Ga naar inhoud

Nieuwe BH!!! *Dol gelukkige ik*


Gast Chantal

Aanbevolen berichten

Op dit moment zit ik echt mee te drijven op een wolk in de zevende hemel en het voelt heerlijk! Hoe het kan? Omdat ik zo'n prachtige BH heb gekocht :D

Omdat de zomer voor de deur staat wilde ik een strapless BH hebben. Dit is het eerste jaar dat ik mooie topjes aan kan en strapless dingetjes aan kan. Nou, daar wil ik wel gebruik van maken natuurlijk. Punt is alleen. Boven een strapless jurkje of topje mogen geen bandjes uitkomen (gaat het idee van strapless ook een beetje weg he) en zonder BH vind ik ook zo eng. Er hoeft maar 1 ding te gebeuren dat je topje afzakt en je showt de boobs aan de rest van de mensen massa. Nou, nee bedankt. Dus de zoektocht naar een strapless BH begon een paar weken terug. Nou het zal wel aan mij liggen, maar zoveel strapless als ik voorheen met een A zag, zo zie ik er nu met een D nauwelijks meer 1! En als ik er al 1 zie hangen is het óf een A maat *zucht, toen ik een A had hingen al die mini maatjes ALTIJD achteraan zodat je altijd dat hele rek af moest om te zoeken of je kleine maatje er tussen hing en na de operatie zie ik alleen maar A maatjes vooraan hangen! Is het karma of valt het nu pas op? Ik grijp ook altijd als eerste naar de A, als onder het motto "Awww, wat schattig! Moet je zien hoe klein!" nou, dat hoorde je me echt een jaar terug niet roepen hoor. Toen had ik het liefste de hele A selectie in de prullenbak willen smijten. Schattig? Amahoela!* of ze hebben een D70 niet. Het is ook altijd wat met die dingen.

Hunkemuller had er wel 2 hangen maar daar puilde de boobs lekker boven uit. Ook leuk om dat voor de eerste keer mee te mogen maken. Boobs die er uit puilen en niet boobs die je met een vergrootglas moet gaan zoeken.

Hunkemuller werd het dus niet (Ik had het van te voren kunnen weten. Maar koppig monster als ik probeert toch een gokje te wagen. Dat mens riep nog evnetjes leuk dat ik anders een 70E nodig had. :107: Nou dat kon ik niet aan hoor mentaal. 70D was al een wereldverandering maar ben er eenmaal aangewend. Een 70E? NEEEEE!!! Maar ze hadden hem ook niet. Godzijdank!

Daarna naar de Lindessa gegaan. Een gewone strapless hadend ze niet, maar wel een lekkere dure, sexy rode met bandjes erbij en een strik! Leuk zo rond pasen :P Ik heb nu twee grote paaseieren ipv twee paaseitjes. Leuk toch :P Maar goed. Sexy rood, lekker duur, ma betaalde (ghehe, die riep dat toen we de hunkemuller instapte waar de strapless Bh's 19 euro waren. Deze bh heeft dr 78 euro gekost. Dat zal ze ook niet zo snel een tweede keer roepen ben ik bang :P) hij zit geweldig en er puilt niks uit (maar er zakt ook niks in weg!) en het allerfijnste, ik mag mijn D cup houden. Geen 70E dus :59:

Thuis de hele dag al dol gelukkig geweest omdat ik ben geslaagd voor een geweldige BH. En net maar eens de proef op de som genomen; Staat de BH nou leuk onder een jurkje en is het zoals ik wil?

Nou, Dikke JA dus. Al bij het eerste aanblik fladderde ik rond op de wolk die drijft naar de 7de hemel. Een stralende gezicht en jubbelen als een klein kind.Echt, andere mensen zouden me voor gek verklaren. Waarom zo blij zijn als je een BH past? Waarom zo happy als je een strapless jurkje aan kunt.

