willen hebben :6: )

Ben heel benieuwd naar het advies van jouw pc.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Sarapaloka

Hey muisje, ik ben maar 6 dagen op en ik heb 240cc achter spier zou ook een 75c worden. Tis raar dat je ze kleiner zou willen ik beb ze al zo gewend dat ik ze al wa Klein vind maar zien ze er natuurlijk uit? En zijn ze achter de spier geplaatst van jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey muisje, ik ben maar 6 dagen op en ik heb 240cc achter spier zou ook een 75c worden. Tis raar dat je ze kleiner zou willen ik beb ze al zo gewend dat ik ze al wa Klein vind maar zien ze er natuurlijk uit? En zijn ze achter de spier geplaatst van jou?

Hee Sarapaloka, ik word volgende week geopereerd en neem ook 240cc achter de spier. Het is super mooi geworden bij je en ik vroeg me af of jij medium profile of high profile genomen hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb dit nog nooit gehoord.

Het enige wat ik dan hoor is dat meiden groter willen dan het huidige.

Als ik het zo hoor, denk ik dat een Cup C best een mooie maat is toch?

Zelf weeg ik 54kg, ben 1.66 en 22 jaar maar mijn borstmaat is momenteel ook een Cup C.

Voor meer informatie zou ik toch even de vragen stellen aan je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.