Ga naar inhoud

BVK en lipo van de love handles


Gast Keetje

Aanbevolen berichten

Gast Keetje

Hoi Allemaal , ik ben keetje en 35 jaar van Belgie.

Mijn vriend en ik zijn al 10 jaar samen , ik noem hem mijn man :-)) want trouwen gaan we niet doen.

We hebben geen kindjes , wel een hondje onze Quatro die van op de foto (cairn terrier) en binnekort komt er een rottweiler pupje bij.

Mijn hobby's zijn dus honden , trainen en ze vanalles leren. Verder wandel ik graag en sporten komt er ook bij.

Ik ben niet echt ontevreden met mezelf maar de cupmaat en mijn lovehandles mogen jullie hebben :-)))

Al jaren ben ik aan het zagen aan mijn man om een bvk en lipo te laten doen.

1 keer is hij akkoord gegaan maar toen kreeg ik tegenslag met mijn tanden en heb me om alles af te maken allemaal nieuwe kronen laten maken , een dure grap van 8000 euro en toen moest ik van mijn man niet meer beginnen over de kost van de operatie.

Trouwens als het aan hem zou liggen zal ik de operatie nooit laten uitvoeren :-(((

Zondag vroeg hij wat mijn problemen eigenlijk zijn en dat ik eens van het leven moet beginnen profiteren.

Tuurlijk was mijn reactie " zolang deze 2 in de weg hangen zal dat niet lukken ":-))

Zijn reactie was " bel dan hé voor een afspraak " ik vroeg of hij dan mee zou gaan en hij zei van neen :-(((

Volgende week gaan we naar de ardennen en dan zal ik mijn leukste snoet opzetten en hem overhalen hoop ik !!

Zo dat ben ikke in het kort en ik hoop dat ik binnen de komende weken ook een datum kan vastleggen van mijn wedergeboorte :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.