Ik weet dat jullie het als het mee zit snappen hoor :P

Gewoon die eerste aanblik. Het past, het staat goed. Je realiseert je op dat moment dat dit wel een van de punten is waar je zo lang over hebt liggen dromen. Die wens om het ook allemaal te kunnen. Je prachtig en sexy voelen. Je kunt een strapless ding echt wel aan als je A hebt, maar we weten allemaal hoe plat het staat. En elke dag hoop je weer dat de hogere macht of moeder natuur ons eens een stel mooie boobs geeft (En maar niet doen hoor! Nou Moedertje natuur kan het vergeten dat ik nog eens dr hielen ga likken. Wedden dat moedertje natuur wel een stel meloenen heeft hangen! En maar grijnzen naar de meiden die dat niet hebben. De heks :P Goed haar heb ik ook al niet en een meest geweldige simpele huid ook niet. Volgens mij heeft moeder natuur echt een gruwel hekel aan mij :P)

Nu heeft moeder natuur ons niet de prachtige boobs gegeven maar de techniek en de artsen en ik kan niet anders zeggen dat dit gevoel het gevoel is waar je jaren van droomt. Het gevoel van sexy zijn en zelfverzekerd.

Foto's staan in mijn album, maar hier een paar pics alvast ;)

Ik hoop trouwens dat dit hier mag, maar mede voor dit soort geneuzel had ik gevraagd of er een lingeriehoekje mocht komen ;) Ik hoor het wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch mooie BH :35: ...

... je verklapt het merk niet zeker ?

Idd , erg moeilijk om een mooi exemplaar te vinden wanneer de cup wat groter is . Heb dat zelfs al bij de C !

Met gewone bh's is dat meestal ook zo : dan maken ze de bandjes wat breder , waarschijnlijk voor meer ondersteuning (wat 'wij' dus niet nodig hebben) .

Mijn chirurg zei tegen me dat ik in principe geen bh hoef te dragen omdat de protheses bovenaan onder de spier zitten en dus niet zullen gaan hangen .

Vind het toch ook maar een akelig idee om geen aan te hebben hoor en daarbij : we hebben er nu de boobs voor om ze mooi te verpakken . Je voelt je toch dat tikkeltje sexy-er , wetende dat je mooie lingerie aan hebt en een bh hoort daar gewwon bij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje mina. Hoe blond kan ik zijn om het merk niet te noemen. Dat is vaak wel handig als ik dat doe he. Dus hierbij; ;)

L'Aventure van Marie Jo (of anders om ;))

Ik vind het ook een griezelig idee om geen BH aan te hebben hoor. Ben toch bang dat ze meer gaan hangen als ik ze geen goede ondersteuning geef. Het zal wel niet kloppen hoor dat idee, maar toch. En daar komt bij dat ik Geen BH dragen gewoon helemaal niet fijn vind en ze pijn gaan doen als ik een dag of 2 heb gedaan. Zo op een luie zondag doe ik het nog wel eens. Dan blijf ik de hele dag in mijn pyjama hangen en dan vind ik het wel prima. Maar die dag daarna gaat de BH aan of een goed topje (zo'n geval wat wel ondergoed is. http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Chic-SI.html# , dit idee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Chantal! Ziet er echt mooi uit!

Kan niet wachten tot ik ook van die mooie bh's kan kopen..... :126:

Omdat ik 400 cc op de spier heb gekregen, ,moet ik van mijn pc altijd bh's dragen (maar dat lijkt me geen straf). Anders gaan ze hangen en dat wil je dan ook niet he? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze eigenlijk op deze na nooit eerder gepast, maar misschien moet ik dat wel eens vaker doen ;)

Het enige nadeel is dat de beugel een beetje drukt op mijn litteken en dat doet een klein beetje pijn. Maar daar groeien we ook wel weer over heen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Mols1234

Hoi Chantal,

Als je nog op zoek bent naar een goedkoop exemplaar voor erbij.

Ik heb er 1 gevonden, waar ik het echt nooit verwacht had. Bij H&M!!!

Prachtige kwaliteit (ik stond ervan te kijken) en op 3 manieren draagbaar ook nog.

Een zwarte, en mooi, dat ie zit!!!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

H&M heeft iig een 70C als je via internet besteld, 70D weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet.

Maar Chantal welke maat sportbeha heb jij gekocht en waar?

Ik heb namelijk ook echt een 70 van omvang, nog eerder 65 als 75. Ik zag zo gauw geen betaalbare sportbeha in 70D hangen.

Heb er ook nooit een gehad. Ik droeg simpelweg twee beha's over elkaar en daarover een sporttop, zo kon ik hardlopen met cup 70E ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de hema toen een 75C BH gekocht. Die zat heel strak, maar ook heel lekker.

Als ik hem nu pas is hij wat losser dan toen. Maar denk toch omdat alles wat opgezet was enz dat hij daarom zo heerlijk zat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.