Ga naar inhoud

Paula : 10 mei 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Paula

Aanbevolen berichten

Hallo Dames , ik ben Paula , 42 jr met 2 kids van 12 en 14. Lengte 1.62 / 66 Kg / 75B

Op 10 Mei heb ik een BV bij ACCZ bij Dr. van Onselen. Samen met mijn man zijn we

daar inmiddels op consult geweest en hebben dan ook besloten om het te doen.

De pc was erg aardig en ik voelde me snel op mn gemak, konden gewoon alle vragen

stellen.

Ik heb bij de pc verschillende maten gepast, de maten liepen van 1 t/m 6. Zo konden

we een indicatie krijgen. Ik vond 4 al erg groot maar mn man moedigde me aan om ook 5 en 6

te proberen. 6 was te groot, 5 kon ook wel. We kozen uit eindelijk voor een tussen oplossing

van 4 1/2. Dat vond de assistente ook mooi. Toen de pc van Onselen binnen kwam en mn borsten

had bekeken vroeg hij naar de gekozen maat . Ik zei tussen de 4 en 5. Hij zei meteen dat

het 5 moest worden omdat je op deze manier de hele borst goed opvult. Hij vermelde meteen

ook de model type en cc.

Cereform Moderate Hight - Moderate profile 385cc boven de spier.

Nadat we thuis zijn gekomen hebben ik en mn man er veel over gesproken. We denken nu eraan

om een grotere maat tenemen. Maar hoe gaat dat dan in zn werk als je naar de Cereform

table kijkt?

Ga je dan van 385cc naar 430cc in de zelfde Moderate Hight - Moderate profile serie?

Of 430 cc Moderate Hight - High profile serie?

Is 385cc naar 430cc een groot verschil?

Wat is het verschil tussen een High Profile en Moderate in de praktijk?

Of de Tall Hight - Moderate profile 430cc?

Is Tall Hight juist voor de langer vrouw of alleen om dat boven gedeelte mee op te vullen. Ik vind het namelijk mooi als dat juist bol komt te staan.

Wilde graag weten hoe dat met de lengtes, breedtes en projectie maten van de implantaten werkt.

Iedergeval ga ik de ACCZ kliniek bellen en zeggen dat ik voor een maat ga tussen de 5 en 5 1/2.

Als iemand me kan helpen met een duidelijk uitleg over implantaat maten zou dat heel fijn zijn

zodat ik daarzelf ook de pc een klein beetje in kan sturen over mn wensen.

Alvast bedankt.

Paula :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee.. Van Onselen weet precies wat bij jouw lichaam past en hoe het er uit komt te zien.

Ik zou voor een 2e consult gaan, want natuurlijk kan iedereen zelf wat gokken over cc's maar alleen een chirurg weet waar hij het over heeft. Niet wij.

Of je belt naar de kliniek, zijn assistentes weten ook heeeel veel!

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral , als je denkt voor groter te willen gaan : doen ! Zeker als je chirurg al aangaf dat het 'wel kon' . Achteraf lees je vaak teleurstelling in grootte bij dames die twijfelde maar toch bij 'de kleinste' maat bleven ...

Het verschil van 385 naar 440 is 55c wat op zich niet veel is maar daarbij komt dan ook dat je diameter iets zal vergroten én je projectie .

Diameter - Projectie :

Stel je even een drilpudding voor in profiel bekeken .

De diameter is dan de horizontale lijn die je onderaan ziet .

Projectie , denk dan aan die horizontale lijn en neem het midden , trek dan een lijn naar boven , naar het 'topje' van de pudding .

De diameter is dus de breedte van de prothese en de projectie de hoogte , dus hoever je borst van je ribben staat .

Verschil high (hoog) en moderate (medium) profiel :

zit t'm in de projectie .

Bij een high zijn je borsten overal 'voller' (ronder) dan bij een medium .

Een laag profiel vult bvb meer de onderkant van de borst op .

Ik lees dat je juist boller wil , dan zou je voor hoog profiel moeten gaan . Hopelijk heb je dat ook tegen je chirurg gezegt ? En op welke cupmaat je ong. wil uitkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc vond 385 MM zeker niet tegroot, dus ik zal zeker groter willen. De volgende

in de serie van de Cereform MM is de 430 cc. Maar deze is wel meteen 1,4 cm langer.

Hij is dus gewoon groter. Als ik naar de MH, dus met high projectie , eentje ook

met 430 cc ligt deze kwa lengte tussen de MM 385 en MM 430. Maar wel met een grotere

projectie. Ik wil juist boller en voller. Dat zou betekenen dat ik voor de Medium Hight

met Full projectie moet kiezen, en dan wel de 430 cc.

Ng een slag groter lijkt me overdreven, namelijk de 480cc's.

Wat ik erg belangrijk vind is de borst lift. Is de projectie maat het belangrijktse van de

prothese maten om maximale lift te verkrijgen? :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Paula,welkom

sucses met het maken van je keus,en voorbereiding.

greetzz moontje

:1bouncingboobs:

Ja, dankje wel. Gelukkig is mijn twijfel niet over of ik het wel zal doen

maar meer over de vorm van de implantaat.

Gaat goed komen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Paula , de projectie speelt daarbij een grote rol .

Ikzelf heb laag profiel en weet dat je dat niet mooi gaat vinden , ik vind nml die bollere , rondere vorm niet zo mooi . Voor jou zou een hoog profiel dus het beste zijn om aan je wensen tegemoet te komen . Smaken verschillen , dat mag hé .

Mijn protheses zijn ook dual plane geplaatst wat ze ook nog eens minder 'rond' maken , dus op de spier zou bij jou waarschijnlijk ook beter zijn . Zal je mijn ww even pb doorsturen dan ga je me gelijk geven :38:

Mss eens bij Moontje gaan kijken - want lees tussen de lijntjes dat je een grote(re) borstenfan bent - die had dual plane en heeft nu op de spier . Volgens mij zoek je eerder zo'n rezultaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paula,

suc6 met je keuze ik zelf ga voor de laatste controle morgen. Als je zo twijfelt zou ik gewoon bellen ze kunnen je alles heel fijn uitleggen en stellen je zo weer gerust.

zie mijn topic over mijn beleving over accz. Ben meer dan tevreden hierover.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag komt dochterbij, nu heb ik weer nieuwe twijfels. Niet over de BV zelf,

maar wel over de vorm. Ik vind het belangrijk dat mn borsten "vol" en "bol"

komen te staan. Dr. van Onselen adviseerde anatomisch, en tot vandaag vond

ik dat ook logisch. Maar nu niet meer. Anatomisch loopt van van boven laag

op naar beneden. Ik wil juist dat het boven al bol is. Ik zit nu tedenken aan

ronde implantaten en dan wel op de spier.

Kan iemand me hier een beetje in de juist richting sturen. Als er vrouwen zijn

die mijn profiel hebben met ronde implantaten zou ik die foto's graag willen zien.

Ikzelf ben dus 42jr, heb 2 kinderen en heb borstvoeding gegeven.

Please help :-)

Gr,

Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paula,

Je kunt ook de anatomische met een high profile pakken die heb ik ook is echt mega mooi geworden en zien super natuurlijk uit.

Groetjes Moniqueje

Hi,

Ik heb ze gistern gebeld, en ben nu gerust erop. Ze gaan zeker voor een

Cereform Anatomisch 430cc, Moderate Hight en Moderate Profile. Misschien

kan het nog een Cereform Anatomisch 430cc, Moderate Hight en High Profile.

Dr. van Onselen kan die laatste niet beloven, dat kan hij alleen ter plekke bepalen.

Ligt aan de ruimte onder de borsten.

Weet jij hoe dat verschil zich uit het verschil van moderate projectie en High projectie

in de praktijk? Dus als je de zelfde cc hebt hoe dat zich uit?

Groetjes,

Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey Paula

heel veel stekte vandaag

het komt allemaal wel goed ook met je cc

hoop dat je een goed herstel heb

en natuurlijk Gefeliciteerd met je BOOBS

laat je lekker verwennen deze weken

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Paula

Ik lees net dat jij en 3 andere ook aan de beurt bent vandaag,het lijkt wel

een invasie van boobies hihi.

GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs: en ik ben benieuwd wat het uiteindelijk

geworden is.

Heel veel sterkte toegewenst.

Grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paula,

Ben zelf laatst ook op consult geweest bij Dr van Onselen en ga ook de knoop door hakken.

Ik zag dat jij ze vandaag krijgt.Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en natuurlijk geluk!

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,

Het is nu inmiddels 4 dagen PO. Moet zeggen dat het de eerste 3 dagen

na de bv erg heeft tegengevallen. Op de dag van de operatie heb ik Dr.

van Onselen van het ACCZ duidelijk gemaakt wat ik graag erin wenste te

hebben. Hij kon niks garanderen, maar uiteindelijk heb ik toch gekregen. Anatomisch 430cc High Profile . Na het ontwaken was ik nog erg slap, zo slap dat ik aan het infuus moest(zout/water). Thuis aangekomen meteen na bed.

De eerste 3 dagen waren zeer pijnlijk, kon moeilijk ademhalen, veel steken en overal pijn. Het is net alsof er iets in mn borstkast stak. Nu gaat het stukken beter, veel minder pijn. Slaap wel slecht, half zittend namelijk.

Heb mn aanwinsten bekeken voor de spiegel, ben zeer tevreden. Ben blij dat

ik voor mij de grootste maat ben gegaan. Raad ook iedereen aan die nog een

bv moet ondergaan om niet zuinig te zijn op de cc's. :1bouncingboobs:

So far so good, Donderdag 1e controle bij Dr. van Onselen. De arts en kliniek zijn van zeer goede kwaliteit. Zou het ieder ander aanraden.

Bedankt voor jullie steun. :109:

Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey Paula!

jammer dat de pijn zo is tegengevallen..

je moet maar denken dat je het voor iets moois doet!

nog veel sterkte met je verdere herstel en hopen dat je

straks met je nieuwe boobies bhs kan kopen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.